Haklısınız bayii ile konuşup bu işe bir çözüm getirmek en iyisi olacaktır, eğer kargoyla gelen orjinal parçaları kendim değiştirmem veya burada bir ustaya usülüne uygun olarak taktırmam garantiyi de sıkıntıya sokmayacaksa ne ala
aynen öyle...
Haklısınız bayii ile konuşup bu işe bir çözüm getirmek en iyisi olacaktır, eğer kargoyla gelen orjinal parçaları kendim değiştirmem veya burada bir ustaya usülüne uygun olarak taktırmam garantiyi de sıkıntıya sokmayacaksa ne ala
yakıt konusunu tartışırsak uzayacak (kullanıma göre değiştiğini belirttiğim halde) ben kısaca tecrübe ve deneyimi mi yazim depoyu fulleyerek yolaciktim depo 16 lt. 2.5 lt si yedek. Yapılan yol 600km olarak hesapladım aşağısı değil. dönüşte 50 tl ye fullendi depom
50 tl / 4.75 tl/lt =10.52632 lt eder
10.52632 lt /600km=0.01754x100km = 1.754 lt
Bu hesaplamada da yanlış yaptığımı düşünmüyorum depo belli alınan benzin ve fiyatı belli (yedeğe zaten düşmemişti motor) ama dediğim gibi kişilerin kullanımına göre değişebilir tüm dengeler saygılar
TVS buluşması yapalım mı arkadaşlar, ha bu demek değildir ki Twin ve diğer kullanıcılar gelmesin![]()
Japan_rules bak selo dayı anlıyor maşallah.sorun ile ilgili ilk doğru çözümü o vermiş
karbüratörün altında su tahlıyesi vidası var sarı renkte orayı gevşet pis benzi aşağı aktığını göreceksin sonra tekrar çalıştırmayı dene
ama bana soracak olursan hiç kurcalama direk bujiyi değiştir sorun kesin orda bak görürsün
hacı sakalımız yokkir: :cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------
ben demiştim :thumleft:
Abant gezinizdeki resimleri görmüştüm kafam rahatladı teşkkürler
Merhabalar apache ahalisi.
Uzun zaman oldu girmeyeli , bir sürü şey geçti başımdan. Dünden beri okuyorum okumadiklarimi burada.
Atilla abiye de haber edemedim fakat okuduğum kadarıyla satmış motoru. Hayırlı olsun.
İnşallah sonraki gezilere dahil olabilirim.
TVS buluşması yapalım mı arkadaşlar, ha bu demek değildir ki Twin ve diğer kullanıcılar gelmesin![]()
ben dedim ateşleme sistemi diye kimse inanmadı...Allah belasi versin o bujinin bundan sonra lastik patlasa bujiyi kontrol edecem![]()
selam arkadaşlar, benim motorda da arasıra 7000 devirde kalıyo sanki gitmiyo motor serilik gidiyo sonra düzeliyo. benzindendir denildi ama yine hala aynı neden yaparki
anlamadım gitti bujidendir dedim eskisini taktım yine yaptı, usta benzin yapmıştır dedi. karbüratörde pislik vs bişeymi var bilmiyorum. karbüratörünü beğenmiyorum zaten bu motorun. sabit giderken tekleme yapar oldu olası, çıkma karbüratör takıp denemek lazım aslındakarbüratör e baktırt bir istersen o da bir ihtimal:cat:
anlamadım gitti bujidendir dedim eskisini taktım yine yaptı, usta benzin yapmıştır dedi. karbüratörde pislik vs bişeymi var bilmiyorum. karbüratörünü beğenmiyorum zaten bu motorun. sabit giderken tekleme yapar oldu olası, çıkma karbüratör takıp denemek lazım aslında
iyi akşamlar arkadaşlar nasılsınız ? bana michelin ön-arka lastik tabi orj. bir tık daha kalın olarak önerebileceğiniz bir adres vs. var mıdır yada buna yakın başka bir marka da olabilir ama kaliteli olmalı)
hazirana kadar tvs ankara servisi açılırsa düşünmeden tvs alırım