- Katılım
- 22 Kas 2012
- Mesajlar
- 5,397
B a2 yi kursa yazıldıktan 10 ay sonra cebime koyabildim
B de iken yazılıdan kalmıstım ilk yardımdan tam 2 ayımı yedi
B de iken yazılıdan kalmıstım ilk yardımdan tam 2 ayımı yedi
beyler 1200 lira civarı önden kazalı bir apaci rtr buldum ustası 1000 1200 civarı masrafı var dedi motorda ve konsolda sorun yok ön amortisoru falan kırık birde teker yamuk fiyatı nasıl sizce 2012 model 5 bin km de
o motorun şasesi yamulmuştur. yolda giderken götü başı ayrı oynar.
Siparişi verdim perşembe yeni kasa kırmızı apache geliyo ::winkwink
sımdıden hayırlı olsun yenı motorunuz bende bı hata yaptım 2007 model aldım masrafını goze alarak ama hesaplar tutmadı dusundugumden cok daha fazla masraf cıkardı bende artık bır sene motoru kullanıp acemılıgımı attıktan sonra sıfır bır apache alacagım nasıpse
Beyler bu yaz kendi motorumla kuryelik yapmayı düşünyorum. Max. 4000 TL param var. cbf ve tvs arasında kaldım. Tvs kuryelik için uygun bir motor mudur? İzmirdeki servis olanakları iyi midir? Birde eğer kuryelik işi olmazsa büyük ihtimal satarım motoru zararına satma gibi bir durumu var mı?
titreşim yok denecek kadar az yeni kasada.
eski kasaya da bindiğim için aradaki 2 gömlek fark ediyor.
gerek lastik ebadı, gerekse konulan takozlar işini yapıyor.
şekile gelicek olursak böyle bir tip olamaz =) piyasanın en yakışıklı küçük cc motosikleti dönen bir daha bakıyor.
Yeşil siyah satın aldım ben, ben aldıgımda 3 tane kalmıştı, isotların elinde de yok diyorlar yeşil siyah için eylül de gelecekmiş.
hız olayına girmiyorum, rodajda bile ne kadar motor varsa toz yutuyor
aga hayırlı ugurlu olsun =) kırmızısı cbf gibi duruyor birazarkadaslar dun aksam itibaru ile inazuma yuvaya giris yapmistir cok mutluyum
motoru almamda bana yardimci olan ilgilenen okan ve ozellikle sabri arkadasima sonsuz tesekkur ediyorum
sagolun arkadaslar iyiki varsiniz
en kisa zamanda islatma partisi yapacagimburdan butun dostlarim arkadaslarim davetlidir...
aga hayırlı ugurlu olsun =) kırmızısı cbf gibi duruyor birazsiyahı yokmuydu kanka
*
*dipnot şakadır
http://i44.tinypic.com/k2k7it.jpg
bunu bana özel mi cektin sabri emmi![]()
gülerken sandalyadan düşüyodum:
hacı benim motor ısındıktan sonra koku yapıyor biraz egzosdan mı olabilir?
resimde aerodinami, fizik kimya herşey mevcut![]()
arkadaslar dun aksam itibaru ile inazuma yuvaya giris yapmistir cok mutluyum
motoru almamda bana yardimci olan ilgilenen okan ve ozellikle sabri arkadasima sonsuz tesekkur ediyorum
sagolun arkadaslar iyiki varsiniz
en kisa zamanda islatma partisi yapacagimburdan butun dostlarim arkadaslarim davetlidir...