TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
87
2006 model tvs vardı 30000 km oldu hiç debriyaj balatası değiştirmedim kaçırma falanda yoktu 7000 çok az
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
aynen benimkide 7600 yeni yeni yokuslarda hissettirmeye basladi ozellikle trafikte cok isininca hemen belli ediyor. ben cok sert kullanirim motoru ama bu kadar hizli bitecegini dusunmeistim sonraki bakimda ekstra masraf cikti simdi:sunny:

maalesef bende devamlı durkalk ve agresif kullanıyorum. ve motorda devamlı 150kg yüklü.
benim motorunda debriyajını benden başka bitirebilen yok :)
debriyaj balatası 15 tl.
35tl de değiştirmek için usta istedi.
toplam 50tl gidecek gibi.
seninde o civarda bişeydir balata değişim ücretin..
şahsen ben motor iyice gitmemeye başlayıncaya kadar kullanacağım benim balataları..
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Arkadaslar bir sey soracagim. Bende 2007 apache var (gri renk motorlu). Ciddi titriyor. Sizce neden olabilir. Her devirde her hizda ayni derecede titriyor. Bir yerlerini kontrol ettirmek mi lazim?
 
Katılım
7 Tem 2012
Mesajlar
23
Arkadaşlar iyi akşamlar birşey sorucam bu yeni kasa apache ile bilgisi olan varmı ne fark var sizce şuan 2012 apache mi satıp almaya değer mi boyutları biraz daha iri ise düşünüyorum sizce nasıl?
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Arkadaşlar iyi akşamlar birşey sorucam bu yeni kasa apache ile bilgisi olan varmı ne fark var sizce şuan 2012 apache mi satıp almaya değer mi boyutları biraz daha iri ise düşünüyorum sizce nasıl?
Bence değmez aynı motor, sadece yan karenaj ve alt sakalı biraz büyütüp farı ve ön rüzgarlığı değiştirmişler, motor tamamen aynı hiç gerek yok, değiştireceksen başka marka al farklı olsun.
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
İyi akşamlar arkadaşlar.
Bugün Sakaryadan döndüm. İlk Çıktığımda az benzinim vardı bilmediğim yerden çok almayayım diyerek yla çıktığımda ilk po dan 20 liralık benzim aldım.
5 km kadar gitmemiştim ki motor boğulmaya devir çevirmemeye başladı. Aklıma ilk benzin geldi suludur diye.
zehir gibi geçen 40 km nin sonunda bir opet çıktı karşıma. opettende 20 liralık 97 oktan aldım. içindeki sulu benzindeki su çökmesin diye düz mantıkla opet çıkışında biraz salladım motor.

yol gittikçe düzelir gibi oldu istanbul yakınların da hiç problem yoktu. 100-110 km hızlara rahat çıkabiliyordum.

eve geldim motorun soğumasını bekledim yıkamaya götürecektim çalıştırdım ama ne zorla...
su çökmüş tabi bende geçti gitti sanıyorum yıkamaya gittim yıkandı ve bir daha da çalışmadı motor.

Vurdurdum ama nafile ..
evim aynı caddenin az aşağısında kalıyordu yokuş aşağı bindim geldim eve ama aklım motorda kaldı.
karbüratördeki suyu nasıl boşaltırım bilmiyorum, motora bi zarar vermiş miyimdir bilmiyorum...
yarın sabahtan ustayı getirmeyi düşünüyorum.
bakalım neler olacak... :/
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
karbüratörün altında su tahlıyesi vidası var sarı renkte orayı gevşet pis benzi aşağı aktığını göreceksin sonra tekrar çalıştırmayı dene

ama bana soracak olursan hiç kurcalama direk bujiyi değiştir sorun kesin orda bak görürsün
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
dayı bujiyi geçen hafta değiştirmiştim daha aküyle beraber . ben çıkıp bi bakayım dediğin vidaya..
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Emre ne oldu ki öyle ya? Abi sabit bir markadan almak lazım benzini, shell ve opet ideal bu konuda. hay allah, inş daha basit bir konudur. geçmiş olsun
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Bence değmez aynı motor, sadece yan karenaj ve alt sakalı biraz büyütüp farı ve ön rüzgarlığı değiştirmişler, motor tamamen aynı hiç gerek yok, değiştireceksen başka marka al farklı olsun.

Yeni modeli güzel olmuş beğendim yeşil renkte güzel, bir ara 180liği abs li filan çıkacak deniliyordu ne oldu?
O değilde 250 cc çıksa on numara olur :cat:
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
Emre ne oldu ki öyle ya? Abi sabit bir markadan almak lazım benzini, shell ve opet ideal bu konuda. hay allah, inş daha basit bir konudur. geçmiş olsun

petrol ofisinden almıştım istanbulda hep aynı şube opetten alıyorum sulu benzin probleminden haberim bile yoktu.
su tahliyesini açtım biraz benzin çektim sonuç aynı buji kapağını çıkardım beyaz porselen kısmında biraz is vardı sonrada o kapağı yerine takamadım zaten gece gece aklım yine motorda kaldı.
9.000 km oldu daha ilk defa motor naz yapıyor bana oda kendi keyfine değilde benzinden işte.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
petrol ofisinden almıştım istanbulda hep aynı şube opetten alıyorum sulu benzin probleminden haberim bile yoktu.
su tahliyesini açtım biraz benzin çektim sonuç aynı buji kapağını çıkardım beyaz porselen kısmında biraz is vardı sonrada o kapağı yerine takamadım zaten gece gece aklım yine motorda kaldı.
9.000 km oldu daha ilk defa motor naz yapıyor bana oda kendi keyfine değilde benzinden işte.


Emre geçmiş olsun. Sıkma canını bence. Benzinden kaynaklı bir prolem olmadı bütün benzini boşalt dök gitsin. Opetten yarım litre benzin al şişeyle, (Normalde o şekilde benzin vermezler kimliğini bırakırsın olmadı) temiz benzini koy, bujiyi felan tekrar bir temizle belki düzelir. Ustaların geneli zaten maddi geçirmeyi seviyor, birde özel olarak çağırdığın zaman maddi yönden seni üzer diye düşünüyorum. Olmadı Enes'e bir alo de belki oda yardımcı olabilir.
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
sabah erkenden servisi çağırdım işe de gitmem gerekiyordu,
usta gelip bujiyi değiştirdi, çalıştı motor(su bujiyi bozmuş/ yoldaki patlamalar nedeniyle).
bende depoyu boşaltım içinde çok az benzin kaldı opete gittim onunla patlama falan olmadı giderken.
gittiğimde kalan benzini de boşalttım, opetten 97 oktan benzin alıp ofise geldim motor tıkır tıkır çalışıyor.
ama sakaryaya döndüğümde sulu benzin satan po ya tekrar gideceğim...
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
petrol ofisinden almıştım istanbulda hep aynı şube opetten alıyorum sulu benzin probleminden haberim bile yoktu.
su tahliyesini açtım biraz benzin çektim sonuç aynı buji kapağını çıkardım beyaz porselen kısmında biraz is vardı sonrada o kapağı yerine takamadım zaten gece gece aklım yine motorda kaldı.
9.000 km oldu daha ilk defa motor naz yapıyor bana oda kendi keyfine değilde benzinden işte.

Emre geçmiş olsun .. Hacı eğer benzindense , tahliye hortumunun vidasını açtığında (sidiklik derler) Sulu benzin akar gider .. eğer yine çalışmıyosa motorda su oldugunu düşünüyosan , son gaz ver çalışmıyoken bi kaç sn bekle .. Sonra ani çalıştır motoru .. Boğulma dediğimiz şey .. o yanmada suyuda atar .. Bunları yaptığın halde çalışmıyosa benzinle alakalı değildir zaten .. bi dene ona göre bişeyler yapalım ustayla uğraşma basit bişeydir yüksek ihtimal ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------

sabah erkenden servisi çağırdım işe de gitmem gerekiyordu,
usta gelip bujiyi değiştirdi, çalıştı motor(su bujiyi bozmuş/ yoldaki patlamalar nedeniyle).
bende depoyu boşaltım içinde çok az benzin kaldı opete gittim onunla patlama falan olmadı giderken.
gittiğimde kalan benzini de boşalttım, opetten 97 oktan benzin alıp ofise geldim motor tıkır tıkır çalışıyor.
ama sakaryaya döndüğümde sulu benzin satan po ya tekrar gideceğim...

Hacı geçmiş olsun , marş hiçmi basmıyodu motorun nasıl çalışmıyodu onu söyleseydin direk buji derdik :D bide her zaman yedek bulundur yanında cebinde dursun değiştirp denersin , bi çok sorun bujiyle halloluyo .. neyse daha kötüsü olmasında skntı degıl bu ..
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
44
Arkadaslar bende bu motoru dusunuyom ama bayi ve servisine hic rastlamadm canakkale bigaliyim buraya yakin bayii ve servisi varmi?
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
123
ybr mi apache mi derken apache de karar kıldım fakat ankarada oturuyorum
Burada tvs bayii yok en yakın bayii eskişehirde, motoru almalık bi kere gidebilirim ama bakım için zırt pırt gidip gelemem.
bu bakım işinin üstesinden gelebilir miyim? kendim yapabilir miyim? Teknik olarak bir atölyem, alet edevatım var, araba bakımı balata değişimi vs yapabiliyorum fakat daha önce hiç motor kullanmadım.

Apache aldığımda Garantisi parçası sorun olcaksa ybr alıp tintini tintini gitmeyi tercih ederim, ama üstesinden gelebileceğim bi işse kendi motoruma kendim bakmak ve gücü hissetmek isterim tabi.

bir de yakıt tüketimi hakkında doğru düzgün bir veri bulamadım apache hakkında, ortalama 80-90km hızla ne kaç lt yakıt yakar 100km de?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
sabah erkenden servisi çağırdım işe de gitmem gerekiyordu,
usta gelip bujiyi değiştirdi, çalıştı motor(su bujiyi bozmuş/ yoldaki patlamalar nedeniyle).
bende depoyu boşaltım içinde çok az benzin kaldı opete gittim onunla patlama falan olmadı giderken.
gittiğimde kalan benzini de boşalttım, opetten 97 oktan benzin alıp ofise geldim motor tıkır tıkır çalışıyor.
ama sakaryaya döndüğümde sulu benzin satan po ya tekrar gideceğim...
hadi geçmiş olsun gözün aydın:)


beyler bizim motorun arkasını alçaltmak mümkün mü
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
Merhabalar apache ahalisi.

Uzun zaman oldu girmeyeli , bir sürü şey geçti başımdan. Dünden beri okuyorum okumadiklarimi burada.

Atilla abiye de haber edemedim fakat okuduğum kadarıyla satmış motoru. Hayırlı olsun.

İnşallah sonraki gezilere dahil olabilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst