TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Arkadaşlar bu motorun bayisi-servisi olmayan şehirlerden alan arkadaşlar bana anlatabilirmi? ne tür zorluklarla karşılasıyorlar.Bakımı olsun teknik arızası olsun nasıl hallediyorlar.Samsunda almaya niyetlendik malum servisi yok.nasıl yapacağız bu işleri.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Arkadaşlar bu motorun bayisi-servisi olmayan şehirlerden alan arkadaşlar bana anlatabilirmi? ne tür zorluklarla karşılasıyorlar.Bakımı olsun teknik arızası olsun nasıl hallediyorlar.Samsunda almaya niyetlendik malum servisi yok.nasıl yapacağız bu işleri.
hocam servisleri cok cacık bunu baştan herkes söyluyor. standart bakımını 150 liraya bakım yapan yerde var 40 lirayada
istanbulda 1-2 düzgün yer var
cevre illerde düzgün servis varsa gidebilirsin
garanti olayında da cok iyi olmadıgını duydum
garantiye girse bile 1 aydan önce garanti değişimini yapmıyorlarmış.
cok araştırdım cok kullanıcıyla konuştum şu 1 aydır
neredeyse ezberledim artık artısını eksisini.
garantiden cıkmasını göze alıp kendi ustana götürebilirsin diye düşünüyorum
ama motor 10 numara emsallerine göre
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
garanti ile ilgili sıkıntı yaşamadım... km okuyucusu 1 saat içinde değişti... 12 günde karbürartör ü geldi... sıkıntı yok garanti bakımından... 3 adet apache aldım.. şuan halen biri yozgatta ..
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
Daha kapsamlı ve net bilgiler almak için bana ulaşmanızı öneririm. Garanti konusuna gelecek olursak zaten en son yazan arkadaşımız bilgileri vermiş. Elimizden geldiğince, hızlı bir şekilde yardımcı olalım...

Saygılar
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
şuan yine apache alasım var.. çünkü yozgatta olanı yiğen kullanıyor ve ben sadece köye gittiğimde biniyorum... ama apache yerine aklım hep wego ya gidiyor... salgın motorla konuştum recep abi ile anlaşamadık... inşallah ilerleyen günlerde bir wego sahibi olurum.. kışı bekleyeceğim galiba.. daha sıkı pazarlıklar ve taksitler söz konusu oluyor bence...
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
Recep Bey 10 numara biridir. Diğer konuya gelecek olursak inanın yaz veya kış olsun fiyatların düşeceğine pek itibar etmeyin.

Saygılar
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
54
şu motorun 160 lığını getireydiniz bari 15 bg olanı.çok mu zor veya fiyatlar çok mu artıyor sevgili tvs bayi.Bir iş yapıyorsunuz bari adam akıllı yapın tek motor seçeneği nedir koy 3 seçenek parası olan istediğini alsın
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
şu motorun 160 lığını getireydiniz bari 15 bg olanı.çok mu zor veya fiyatlar çok mu artıyor sevgili tvs bayi.Bir iş yapıyorsunuz bari adam akıllı yapın tek motor seçeneği nedir koy 3 seçenek parası olan istediğini alsın

cok şey istiyorsun sen :D
adamlar 2012 model yeni kasayı, 2013 mayısta zor getirdiler :D
onu da 3-4 seneye getirirler :D
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
Daha öncede belirttiğimiz gibi 160 ve 180 cc motorlar euro2, biz ise euro 3 standartlarında motor satabiliyoruz. 2013 bitmeden 3 yeni model daha satışa çıkacaktır.

Saygılar
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
serkan bey bu arada dunku misafirperveliginize ilgi ve alakaniza tesekkur edrim guzel bi sohbetti
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Recep Bey 10 numara biridir. Diğer konuya gelecek olursak inanın yaz veya kış olsun fiyatların düşeceğine pek itibar etmeyin.

Saygılar

recep beyden 2 sefer motor aldım... sıkıntı yok o beni bende onu tanırım ve şöyle söyleyeyim yaklaşık18-19 seneden beri bu piyasanın eskitemediği kuryelerdenim.. ellerinde 2012 model falan kalır ilerleyen günlerde ..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
54
Daha öncede belirttiğimiz gibi 160 ve 180 cc motorlar euro2, biz ise euro 3 standartlarında motor satabiliyoruz. 2013 bitmeden 3 yeni model daha satışa çıkacaktır.

Saygılar
Anladım.Kim çıkardıysa bu normları :farao: adamlar kamyona otobüse 10 numara yağ koyunca bu normlar ortada yok.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
sam1698t.jpg


sam1693v.jpg


sam1593u.jpg


denizli nur motordN aldıgım motor... nostalji yapalım biraz..
yozgatta bulunan motor ..salgın motordan alınma..
sam1593u.jpg




53237410151037394299391.jpg



04062012975.jpg


rtr ilk çıktığında almıştım... siyah başkadır.. şanzumanda bi sıkıntı olmuştu...


sam1479l.jpg

yozgat a gitmeden bir kaç kare...
sam1479l.jpg

sam1475c.jpg




sedat 57 getirmişti eve kadar..
sam1439.jpg


tatlıda yedik ha...
sam1464v.jpg



montaj aşaması
sam1464v.jpg

sam1455p.jpg

sam1040l.jpg
erol lün motora alrm takarken..
sam1017e.jpg

sam0348t.jpg

ybr ile de çekmişim...
sam0243tf.jpg



denizli nuır motor... harici harddisk i bi kurtarayım resim manyağı yaparım sizi...
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
arkadaşlar bugün ist. moto feste gittik Gürsel34 nickli üyemizle yeni kasalar vardı dedim bi tur atmazsam olmaz bunlarla yeşile hayran kaldığım için yeşile atladım hemen :) 2011-12 kasalara göre titreşim biraz daha az kesinlikle ayrıca yeni olduğundan mıdır nedir frenler çok hoşuma gitti zınk diye duruyor :) ayrıca lastik boyutlarından dolayı heralde zannedersem bizimkilere göre dengesi daha hoşuma gitti hemen yatışa geçiyor :) şekline zaten laf edemiyorum ben beğendim bu yeni kasayı ama fiyat pahalı :(
yeni almayı düşünenler varsa tavsiye ederim kesinlikle ben çok beğendim sürmesi çok keyifli geldi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

bu arada yazmayı unutmuşum ama bence önemli yeni kasaların gidonu eskilere göre daha yüksek kalıyor yani kullanımı daha da rahatlatmışlar :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
ramço yozgata yolladığı motoru recep amcanın orda toplarken benimkinede el atmıştı aynı anda aynı renkden bende almıştım:) hey gidi apache:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------

hatta o resimde kasanın içinde toplanmayı bekleyen benim motordu:)
 
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
Geçmişte burada tartışılan 2 konu hakkında yorumlarınızı bekliyorum(herkesten ricam)

1-Yokuş yukarı kalkışta motor ön kaldırıyor mu? (Tahmini sebebi iki teker arası mesafe)
2-Topcase kullanımı denge sorunu yaratıyordu şuan ne düşünüyorsunuz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst