TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
k2k7it.jpg



SİZ BGS nizi almadınız mı ? En Yakın Köprü girişinden temin edebilirsiniz
BGS = Beleş Geçiş Sistemi
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Beyler yeni kasa için cbf yada ybr için olan tur camlarından bizim motorlara yokmu ? deneyen oldumu farklı şekilde yapan oldumu

Şu cam konusunda fikriniz varmı?

Bide benim tekeri orta ayakta çevirince ön dişliden tıkırtı sesi geliyo zincir fazla gergin degil çalıştırıp vitese takınca ses yok sadece boşta çevirince geliyo.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaslar dun aksam itibaru ile inazuma yuvaya giris yapmistir cok mutluyum
motoru almamda bana yardimci olan ilgilenen okan ve ozellikle sabri arkadasima sonsuz tesekkur ediyorum
sagolun arkadaslar iyiki varsiniz
en kisa zamanda islatma partisi yapacagim :) burdan butun dostlarim arkadaslarim davetlidir...


ıslatma mekanı gözdağı ( pendik ) olsun.... tayfa hazır olsun...
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
beyler dün akşam selami ve okanla selaminin inazumayı teslim almaya gittik.selami hala motor üstünde heralde gelemedi foruma:p

http://i42.tinypic.com/dhetr9.jpg

http://i39.tinypic.com/2nun1o0.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

tsubasa plakayı nasıl kapattıgımı göstereyım sana:queen:

http://i44.tinypic.com/k2k7it.jpg

Abim, tekrardan hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
ıslatma için bana da ıslatma materyalini kargoya verirseniz şubeden alırım :queen:
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
beyler dün akşam selami ve okanla selaminin inazumayı teslim almaya gittik.selami hala motor üstünde heralde gelemedi foruma:p

http://i42.tinypic.com/dhetr9.jpg

http://i39.tinypic.com/2nun1o0.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

tsubasa plakayı nasıl kapattıgımı göstereyım sana:queen:

http://i44.tinypic.com/k2k7it.jpg

nasıl bir koldur o oraya kadar uzanmış:) Selami abi hayırlı olsun sıfır aldın sanırım
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
hepinize ayri ayri tesekkur ederim
Allah daha iyilerini size nasip etsin

cagatay kardesim evet sifir aldim

tsubasa kardesim atla gel motorunla ne olacak tek vesait :)
hem rodajin acilmis olur :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
agalar merhaba bugun 250 km oldu. rodajdayım diye abanmıyorum. ama güzel. sadece ön kafa fazla titriyor sanki rodaj bakımına gittiğimde bi gösterecem
selami hocam resim koy =)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
agalar merhaba bugun 250 km oldu. rodajdayım diye abanmıyorum. ama güzel. sadece ön kafa fazla titriyor sanki rodaj bakımına gittiğimde bi gösterecem
selami hocam resim koy =)


kafa zırıltısı benim motordada var. ama çözemedim nerden geldiğini. okanın motorda da belirli devirde yapmaya başladı.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
kafa zırıltısı benim motordada var. ama çözemedim nerden geldiğini. okanın motorda da belirli devirde yapmaya başladı.

sinyallerin arkasında ki vidalar dahil olmak üzere vidaları sıkın arkadaşlar. Benim motorda sinyallerin gevşeyen vidasından zırıltı sesi geliyordu. Vidaları sıkınca sorununuz düzelecektir
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
kafa zırıltısı benim motordada var. ama çözemedim nerden geldiğini. okanın motorda da belirli devirde yapmaya başladı.

abi benim montaj yaparken direksiyon kollarının baglantı civataları cıkmadı tek bi tane uydurdular ama düzgün olmadı bence
ama kafa zırıltısı haricinde başka bi yerden ses gelmiyor
hacı cok koca kafalı bu motor ya
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
kafa zırıltısı far çerçevesi ve siperliten geliyordu bende oraları çift taraflı bantla ve siyah silikonla doldurdum kesildi peglerde çok zırıldar onlarada(sağ ön peg hariç) cıvata ve fiberli somun taktım yılan oldu:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst