aynen benimkide 7600 yeni yeni yokuslarda hissettirmeye basladi ozellikle trafikte cok isininca hemen belli ediyor. ben cok sert kullanirim motoru ama bu kadar hizli bitecegini dusunmeistim sonraki bakimda ekstra masraf cikti simdi:sunny:
Bence değmez aynı motor, sadece yan karenaj ve alt sakalı biraz büyütüp farı ve ön rüzgarlığı değiştirmişler, motor tamamen aynı hiç gerek yok, değiştireceksen başka marka al farklı olsun.Arkadaşlar iyi akşamlar birşey sorucam bu yeni kasa apache ile bilgisi olan varmı ne fark var sizce şuan 2012 apache mi satıp almaya değer mi boyutları biraz daha iri ise düşünüyorum sizce nasıl?
Bence değmez aynı motor, sadece yan karenaj ve alt sakalı biraz büyütüp farı ve ön rüzgarlığı değiştirmişler, motor tamamen aynı hiç gerek yok, değiştireceksen başka marka al farklı olsun.
Emre ne oldu ki öyle ya? Abi sabit bir markadan almak lazım benzini, shell ve opet ideal bu konuda. hay allah, inş daha basit bir konudur. geçmiş olsun
petrol ofisinden almıştım istanbulda hep aynı şube opetten alıyorum sulu benzin probleminden haberim bile yoktu.
su tahliyesini açtım biraz benzin çektim sonuç aynı buji kapağını çıkardım beyaz porselen kısmında biraz is vardı sonrada o kapağı yerine takamadım zaten gece gece aklım yine motorda kaldı.
9.000 km oldu daha ilk defa motor naz yapıyor bana oda kendi keyfine değilde benzinden işte.
petrol ofisinden almıştım istanbulda hep aynı şube opetten alıyorum sulu benzin probleminden haberim bile yoktu.
su tahliyesini açtım biraz benzin çektim sonuç aynı buji kapağını çıkardım beyaz porselen kısmında biraz is vardı sonrada o kapağı yerine takamadım zaten gece gece aklım yine motorda kaldı.
9.000 km oldu daha ilk defa motor naz yapıyor bana oda kendi keyfine değilde benzinden işte.
sabah erkenden servisi çağırdım işe de gitmem gerekiyordu,
usta gelip bujiyi değiştirdi, çalıştı motor(su bujiyi bozmuş/ yoldaki patlamalar nedeniyle).
bende depoyu boşaltım içinde çok az benzin kaldı opete gittim onunla patlama falan olmadı giderken.
gittiğimde kalan benzini de boşalttım, opetten 97 oktan benzin alıp ofise geldim motor tıkır tıkır çalışıyor.
ama sakaryaya döndüğümde sulu benzin satan po ya tekrar gideceğim...
hadi geçmiş olsun gözün aydınsabah erkenden servisi çağırdım işe de gitmem gerekiyordu,
usta gelip bujiyi değiştirdi, çalıştı motor(su bujiyi bozmuş/ yoldaki patlamalar nedeniyle).
bende depoyu boşaltım içinde çok az benzin kaldı opete gittim onunla patlama falan olmadı giderken.
gittiğimde kalan benzini de boşalttım, opetten 97 oktan benzin alıp ofise geldim motor tıkır tıkır çalışıyor.
ama sakaryaya döndüğümde sulu benzin satan po ya tekrar gideceğim...