TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
yakıt konusunu tartışırsak uzayacak (kullanıma göre değiştiğini belirttiğim halde) ben kısaca tecrübe ve deneyimi mi yazim depoyu fulleyerek yolaciktim depo 16 lt. 2.5 lt si yedek. Yapılan yol 600km olarak hesapladım aşağısı değil. dönüşte 50 tl ye fullendi depom
50 tl / 4.75 tl/lt =10.52632 lt eder
10.52632 lt /600km=0.01754x100km = 1.754 lt
Bu hesaplamada da yanlış yaptığımı düşünmüyorum depo belli alınan benzin ve fiyatı belli (yedeğe zaten düşmemişti motor) ama dediğim gibi kişilerin kullanımına göre değişebilir tüm dengeler saygılar
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
123
yakıt konusunu tartışırsak uzayacak (kullanıma göre değiştiğini belirttiğim halde) ben kısaca tecrübe ve deneyimi mi yazim depoyu fulleyerek yolaciktim depo 16 lt. 2.5 lt si yedek. Yapılan yol 600km olarak hesapladım aşağısı değil. dönüşte 50 tl ye fullendi depom
50 tl / 4.75 tl/lt =10.52632 lt eder
10.52632 lt /600km=0.01754x100km = 1.754 lt
Bu hesaplamada da yanlış yaptığımı düşünmüyorum depo belli alınan benzin ve fiyatı belli (yedeğe zaten düşmemişti motor) ama dediğim gibi kişilerin kullanımına göre değişebilir tüm dengeler saygılar

Bahsettiğiniz yol şehirler arası bir yol ise ve hızınız 80-90 km civarında ise motorun km başına en az yakıt harcadığı aralıkta kullanıyorsunuzdur, bizim söyledğimiz 2.5lt değeri ortalama bir değerdir.

Benim 2000 lpg kartal bir depo;
Opet Aygaz veya shell gaz ile şehir içi 250 km şehirler arası 400km
Po-Bp vs gaz ile şehir içi 220-230km şehirler arası 350km
Taksicilerin aldığı ucuz gazlar ile şehir içi 180 km şehirler arası (zarar etmek istemedim, denemedim)
civarlarında yapıyor, yani tüm benzinli motorlarda yakıt sarfiyatında değişken çok, kimseye yalancı muamelesi yapmaya -öyle bişi yok- diye cevap vermelere gerek yok..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------

Bu arada koskoca forumda bi tane ankarada oturan apache kullanıcısı yok mu yaw :D
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Japan_rules bak selo dayı anlıyor maşallah.sorun ile ilgili ilk doğru çözümü o vermiş

hacı sakalımız yokki :pr: :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------

karbüratörün altında su tahlıyesi vidası var sarı renkte orayı gevşet pis benzi aşağı aktığını göreceksin sonra tekrar çalıştırmayı dene

ama bana soracak olursan hiç kurcalama direk bujiyi değiştir sorun kesin orda bak görürsün

ben demiştim :thumleft:
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
hacı sakalımız yokki :pr: :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------



ben demiştim :thumleft:

ARtık havasından geçilmez :D kendi motorunda Buji değişince düzeldiya , kim arıza yapsa buji diyo :queen: Ya bırak bu işleri selodayı :D

Apache ortalama 2.5LT yakar .. Cbr ile değerler aynı nerdeyse 125cc motor bile yakmıyor 1.7litre imkansız ötesi .. Bende kullndım apache yani .. Nihat aBiye katılıyorum ..:cat:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Abant gezinizdeki resimleri görmüştüm kafam rahatladı teşkkürler

selonun lastik havası problemini çözdükten sonra çok uzun bir zaman hiç durmadan, 120kmnin altına inmeden gittik:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------

Merhabalar apache ahalisi.

Uzun zaman oldu girmeyeli , bir sürü şey geçti başımdan. Dünden beri okuyorum okumadiklarimi burada.

Atilla abiye de haber edemedim fakat okuduğum kadarıyla satmış motoru. Hayırlı olsun.



İnşallah sonraki gezilere dahil olabilirim.

uğur nerelerdesin sen ya:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------

TVS buluşması yapalım mı arkadaşlar, ha bu demek değildir ki Twin ve diğer kullanıcılar gelmesin :)

bencede kesinlikle yapalım. bi toplanamadık şöyle 10 motor..
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
Ben bujiden önce buji piposu nasıl çıkarılır onu öğreneyim daha hayırlı :)
nasıl çıkardıysam içindeki parça bujinin üstünde kalmış değiştirecektim ama yaşar motorda yoktu idare ediyor parça geldiğinde değişecek.

Bi buluşma olursa bende katılırım çokda güzel olur :bounce:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
selam arkadaşlar, benim motorda da arasıra 7000 devirde kalıyo sanki gitmiyo motor serilik gidiyo sonra düzeliyo. benzindendir denildi ama yine hala aynı neden yaparki
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
karbüratör e baktırt bir istersen o da bir ihtimal:cat:
anlamadım gitti bujidendir dedim eskisini taktım yine yaptı, usta benzin yapmıştır dedi. karbüratörde pislik vs bişeymi var bilmiyorum. karbüratörünü beğenmiyorum zaten bu motorun. sabit giderken tekleme yapar oldu olası, çıkma karbüratör takıp denemek lazım aslında
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
iyi akşamlar arkadaşlar nasılsınız ? bana michelin ön-arka lastik tabi orj. bir tık daha kalın olarak önerebileceğiniz bir adres vs. var mıdır yada buna yakın başka bir marka da olabilir ama kaliteli olmalı :))
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
anlamadım gitti bujidendir dedim eskisini taktım yine yaptı, usta benzin yapmıştır dedi. karbüratörde pislik vs bişeymi var bilmiyorum. karbüratörünü beğenmiyorum zaten bu motorun. sabit giderken tekleme yapar oldu olası, çıkma karbüratör takıp denemek lazım aslında

o tekleme hepsinde var filtre taktım bir ara düzeldi sonra yine bozuldu diyaframdan olmasın

iyi akşamlar arkadaşlar nasılsınız ? bana michelin ön-arka lastik tabi orj. bir tık daha kalın olarak önerebileceğiniz bir adres vs. var mıdır yada buna yakın başka bir marka da olabilir ama kaliteli olmalı :))

buz motor
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Şu apache bir türlü gelmedi ya
Bir an önce gelse de binsek motora
Youtube da video izlemekten sıkıldım artık kendi apache mi kullanmak istiyorum

Arkadaşlar buyrun size TVS Apache stunt show

 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
benim motor artık 0-160a 1 saniyeden daha az sürede çıkıyor uyuz oldum:pr:kaç km yaptığınıda saymıyor wd40 harici başka tavsiyesi olan var mı servis 50 km uzakta:pr:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
hazirana kadar tvs ankara servisi açılırsa düşünmeden tvs alırım

Serkan Dinçle telefonda görüşmüştüm üye adı SerkanApache tvs türkiye distribütörü galiba.Ankara'ya mayısın ortalarına doğru bayisi açılacak demişti.Ne kadar doğru bilemem.Bende 4 gözle bekliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst