TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
hondadan başka bütün markaların servisleri bisikletçiden bozma. bizim burdaki yamaha yetkili servisi bile -- hem bisiklet hem mondial hem kuba hem kymco hem yamaha ... servisi :) g.t kadar da bi dükkan.
motosiklette yetkili servis işi, honda hariç hikaye. yoksa örneğin yağ yakma garantili bir motor cbf bukadar satamaz ülkemizde. adamların servis anlayışları çok gelişmiş.:cat:
adamlarda garanti sorunu yok
honda en uygun stok prensibini benimsiyor.
kawasaki ise sıfır stok prensibiyle calışıyor.
yani honda parcayı hemen deposundan sipariş eder iken.
kawasaki gereken malzemeyi stogunda bulundurmadıgı için, yurt dışından sipariş vererek getirtiyor.
honda da kaza yapmadıgın sürece tüm parcaları garantiden değiştirebilirsiniz.
ama diger markalarda öyle değil.
neden cbf in fiyatı 4900 lira şimdi daha iyi anlıyorum..
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Artık kararımı verdim yeni kasalarıda beklemicem ufak 125-150 cc sınıfına bulaşmadan 2.el temiz bi cbr 250 almayı düşünüyorum ama bu yazıda pas geçicem.Kışın fiyatlar biraz aşagı düşünce Kısmetse cbr ci olucam
ufak sınıfa girmek istemedim Ybr sorunsuz motor ama gitmiyo,Cbf aynı hem gitmiyo hem yag yakıyo hemde amcamda var pişti olmak istemem :) rtr nin de ikinci eli kafama çok takıldı hadi bakalım hayırlısı bu yazda babamın motora binecem :D
yazılarınız takipte olucam saglıcakla kalın
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
14
Apache alıcam kısmetse yakın zamanda ve 2013 kasaları çıktı malum titreşimi azaltılmış falan diyorlar motor kısmı olarak aynı 2012 ve 2013ler hiç bi fark yok aralarındaki farkları söylermisiniz ? 800 tl fazla vermeye değermi 2013 kasaları ? daha yakışıklı yeni kasaları titreşim konusunda bilgisi olan varmı ve 2013 modelinin tekerleri tubeless diyorlar 2012nin tubeless değildi bu doğrumu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------

Soruma cevap yazdığınızda beğenirmisiniz mesajımı :)
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
hocam artçı ayakları daha az titriyor kullanıcı zaten hissetmiyor diyecem ama hissettirdiği zamanlarda var fakat eskisine göre biraz daha az titriyor.titreşimde ybr değil rahatlıkta da ! ama hızlanma ve top speed olarak tatmin edici ve şuan piyasadaki en seksi commuter.
fiyata gelince ister eski ister yeni ama bence apache.
ben sadece motorun teknik özellikleri açısından apache diyorm.gerisinede karışmıyorum:D
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
11
herkese hayırlı aksamlar sol arkadakı ızgara gıbı bsy olan demir nedır ne ıse yarar gozume cok batıo soksem sıkıntı yaratırmı garantı fılan gulmeyın sakın acemıyıım ben
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
Bir de yazmayı unutmuşum arkadaşlar. Sanırım bir önceki partiden 180 motor satılmış. Yeni model hakkında onlar ne düşünüyor? Şu anki gidişat nedir? İlk bakımın 500km' de olduğu söylenmiş. Hangi serviste yaptırdılar? Memnun kaldılar mı?
motorun ilk bakımını yaptıralı 500km den fazla oluyor yeni kasa yeşil renk kullanıcısıyım
motor iyi sıkıntı yok ilk bakımı süratte yaptırdım gayet iyi yapıyolar adamlar işlerini.
1030 km deyim şuan titreşim yok değil ama varda değil.
rodajımı özenle yapıyorum 8bin devire zor çıktım diyim sana,aman aman bişe hissetmedim kardeşim.
artçıda da pek titreşim hissedilmiyo yok gibi diyebilirim
tek kötü özelliği eski kasada koltuk depoya uzanıyo bunda deponun orda bitiyo.
afedersin sanki yumurtalıklarının üzerinde oturuyoöuşsun gibi bi his oluyor.biraz rahatsız edici arada bi pozisyonunu tekrar ayarlıyorsun motorda oda öle çözülür diyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

herkese hayırlı aksamlar sol arkadakı ızgara gıbı bsy olan demir nedır ne ıse yarar gozume cok batıo soksem sıkıntı yaratırmı garantı fılan gulmeyın sakın acemıyıım ben
:cherry:boş kalmasın diye konulmuş bence
söksen sana zararı olmaz sonuçta nasıl kullanmak istediğin senin tercihin.
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
136
herkese hayırlı aksamlar sol arkadakı ızgara gıbı bsy olan demir nedır ne ıse yarar gozume cok batıo soksem sıkıntı yaratırmı garantı fılan gulmeyın sakın acemıyıım ben

dostum o arkaya oturan insanin pantolonun felan biseyler zincire sikismasin diye yapilmis. mesela ben diger moturumda iki kez bayan etegi sikisti zincirle disli arasina onda bunun gibi bir parca yok. bence ise yarar bi sey o
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
9
herkese hayırlı aksamlar sol arkadakı ızgara gıbı bsy olan demir nedır ne ıse yarar gozume cok batıo soksem sıkıntı yaratırmı garantı fılan gulmeyın sakın acemıyıım ben

Sağ tarafta eksoz büyük bir alanı kapatıyor tekerleğe ulaşmak bile çaba gerektiriyor lakin sol taraf bayağı açık. Bence arkaya binen eteğini pantolonunu, dikkatsizlik anında pegden kayan ayağını, bacağını arka tekerleğe kaptırmasın diye var o demir koruma. yoksa üretici boş kalmasın diye ek masraf yapmaz.
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
11
ya ben kendımı zor tasıyorum su an )arkaya kımseyı almıyorum zaten hanfendı tenezzül edıpde bınmıyo motorla gelınce bı de fırca yıyoruz arabanın nesı eksık sat sunu vs. yasım 29 bı anda gıdıp motor aldım anlam veremedi
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
:cherry:boş kalmasın diye konulmuş bence
söksen sana zararı olmaz sonuçta nasıl kullanmak istediğin senin tercihin.

Pratik ızgara o :) Sürpriz bir mangal partisi anında hemen sök hemen bir mangal, iş bitince takarsın yerine :) Hindistan'lılar biliyor bu işi. Türklerin zevki sefasının içmek ve mangal olduğunu biliyorlar :queen:
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Sağ tarafta eksoz büyük bir alanı kapatıyor tekerleğe ulaşmak bile çaba gerektiriyor lakin sol taraf bayağı açık. Bence arkaya binen eteğini pantolonunu, dikkatsizlik anında pegden kayan ayağını, bacağını arka tekerleğe kaptırmasın diye var o demir koruma. yoksa üretici boş kalmasın diye ek masraf yapmaz.

sol taraftaki izgararya benziyen sey nedir soylim
hindistanda dinlerine bizden daha fazla baglilar ve hanimlar motora yan oturduklari icin oraya ayaklarini koyuyorlar
bilginiz olsun
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
11
saolun beyler ben yarın bu ızgarayı sokup amortısorden motorun arkasını az kaldırıcam rahat olcak mı bılmıorum denıyen var mıdır aranızda boyumda 1,84 yuku kollara verırmısım gıbı gelıo bana
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
14
5buçuk milyar kredi çekmeyi düşünüyorum yeni kasa apache ve geriye kalan 300-400 neyse onunlada öncelik olarak tam korumalı 200-250tl ucuz yollu bir kask ve idare edicek kadar bir dizlik alıcam kaskıda artık kart çeker veya maaşda falan alırım :)
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
9
BuraKosece arkadaşım neden kredi çekiyorsun?? Eğer İstanbul' da değilsen gel İstanbul' dan al. 2013 görünümlü 2012 modelin 4890 liralık fiyatına 12 ay vade farksız taksit yapıyorlardı. Gelecek parti de yaparlar bence.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
29
Selamlar arkadaslar bu yağ vidasının alttan baktıgınız zaman hangi tarafa dogru acıldıgını bilen varsa acilen yazablir mi.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
saat yönününe çevirmen lazım sanırım ama elinde gerekli anahtar yoksa vidayı yalama etme
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
29
Motorun kendi anahtarı var ama ağzı acık onunda. Biraz denedim az önce fakat kıpırdama yok. Sanırım bunu sökmek icin en iyisi yıldız anahtar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst