TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 May 2013
Mesajlar
112
arkadaşlar bugun 13 model için istanbul dışından bir bayi ile konuştum malum istanbulda yaşamıyorum sürekli.
fiyatta indirim düşünüyorlar hocam dedi. biraz bekle istersen dediler. galiba isotlar anlamış fiyatın yüksek olduğunu =)

İnşallah düşerde alırız.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
sabri abi fiyat inecek diye bi söylenti var ne diyorsun? =)

valla bu topic söylentilerle ayakta duruyor zaten. birisi çıkıp yalan yanlış birşey söylüyor. sonra herkes onla ilgili yorumlar yapıyor..ben bu motoru alırken isotları yada servislerini zerre kadar araştırmadım ama apacheyi hint forumlarından bile takip ettim. apache ile yapılan en dandik teker videolarını bile didik didik inceledim..ben motorumu bilirim,inanırım güvenirim..motoru aldıgım servisde ilgi güzeldi begendim.bakımlarınıda oraya yaptırıyorum memnunum.... gelelim fiyat konusuna, tezgahta mal satmıyorsun motor satıyorsun..şimdi 4900 haftaya 4300 yazın 5000 gibi politikalar olmaz..ama isotlar yaparmı bilmem:) motorun bir fiyatı olur, gerektiginde kampanya yaparlar. taksit imkanı sunarlar.nakit alıma indirim uygulanır vs... öyle zırt pırt fiyat indirip çıkartmak ticarette yoktur.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
valla bu topic söylentilerle ayakta duruyor zaten. birisi çıkıp yalan yanlış birşey söylüyor. sonra herkes onla ilgili yorumlar yapıyor..ben bu motoru alırken isotları yada servislerini zerre kadar araştırmadım ama apacheyi hint forumlarından bile takip ettim. apache ile yapılan en dandik teker videolarını bile didik didik inceledim..ben motorumu bilirim,inanırım güvenirim..motoru aldıgım servisde ilgi güzeldi begendim.bakımlarınıda oraya yaptırıyorum memnunum.... gelelim fiyat konusuna, tezgahta mal satmıyorsun motor satıyorsun..şimdi 4900 haftaya 4300 yazın 5000 gibi politikalar olmaz..ama isotlar yaparmı bilmem:) motorun bir fiyatı olur, gerektiginde kampanya yaparlar. taksit imkanı sunarlar.nakit alıma indirim uygulanır vs... öyle zırt pırt fiyat indirip çıkartmak ticarette yoktur.
sabri abi bak şimdi şöyle bu durum var
geçen yıl cıkan bir model bu yeni kasaları.
fakat ellerinde eski kasalar olunca adamlar yeni kasaları piyasaya cıkartmadılar.
eski kasaları şubat mart ayında 3900 e satmadılar mı?
sene olmuş 2013 mayıs ayı. adamlar yeni kasa diye 12 model motosikleti piyasaya sürdüler ver 700 lira zam yaparak.
200 motosiklet ilk parti diyorlardı.
kaç tanesini sattılar?
her bayinin elinde şuan 12 model yeni kasa var..
kısacası pazarlama stratejisi hatası oldu.
fiyatı değişen sadece tvs değil ki
honda cbf 150 nin her ay değişiyor fiyatı =)
honda motosiklet satmıyor. güven satıyor bu da ayrı konu =)
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
70
dün istanbul dışından bayi ile görüştüm 13 model siparişi vermek için isotların pazarlama müdürü ile görüşmüş. fiyatta indirim düşünüyoruz demiş.
fiyat yüksek oldugundan 12 modeller beklenen satışı veremedi dedi.

hayırlısı olsun kardeş.Vallahi ben şunu içimden çok istiyorum.ALLAH var motosiklet rakiplerine göre mükemmel.isterim ki her yerde bayisi olsun.servisleri düzgün olsun, fiyatları uçuk olmasın.Millet tvs den şaşmasın.hondaya veya yamahaya yönelmesin.ve böylece 2.eli de değer görsün.ben bunu çok isterim. Çünkü adamlar (isotlar)da emek etmişler bu markayı türkiyeye getirmek için.ALLAH kimsenin emeğini boşa götürmesin.
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
112
n2qdt.png
 
