- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
Ben 250 yapıyorum. Rüyamda ama...
sabri emmi seninki kaç yapıyor ?kaç devire kadar çıkıyordu peki? 11500 12000 arası kesmesi gerekir.. 12000 deviri geçiyormuydu?
sabri emmi seninki kaç yapıyor ?
high speedi görmek istiyoruz
:queen:
hacı sabri ye takıyorum ben yahu yetişemiyor bana
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
koltuğun altındaymış sanırım.bende bakmadım ama bayide öyle dediler.akünün orlardan koltuğu çıkarabilirsinArkadaşlar herkese merhaba,
Birşey sormak istiyorum
Bu apache üzerinde bir alet çantası varmış tam olarak neresinde anahtar ile açılan yerde akü gözüküyor sadece
Klavuzda gösteriyordu da evde değilim bakamıyorum
ayna gecşemişti onu sıkmak için alet edevat lazım oldu ben bulamadım nerede olduğunu...
Arkadaşlar herkese merhaba,
Birşey sormak istiyorum
Bu apache üzerinde bir alet çantası varmış tam olarak neresinde anahtar ile açılan yerde akü gözüküyor sadece
Klavuzda gösteriyordu da evde değilim
bakamıyorum
ayna gecşemişti onu sıkmak için alet edevat lazım oldu ben bulamadım nerede olduğunu...
kanka ben okuyorak suruyom
![]()
sabri emminin makine çin malıymış tvsymiş öyle dediler
yarın yolda giderken çin malları gibi kadro ikiye ayrılırsa şaşırmam![]()
aynen benim makıne TVŞ apaçhe![]()
bu arada Bayiden haber bekliyorum sabri emmi =)
sevkiyatı bekliyorum. peşin para alıcam, haberi gelir bir iki güne dedi.alcan yani. hayırlı olsun. güzel seçim. makıneyi iyi aç. ondan sonra neden sana yetişemiyorum diye kafanı duvarlara vurursun:queen:
kanka inazumayı test etmeye gittiğimizde, inazumadan inip senin motora bindim. pek bir fark yoktu açıkcası.