TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:51 ----------

Sitede ki bayi listesi güncel değil kapatanlar ve yeni açanlar var 2013 modele 4300 tl diyor bi bayi yeni kasa diyor üstelik ama belliki ne sattığını bilmiyor daha yada kandırmaya çalışıyor.

Emin Bey,

Güncellemeler bitmek üzeredir. Kusura bakmayın lütfen.

Saygılar
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Arkadaşlar, yeni kasa apache motorum rodaj döneminde ve dün az daha kaza yapıyordum motor yüzüne...
Şimdi olay şöyle ara sıra vites 2'den 1'e düşmüyor debriyajı iyice sıkmama rağmen vites değişmiyor
anca debriyajı bırakıp tekrar sıkarsam değişiyor ama bu defa da vitesteyken debriyajı bıraktığım için doğal olarak stop ediyor
Birde dün asıl beni tehlikeye sokan durum şöyle oldu beşiktaştan karaköye dönerken meydanda ışıklarda bekliyordum 1. vitesteydim yeşil yanınca normal kalkışımı yaptım çok az ilerledi stop etti
hemen tekrardan marşa basıp devam etmek istedim 1mt daha ilerleyip yine stop etti
Bu olay peş peşe 4 defa tekrarladı ve 4bin devirden bin devire aniden düşüp stop ediyordu
Ve ben yolun en sağındaydım arabalar sıkıştırmadı solumdan geçti ama yarım metre bir metre ilerle stop et derken biraz ilerledim ve diğer yolun ortasında kaldım
üzerinde birde karşı tarafın yeşil ışığı yandı ve ben yol ortasında ecel terleri döktüm resmen...
Trafikde sürekli dur kalk yapmaktan debriyaj mı şişti yoksa araba gibi anlamadım?
Rodaj döneminde vitesler birbirine henüz alışmadığından mı bu stop etme ve vites değişmeme durumu?
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
:mrgreen::mrgreen:motoru şirketin önüne çekmiştim, bi baktım iki tane japon turist benim motorun etrafına toplanmış, önce biri geçiyor direksiyona diğeri onu çekiyor. sonra diğeri geçiyor öbürü onu çekiyor :mrgreen: vaay be dedim bak şu hindistanlıların yaptığı şeye japonların bile dikkatini çekti:mrgreen::mrgreen: şimdi gidecekler ülkelerine taklit edecekler :cherry:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Arkadaşlar, yeni kasa apache motorum rodaj döneminde ve dün az daha kaza yapıyordum motor yüzüne...
Şimdi olay şöyle ara sıra vites 2'den 1'e düşmüyor debriyajı iyice sıkmama rağmen vites değişmiyor
anca debriyajı bırakıp tekrar sıkarsam değişiyor ama bu defa da vitesteyken debriyajı bıraktığım için doğal olarak stop ediyor
Birde dün asl beni tehlikeye sokan durum şöyle oldu beşiktaştan karaköye dönerken meydanda ışıklarda bekliyordum 1. vitesteydim yeşil yanınca normal kalkışımı yaptım çok az ilerledi stop etti
hemen tekrardan marşa basıp devam etmek istedim 1mt daha ilerleyip yine stop etti
Bu olay peş peşe 4 defa tekrarladı ve 4bin devirden 1bin devire aniden düşüp sop ediyordu
Ve ben yolun en sağındaydım arabalar sıkıştırmadı solumdan geçti ama yarım metre bir metre ilerle stop et derken diğer karşı tarafın yeşil ışığı yandı ve ben yol ortasında ecel terleri döktüm resmen...
Trafikde sürekli dur kalk yapmaktan debriyaj mı şişti yoksa araba gibi anlamadım?
Rodaj döneminde vitesler birbirine henüz alışmadığından mı bu stop etme ve vites değişmeme durumu?
Bakıma gittiğin zaman karbüratör ayarını kontrol ettir. Ve rölanti ayarına baktır. 2. vitesden 1. vitese hareket halindemi düşürmeye çalışıyorsun?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Bakıma gittiğin zaman karbüratör ayarını kontrol ettir. Ve rölanti ayarına baktır. 2. vitesden 1. vitese hareket halindemi düşürmeye çalışıyorsun?

Hareket halindeyken yapıyor genelde ama bazen de ışıkta beklerken de yaptığı oluyor anlamadım gitti...
Bu stop etme olayı için eğer rölantiden ise rölanti ayarı sabit kaç göstermesi lazım normalde yada rodajda farklı mıdır?
ideal olan ayar nedir?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
rolantiyi ben devir saatinde 1 i gösterecek şekilde ayarlıyorum. Acak bu tavsiyelerin yanında bujiyi de kontrol etmeni tavsiye ederim. Bende de sendeki gibi sorunlar oldu önce karburatör ayarını yaptırdım. Bu defa motor sanki giderken ilk kaldığında tekler gibi olmaya başladı orjinal buji yerine tek tırnaklı buji takmıştım baktım buji kararmış orjinal çift tırnak bujisini taktım sorun kökten halloldu. Şuan tıkır tıkır çalışıyor. Çok ciddi birşey olduğunu sanmıyorum sorunun:cat:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Serkan bey ne oldu 2013 çıkışlıların fiyatı? Tsubasa bu arada senin alacağın 2013 mü 2012 mi?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Tvs bide çift silindir 250cc birşey çıkarsada şöyle iddalı tvs hayranları için çok güzel olurdu:flower:
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Arkadaşlar, yeni kasa apache motorum rodaj döneminde ve dün az daha kaza yapıyordum motor yüzüne...
Şimdi olay şöyle ara sıra vites 2'den 1'e düşmüyor debriyajı iyice sıkmama rağmen vites değişmiyor
anca debriyajı bırakıp tekrar sıkarsam değişiyor ama bu defa da vitesteyken debriyajı bıraktığım için doğal olarak stop ediyor
Birde dün asıl beni tehlikeye sokan durum şöyle oldu beşiktaştan karaköye dönerken meydanda ışıklarda bekliyordum 1. vitesteydim yeşil yanınca normal kalkışımı yaptım çok az ilerledi stop etti
hemen tekrardan marşa basıp devam etmek istedim 1mt daha ilerleyip yine stop etti
Bu olay peş peşe 4 defa tekrarladı ve 4bin devirden bin devire aniden düşüp stop ediyordu
Ve ben yolun en sağındaydım arabalar sıkıştırmadı solumdan geçti ama yarım metre bir metre ilerle stop et derken biraz ilerledim ve diğer yolun ortasında kaldım
üzerinde birde karşı tarafın yeşil ışığı yandı ve ben yol ortasında ecel terleri döktüm resmen...
Trafikde sürekli dur kalk yapmaktan debriyaj mı şişti yoksa araba gibi anlamadım?
Rodaj döneminde vitesler birbirine henüz alışmadığından mı bu stop etme ve vites değişmeme durumu?

durmuş vaziyetteyken 1e geçmiyorsa ayağınla ileri yada geri geç bir adım motoru ozaman geçer
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
bu hafta ilk bakıma gireceğim.tavsiyeleriniz,önerileriniz,uyarılarınız var mı acaba ? ücretsiz diyorlar ama sanırım yağ ve filtre parası alınıyormuş.ne kadar tutuyor bu ?
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
319
iyigünler 2013 kasasını almayı düşünüyorum lakin şuan baktığımda 4890 fiyat olarak görünüyor ruhsat işlemleri plaka derken 5300 5400 ü bulur buda 150 cc için çok geliyor açıkçası
fiyatta kışın düşme olurmu (0 piyasa) bunu öğrenmek istiyorum dersenizki düşme olmaz 250 cc ve torku daha yüksek makina almak daha mantıklı geliyor
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
bu hafta ilk bakıma gireceğim.tavsiyeleriniz,önerileriniz,uyarılarınız var mı acaba ? ücretsiz diyorlar ama sanırım yağ ve filtre parası alınıyormuş.ne kadar tutuyor bu ?

EN Ufak şikayetini bile söyle servise.. karbüratörü ayarlasınlar, motor bağlantı civatalarını sıksınlar..
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
88
2012 ile 2013 Modellerinin 0 fiyat farkı 610 TL.
2013 Alacağıma 2012 modelini alırım 610 TL fark ile kendime daha iyi ekipman dizerim.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Yav cbr 125leri inceledim.şimdi ben tvsyi sıfır alacam 300-350 arası masraf açılacak.acaba gidipte 5250ye cbr mi alsam ?
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Yav cbr 125leri inceledim.şimdi ben tvsyi sıfır alacam 300-350 arası masraf açılacak.acaba gidipte 5250ye cbr mi alsam ?

Bence cbr al. Neden diceksin,
Su soğutma.
Son sürat daha yüksek
Servis konusunda sıkıntı yaşamazsın bu bir gerçek.
2.el desen yine öyle.
Parça desen 2 haneli rakamlar zaten.
Uzun yolda daha rahat edersin.

Ben saydım karar senin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

Ne bu böyle? Kıyamet sessizliği herhalde. Nerdesiniz ahali? Ahh Enes ahh gör buraları, ne halde. Sessiz sakin, hacım sana bir apache alalım biz. Sensiz olmuyor buralar. Senin sesin çıkıyordu, sende gittin, forum öldü :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst