- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,084
Bence cbr al. Neden diceksin,
Su soğutma.
Son sürat daha yüksek
Servis konusunda sıkıntı yaşamazsın bu bir gerçek.
2.el desen yine öyle.
Parça desen 2 haneli rakamlar zaten.
Uzun yolda daha rahat edersin.
Ben saydım karar senin
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------
Ne bu böyle? Kıyamet sessizliği herhalde. Nerdesiniz ahali? Ahh Enes ahh gör buraları, ne halde. Sessiz sakin, hacım sana bir apache alalım biz. Sensiz olmuyor buralar. Senin sesin çıkıyordu, sende gittin, forum öldü![]()
sen gel apache forumunda cebere cebere diye söylen. sonrada forum ölü de:cherry: son sürati daha iyide olsa,parçası daha yaygında olsa, 2.eli daha canlıda olsa apachenin tadını vermiyor işte..ne cbr ne cbf ne ybr hiçbiri bir apache değil.. anlatamadığım bir şey var apachede. tamamen verdiği hissiyatla ilgili.. düşük cc olarak sadece RX135te aldım ben o tadı.birde apachede..