http://i44.tinypic.com/k2k7it.jpg
SİZ BGS nizi almadınız mı ? En Yakın Köprü girişinden temin edebilirsiniz
BGS = Beleş Geçiş Sistemi
Abi maşallah ellerinde kürek gibiymiş![]()
Beyler yeni kasa için cbf yada ybr için olan tur camlarından bizim motorlara yokmu ? deneyen oldumu farklı şekilde yapan oldumu
arkadaslar dun aksam itibaru ile inazuma yuvaya giris yapmistir cok mutluyum
motoru almamda bana yardimci olan ilgilenen okan ve ozellikle sabri arkadasima sonsuz tesekkur ediyorum
sagolun arkadaslar iyiki varsiniz
en kisa zamanda islatma partisi yapacagimburdan butun dostlarim arkadaslarim davetlidir...
beyler dün akşam selami ve okanla selaminin inazumayı teslim almaya gittik.selami hala motor üstünde heralde gelemedi foruma
http://i42.tinypic.com/dhetr9.jpg
http://i39.tinypic.com/2nun1o0.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------
tsubasa plakayı nasıl kapattıgımı göstereyım sana:queen:
http://i44.tinypic.com/k2k7it.jpg
ıslatma için bana da ıslatma materyalini kargoya verirseniz şubeden alırım :queen:
:cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry::cherry:artık sende bir apache sahibisin. apache uzakları yakın eder![]()
beyler dün akşam selami ve okanla selaminin inazumayı teslim almaya gittik.selami hala motor üstünde heralde gelemedi foruma
http://i42.tinypic.com/dhetr9.jpg
http://i39.tinypic.com/2nun1o0.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------
tsubasa plakayı nasıl kapattıgımı göstereyım sana:queen:
http://i44.tinypic.com/k2k7it.jpg
hepinize ayri ayri tesekkur ederim
Allah daha iyilerini size nasip etsin
cagatay kardesim evet sifir aldim
tsubasa kardesim atla gel motorunla ne olacak tek vesait
hem rodajin acilmis olur![]()
agalar merhaba bugun 250 km oldu. rodajdayım diye abanmıyorum. ama güzel. sadece ön kafa fazla titriyor sanki rodaj bakımına gittiğimde bi gösterecem
selami hocam resim koy =)
kafa zırıltısı benim motordada var. ama çözemedim nerden geldiğini. okanın motorda da belirli devirde yapmaya başladı.
kafa zırıltısı benim motordada var. ama çözemedim nerden geldiğini. okanın motorda da belirli devirde yapmaya başladı.