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
112
Bunuda inkar edemezler heralde başka bir forumdan serkan beyin yorumu ve verdiği fiyat.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
@eminbey
adamın ağzından cıkan 10 lafın 9 u yalan.
bu başlık altında takılan adamlara özel mesajla ulaş
sana o kişinin kendilerine ne yalanlar söylediğini anlatsınlar
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
sabri abi bak şimdi şöyle bu durum var
geçen yıl cıkan bir model bu yeni kasaları.
fakat ellerinde eski kasalar olunca adamlar yeni kasaları piyasaya cıkartmadılar.
eski kasaları şubat mart ayında 3900 e satmadılar mı?
sene olmuş 2013 mayıs ayı. adamlar yeni kasa diye 12 model motosikleti piyasaya sürdüler ver 700 lira zam yaparak.
200 motosiklet ilk parti diyorlardı.
kaç tanesini sattılar?
her bayinin elinde şuan 12 model yeni kasa var..
kısacası pazarlama stratejisi hatası oldu.
fiyatı değişen sadece tvs değil ki
honda cbf 150 nin her ay değişiyor fiyatı =)
honda motosiklet satmıyor. güven satıyor bu da ayrı konu =)

evet dediklerin doğru. bende onu anlatmaya çalışıyorum. pazarlama stratejisi çok yanlış.. ee şimdi yeni kasaları sundularda noldu? eski kasalar ellerindemi kaldı? millet hala kapış kapış eski kasa alıyor
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
27
gelişmeleri merakla bekliyoruz :) fiyatlar düşmeli çünkü bunu almak bana mantılı gelmiyo neden mi ? honda yeni ürün ve modeller çıkarttı illaki fiyatları düşecektir cbrnin cbfnin
sitesinde bunları gördüm ...
CBR250R-01-1200x716.jpg

CBR500R-01-1200x716.jpg

CB500F-01-1200x716.jpg

CB500X-01-1200x716.jpg

CRF250L-01-1200x716.jpg

NC700X-01-1200x716.jpg

CTX700N-01-1200x716.jpg

CTX700-01-1200x716.jpg
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
evet dediklerin doğru. bende onu anlatmaya çalışıyorum. pazarlama stratejisi çok yanlış.. ee şimdi yeni kasaları sundularda noldu? eski kasalar ellerindemi kaldı? millet hala kapış kapış eski kasa alıyor
sabri abi şimdi 13 yeni kasa piyasa tam anlamıyla cıksın her bayi de olsun
eski kasaların fiyatını tekrar düşürmek zorunda kalıcaklar cünkü ellerinde kaldı.
şimdi buna gelip elimizde kalmadı diyecekler
sahibinden.com a girdiğinizde her bayi de eski kasa mevcut ilanlardan görebilirler.
sabri abi lastik ebatında oynama oldugu için. yeni kasa daha yavaş diyorlar ne kadar dogru?
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
]Arkadaşlar motorumun yağını değitiricem ıpone ile motul arasında kaldım hangisi bizim motorlarda daha rahat vites geçişleri sorunsuz bir şekilde çalışır bir de 10*40 mı 15*50 mi almalıyım arasındaki fark ne ?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
ben ipone kullanıyorum gayet memnunum 15*50 daha kalın bir yağ. Motul a kötü demiyorum yanlış anlaşılmasın deneyen arkadaşlardan sorabilirsin motul da iyi bir yağdır:cat:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
]Arkadaşlar motorumun yağını değitiricem ıpone ile motul arasında kaldım hangisi bizim motorlarda daha rahat vites geçişleri sorunsuz bir şekilde çalışır bir de 10*40 mı 15*50 mi almalıyım arasındaki fark ne ?
hocam yazın hava sıcak oldugundan biraz kalın yag olsa 15 50 daha uygun olur gibi geliyor
ama ipone da motul 10 numara yagdır
ben olsam ipone alırdım
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527

burdaki fiyatlar amerika satış fiyatları ben de cbr 500r yi incelerken görmüştüm. Maalesef bizim ülkemize giren her motorlu taşın gümrükten geçtiği anda kendi parası kadar bir vergiye maruz kalıyor. Burda ki fiyatları Türkiye'de görebilmemiz için kdv ve ötv de indirim olması gerekiyor maalesef onu da yapmazlar biz bu fiyatlara mahkumuz. Cbr500r satış fiyatı tl ile 10bin küsüre geliyror biz o parayı burda cbr250r ye veriyoruz adalet mi bu::angry2::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst