arkadaşlar bugün ist. moto feste gittik Gürsel34 nickli üyemizle yeni kasalar vardı dedim bi tur atmazsam olmaz bunlarla yeşile hayran kaldığım için yeşile atladım hemen

2011-12 kasalara göre titreşim biraz daha az kesinlikle ayrıca yeni olduğundan mıdır nedir frenler çok hoşuma gitti zınk diye duruyor

ayrıca lastik boyutlarından dolayı heralde zannedersem bizimkilere göre dengesi daha hoşuma gitti hemen yatışa geçiyor

şekline zaten laf edemiyorum ben beğendim bu yeni kasayı ama fiyat pahalı

yeni almayı düşünenler varsa tavsiye ederim kesinlikle ben çok beğendim sürmesi çok keyifli geldi

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------
bu arada yazmayı unutmuşum ama bence önemli yeni kasaların gidonu eskilere göre daha yüksek kalıyor yani kullanımı daha da rahatlatmışlar
