TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
B a2 yi kursa yazıldıktan 10 ay sonra cebime koyabildim

B de iken yazılıdan kalmıstım ilk yardımdan tam 2 ayımı yedi
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Beyler yeni kasa için cbf yada ybr için olan tur camlarından bizim motorlara yokmu ? deneyen oldumu farklı şekilde yapan oldumu
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
105
beyler 1200 lira civarı önden kazalı bir apaci rtr buldum ustası 1000 1200 civarı masrafı var dedi motorda ve konsolda sorun yok ön amortisoru falan kırık birde teker yamuk fiyatı nasıl sizce 2012 model 5 bin km de
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
beyler 1200 lira civarı önden kazalı bir apaci rtr buldum ustası 1000 1200 civarı masrafı var dedi motorda ve konsolda sorun yok ön amortisoru falan kırık birde teker yamuk fiyatı nasıl sizce 2012 model 5 bin km de

o motorun şasesi yamulmuştur. yolda giderken götü başı ayrı oynar.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
@cruzer27
Paranı sokağa atma kardeşim
Millet rodajı kötü yapılmış, hor kullanılmış, yıpranmış motorlara tedirgin yaklaşırken sakın ola ki kazalı motor almayın
Bir yerini yaptırırsın başka yeri dökülür
Sonuç masraf üstüne masraf derken "astarı yüzünü geçer"
Hem bak şuan kullandığın motorunda cbf250
Unutma ki 4 zamanlı motorlar 2 zamanlı motorlara nazaran daha çıt kırıldım, nazik olurlar
3'e aldım 5'e patladı 2 ye satamadım elimde patladı olur... :)
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
252
Siparişi verdim perşembe yeni kasa kırmızı apache geliyo ::winkwink

sımdıden hayırlı olsun yenı motorunuz bende bı hata yaptım 2007 model aldım masrafını goze alarak ama hesaplar tutmadı dusundugumden cok daha fazla masraf cıkardı bende artık bır sene motoru kullanıp acemılıgımı attıktan sonra sıfır bır apache alacagım nasıpse
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
sımdıden hayırlı olsun yenı motorunuz bende bı hata yaptım 2007 model aldım masrafını goze alarak ama hesaplar tutmadı dusundugumden cok daha fazla masraf cıkardı bende artık bır sene motoru kullanıp acemılıgımı attıktan sonra sıfır bır apache alacagım nasıpse

Aynen bende o hatayi yaptim. Cogu bakimi kendim yaptim. Daha da yapilacakisi cok. Kiz gibi honda cb125e yi 700 lira daha vermemek icin almadim gittim 2008 model aldim. Aklim sira koruma ekipmanlarinin parasi cikti... Ustelik Benim ki belkide daha sanziman isteyecek. Oda bence Maltepedeki usta yuzunden oldu ya.. Neyse.. Bu usta milletinin eline dustun mu...
Debriyaj kavramiyor diye aylardir soyleniyorum ustaya sen acemisin ondan diyordu. Arka fren niye zayif diyordum, sen acemisin balatalari yakmisindir diyordu. Bir yandan da depodan balata ariyordu... Zincirden surtunme sesi sikirti geliyor diyordum, o ses gelir bisikletmi bu diyordu. Bugun soganlikta bir ustaya gosterdim. Debriyaj ayari yapti. Cok gevsekmis. Fren pedalimi ayarladi, zincirimi gerdi. Takozu yokmus takti, motorun cekisi bile degisti! hepsine 10 lira aldi ustelik. Helal ettim ciktim. Ama param biriksin aninda sifir alicam. Alana kadar motor tamir kalfalik belgesi aldirmazsa tabi..
 
Katılım
8 Ocak 2013
Mesajlar
74
Beyler bu yaz kendi motorumla kuryelik yapmayı düşünyorum. Max. 4000 TL param var. cbf ve tvs arasında kaldım. Tvs kuryelik için uygun bir motor mudur? İzmirdeki servis olanakları iyi midir? Birde eğer kuryelik işi olmazsa büyük ihtimal satarım motoru zararına satma gibi bir durumu var mı?
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
136
Beyler bu yaz kendi motorumla kuryelik yapmayı düşünyorum. Max. 4000 TL param var. cbf ve tvs arasında kaldım. Tvs kuryelik için uygun bir motor mudur? İzmirdeki servis olanakları iyi midir? Birde eğer kuryelik işi olmazsa büyük ihtimal satarım motoru zararına satma gibi bir durumu var mı?

kuryelik icin uygun ama zararina satma olayi olabilir. aldgin fiyata yakin paralarla satamayabilirsin.ama sen yinede zevkine TVS al derim
 
Katılım
7 Haz 2013
Mesajlar
8
Arkadaşlar motosiklet almayı düşünüyordum. Tesadüfen TVS Apache RTR 150 'yi gördüm, gerek görünüm olarak, gerek mekanik aksam olarak çok hoşuma gitti. Apache alırsam 2013 modelini almayı düşünüyorum. Titreşim sorununu çözmüşler galiba, 2013 model Apache kullanan arkadaşların titreşimden problemi var mı? Bir de genel olarak iyi ve kötü yönlerini objektif bir biçimde yazabilir misiniz? Yorumları okuyorum ama cidden çok fazla yorum var (Şimdiye kadar 1054 sayfalık yorum birikmiş.. :O ) Teşekkürler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------

Bu arada, motosikleti alırsam hemen satmayı düşünmüyorum, İnşallah gittiği yere kadar kullanmayı düşünüyorum. Yani satarken değerinin düşüp düşmemesi benim için önemli değil, kaliteli olsun, sık sık arıza vermesin yeter :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------

Bu arada, motosikleti alırsam hemen satmayı düşünmüyorum, İnşallah gittiği yere kadar kullanmayı düşünüyorum. Yani satarken değerinin düşüp düşmemesi benim için önemli değil, kaliteli olsun, sık sık arıza vermesin yeter :D
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
titreşim yok denecek kadar az yeni kasada.
eski kasaya da bindiğim için aradaki 2 gömlek fark ediyor.
gerek lastik ebadı, gerekse konulan takozlar işini yapıyor.
şekile gelicek olursak böyle bir tip olamaz =) piyasanın en yakışıklı küçük cc motosikleti dönen bir daha bakıyor.
Yeşil siyah satın aldım ben, ben aldıgımda 3 tane kalmıştı, isotların elinde de yok diyorlar yeşil siyah için eylül de gelecekmiş.
hız olayına girmiyorum, rodajda bile ne kadar motor varsa toz yutuyor
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
titreşim yok denecek kadar az yeni kasada.
eski kasaya da bindiğim için aradaki 2 gömlek fark ediyor.
gerek lastik ebadı, gerekse konulan takozlar işini yapıyor.
şekile gelicek olursak böyle bir tip olamaz =) piyasanın en yakışıklı küçük cc motosikleti dönen bir daha bakıyor.
Yeşil siyah satın aldım ben, ben aldıgımda 3 tane kalmıştı, isotların elinde de yok diyorlar yeşil siyah için eylül de gelecekmiş.
hız olayına girmiyorum, rodajda bile ne kadar motor varsa toz yutuyor

sakin ol şampiyon, sakin:cherry:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
beyler dün akşam selami ve okanla selaminin inazumayı teslim almaya gittik.selami hala motor üstünde heralde gelemedi foruma:p

dhetr9.jpg


2nun1o0.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

tsubasa plakayı nasıl kapattıgımı göstereyım sana:queen:

k2k7it.jpg
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
arkadaslar dun aksam itibaru ile inazuma yuvaya giris yapmistir cok mutluyum
motoru almamda bana yardimci olan ilgilenen okan ve ozellikle sabri arkadasima sonsuz tesekkur ediyorum
sagolun arkadaslar iyiki varsiniz
en kisa zamanda islatma partisi yapacagim :) burdan butun dostlarim arkadaslarim davetlidir...
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
arkadaslar dun aksam itibaru ile inazuma yuvaya giris yapmistir cok mutluyum
motoru almamda bana yardimci olan ilgilenen okan ve ozellikle sabri arkadasima sonsuz tesekkur ediyorum
sagolun arkadaslar iyiki varsiniz
en kisa zamanda islatma partisi yapacagim :) burdan butun dostlarim arkadaslarim davetlidir...
aga hayırlı ugurlu olsun =) kırmızısı cbf gibi duruyor biraz :D siyahı yokmuydu kanka :D*
*dipnot şakadır :D

k2k7it.jpg


bunu bana özel mi cektin sabri emmi :D
gülerken sandalyadan düşüyodum :D:D:D:D:
hacı benim motor ısındıktan sonra koku yapıyor biraz egzosdan mı olabilir?
resimde aerodinami, fizik kimya herşey mevcut :D
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
aga hayırlı ugurlu olsun =) kırmızısı cbf gibi duruyor biraz :D siyahı yokmuydu kanka :D*
*dipnot şakadır :D

http://i44.tinypic.com/k2k7it.jpg

bunu bana özel mi cektin sabri emmi :D
gülerken sandalyadan düşüyodum :D:D:D:D:
hacı benim motor ısındıktan sonra koku yapıyor biraz egzosdan mı olabilir?
resimde aerodinami, fizik kimya herşey mevcut :D


merak ediyordun diye sana özel çektim:) fizki kimyanın dışında, matematik, beden eğitimi, plates ve göt korkusu da mevcut:cherry: koku gelmesi normal. metal yanığı gibi kokular gelmesi lazım zaten. baya bir süre devam edecek o koku.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------

arkadaslar dun aksam itibaru ile inazuma yuvaya giris yapmistir cok mutluyum
motoru almamda bana yardimci olan ilgilenen okan ve ozellikle sabri arkadasima sonsuz tesekkur ediyorum
sagolun arkadaslar iyiki varsiniz
en kisa zamanda islatma partisi yapacagim :) burdan butun dostlarim arkadaslarim davetlidir...

kanka katkım bulunduysa ne mutlu bana. kendim almış gibi sevindim. Allah kazasız belasız mutlu günlerde sürmek nasip etsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst