TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
ıslatma mekanı gözdağı ( pendik ) olsun.... tayfa hazır olsun...

Abi sende SAna yakın olsunda nolursa oslun derdindesin ya :D niye üsküdar çamlıca değilde pendik .. Hep bana hep bana arkadaş :p


arkadaslar dun aksam itibaru ile inazuma yuvaya giris yapmistir cok mutluyum
motoru almamda bana yardimci olan ilgilenen okan ve ozellikle sabri arkadasima sonsuz tesekkur ediyorum
sagolun arkadaslar iyiki varsiniz
en kisa zamanda islatma partisi yapacagim :) burdan butun dostlarim arkadaslarim davetlidir...

SeLo dayı .. Hayırlı uğurl olsun .. Çok sevindim sonunda doğru yolu bulmuşsun :) .. Wolf fln yanlışa sürüklenmedin :D .. Benide gelip al parti ne zamansa ona göre :pp
 
Katılım
4 Haz 2013
Mesajlar
60
merhaba apache severler.
yeni motorsikletimle yaklaşık 180km yaptım 4000rpmyi geçmemeye hassasiyet göstererek kullanıyorum. vites geçişleri çok hoşuma gitti. yola oturuş güzel. kullanımı son derece pratik. önceki moto cup motorumdan bile daha pratik geldi gerçekten şaşırtıcı. tvs apaçinin en hassas konusu olan titreşim bir miktar var ancak bir çinli gibi değil. rodaj bitimiyle daha da azalacaktır önceki cup motorumdan tecrübeyle sabittir:))
almadan önce araştırırken en çok tereddütte kaldığım konu titreşimdi fakat korkulacak bir durum olmadığını görmek beni mutlu etti. tvs firması bu sorunu balansörle tamamen de aşabilir ancak bu performans ve yakıt tüketimini o zaman sanırım bulamayız. muadilleri içinde en az yakan ve en performanslı motor olduğunu artık rakipleri de kabul ediyor:) motorsikette kullanılan karbon görünüm motora ayrı bir hava katmış. resmen kalite kokuyor. şimdilik ilk izlenimlerim bunlar.
aldığım bilgilere göre de yeni kasasında satış patlaması yaşanıyormuş.. geleceği parlak bir makine. 2.el değeri artık hızla artacaktır
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
merhaba apache severler.
yeni motorsikletimle yaklaşık 180km yaptım 4000rpmyi geçmemeye hassasiyet göstererek kullanıyorum. vites geçişleri çok hoşuma gitti. yola oturuş güzel. kullanımı son derece pratik. önceki moto cup motorumdan bile daha pratik geldi gerçekten şaşırtıcı. tvs apaçinin en hassas konusu olan titreşim bir miktar var ancak bir çinli gibi değil. rodaj bitimiyle daha da azalacaktır önceki cup motorumdan tecrübeyle sabittir:))
almadan önce araştırırken en çok tereddütte kaldığım konu titreşimdi fakat korkulacak bir durum olmadığını görmek beni mutlu etti. tvs firması bu sorunu balansörle tamamen de aşabilir ancak bu performans ve yakıt tüketimini o zaman sanırım bulamayız. muadilleri içinde en az yakan ve en performanslı motor olduğunu artık rakipleri de kabul ediyor:) motorsikette kullanılan karbon görünüm motora ayrı bir hava katmış. resmen kalite kokuyor. şimdilik ilk izlenimlerim bunlar.
aldığım bilgilere göre de yeni kasasında satış patlaması yaşanıyormuş.. geleceği parlak bir makine. 2.el değeri artık hızla artacaktır

ustam 4000 devirde kalma boguyorsun çünkü. 5-6 bine kadar kastır biraz
senin yaptıgında yanlış. cok aban demiyorum. ama zaten 5 6 bin devir civarı hızı 55 filan yapıyor
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
merhaba apache severler.
yeni motorsikletimle yaklaşık 180km yaptım 4000rpmyi geçmemeye hassasiyet göstererek kullanıyorum. vites geçişleri çok hoşuma gitti. yola oturuş güzel. kullanımı son derece pratik. önceki moto cup motorumdan bile daha pratik geldi gerçekten şaşırtıcı. tvs apaçinin en hassas konusu olan titreşim bir miktar var ancak bir çinli gibi değil. rodaj bitimiyle daha da azalacaktır önceki cup motorumdan tecrübeyle sabittir:))
almadan önce araştırırken en çok tereddütte kaldığım konu titreşimdi fakat korkulacak bir durum olmadığını görmek beni mutlu etti. tvs firması bu sorunu balansörle tamamen de aşabilir ancak bu performans ve yakıt tüketimini o zaman sanırım bulamayız. muadilleri içinde en az yakan ve en performanslı motor olduğunu artık rakipleri de kabul ediyor:) motorsikette kullanılan karbon görünüm motora ayrı bir hava katmış. resmen kalite kokuyor. şimdilik ilk izlenimlerim bunlar.
aldığım bilgilere göre de yeni kasasında satış patlaması yaşanıyormuş.. geleceği parlak bir makine. 2.el değeri artık hızla artacaktır

Herkes farklı bir şey söylüyor

Kimi titreşim yüzünden sattım der
Kimi titreşim vardı yol bitmek bilmedi der
Kimi artçı perişan der

Herkesin görüşü farklı sanırım
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Olsada binsem ama yok :queen:

5 kişi titreşim var 1 kişi yok derse biraz düşünüyor insan

Yeni motorunuz hayırlı olsun :thumleft:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Olsada binsem ama yok :queen:

5 kişi titreşim var 1 kişi yok derse biraz düşünüyor insan

Yeni motorunuz hayırlı olsun :thumleft:
ben kadıköyde kuryelik yaptım 3 makinayı da biliyorum
genelde cbf severdim, yine de öyle o konforlu bi alet.
tvs deki eski kasadaki titreşimden elim ayagım uyuşuyordu.
şimdi 100 e kadar titremiyor desem yeridir. 8bin devirden sonra titreme başlıyor. o da 100 civarında titriyor. titreme dediğim de ybr deki gibi titreme
ama şu var bugun biraz zorlayayım dedim bi cbf geldi ışıklarda, 1-2-3-4 yaptım 60 70 civarında 12345 yaptı o. gözünün içine bakarak 5 e attım bir uzadım sadece arka stop lambasını izlemiştir 200 metre filan böyle devam ettim. gazı bıraktım fark acıldı. motorun üstüne yatımış geliyordu :D hırs yapmış inanmış :D
55 le devam ettim =)
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
ben kadıköyde kuryelik yaptım 3 makinayı da biliyorum
genelde cbf severdim, yine de öyle o konforlu bi alet.
tvs deki eski kasadaki titreşimden elim ayagım uyuşuyordu.
şimdi 100 e kadar titremiyor desem yeridir. 8bin devirden sonra titreme başlıyor. o da 100 civarında titriyor. titreme dediğim de ybr deki gibi titreme
ama şu var bugun biraz zorlayayım dedim bi cbf geldi ışıklarda, 1-2-3-4 yaptım 60 70 civarında 12345 yaptı o. gözünün içine bakarak 5 e attım bir uzadım sadece arka stop lambasını izlemiştir 200 metre filan böyle devam ettim. gazı bıraktım fark acıldı. motorun üstüne yatımış geliyordu :D hırs yapmış inanmış :D
55 le devam ettim =)

Cbf yi tokatlamak paha biçilemez :queen::queen: =)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
kafa zırıltısı far çerçevesi ve siperliten geliyordu bende oraları çift taraflı bantla ve siyah silikonla doldurdum kesildi peglerde çok zırıldar onlarada(sağ ön peg hariç) cıvata ve fiberli somun taktım yılan oldu:)

aynen oralardan geliyor. siyah silikonu nerlere uyguladın tam olarak? far cercevesiyle siperlıgın birleştigi kısımamı?
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
motorun neden bu kadar titriyor diyenlere

bacakların arasındaki gücü hissediceksin derdi arkadaşım nihat (çelikatlı)

enes evlere servisimiz yok malesef :queen:

beyler resimler birazdan geliyorrrrrrrrrrrr

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

25052013294.jpg




20130611202317.jpg



20130611202307.jpg



20130611202252.jpg



20130611202239.jpg



20130611202232.jpg



20130611202222.jpg



20130611202213.jpg



20130611202104.jpg



20130611202040.jpg



20130611202016.jpg



20130611202005.jpg



20130611201930.jpg



20130611201844.jpg



20130611201818.jpg



20130611201748.jpg



20130611201721.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------

MAŞALLAH DEEEEEEEE
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Arkadaşlar bu motorun yeni kasasında vibrasyon ne durumda? Çin malları gibi mi, japonlardan rahatsız edici derecede farkı var mı? Sıfır inazuma almayı planlıyorum ama 14 beygire yakın motoru digital kadranı ve tipi ve atikliği ile beni tereddütte bıraktı
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Arkadaşlar bu motorun yeni kasasında vibrasyon ne durumda? Çin malları gibi mi, japonlardan rahatsız edici derecede farkı var mı? Sıfır inazuma almayı planlıyorum ama 14 beygire yakın motoru digital kadranı ve tipi ve atikliği ile beni tereddütte bıraktı

inazumayı boşver birader. apache al. titreşim rahatsız ederse. aldıgın fiyata senden geri alırım.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Arkadaşlar olay fiyat performans olayı. Tabi ki aynı klasmanda motosikletler değil ama bilgi edinmek istiyorum kullanmadığım bir motosiklet olduğu için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst