TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
boyle bı fılıtreyı takmak cok zor dırek boru yok cunku
 
Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
18
Bu arada Bu hafta sonu c.tesi olur,pazar olur akşam toplanalım arkadaşlar,tanışalım.Bu yaz olmasa bile seneye altyapı oluşturup geziler düzenleriz.Tek başıma foça,seferihisar ve izmir turları atmaktan sıkıldım.Bu yaz Çanakkale planları yapıyorum ama havalar serinlemeye yakın.Eylül gibi.Bir gece kamp vari bir konaklama,diğer gün dönüş.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
Arkadaslar söylediğiniz devirde vites değişireyim dedim motor çok bağırıyor.Ben çok kasmıyorum 7000-8000 lerde değişiyorum.Ama motor uygun hava şartlarında,tek ve düz yolda120 ye geliyor,yokuş aşağı 138 i gördüm,yol biraz daha uzun olsa ve ben biraz daha cesur olabilseydim(uçuyor gibiydim)145 lere dayanacak gibiydi.


sen 7 8 binlerde vites değiştirip 120 leri ayakalayabiliyosan maşallah diyelim.. ben 10binlerde vites değiştiripde 115i geçemediğim oluyo bazen. ama şunu keşfettim bu gün 5.vitesde tam gaz açık 115i geçmeyen motorun gazını hafif kapayınca süratlenmeye başlıyo acaba benzin fazla gelip motorumu boğuyo. yada yakıtmı yanmıyo bilemiyorum zamana bıraktım şimdilik yoksa kafayı yer adam anlaşılmaz bi karaktere sahip şu an motor. birde aklıma şu geliyo yollarda bazı yerlerde manyetik alanlar var mesela benim başıma düzcede geldi yokuş aşaya giderken arabayla boşa attım ayakları dinledireyim dedim araba yavaşladı yavaşladı durdu geri geri çıkmaya başladı otabanda:) ist ankara istikametinde giderken bolu dağı tüneline girmedende var böle bişey araba gaz yemiyor 4e düşüyosun naapsan gitmiyor düz yolda
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
İridyum bujiler var fakat önermiyorlar bujinizin temiz kalması arada 1 çıkarıp temizlemek daha mantıklı.
Eğer hava ayarı güzel yapılırsa performans filtresinin 1 zararı olmaz, temizlerken yağlamanız lazım tabi filtreyi ki tozu vs tutsun. Bir de filtreye su gelmemesi lazım.
http://img195.imageshack.us/img195/8972/p1326210612.jpg
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-206.html
Bu konuda 150mc ye takılmış filtre var.
Bende İzmir'deyim ama tvs yok mondial var olur mu :)

mondial tvs farketmez arkadaşım gönüller bir olsun yeter sonuçta aynı segmentte aynı cc de motorlar marka manyağı değil iki teker aşığıyız buluşalım tanışalım gezelim tozalım güzelleşelim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------


dolphin_star yunus
iridyum buji takmış ve fark olduğunu söylüyordu, ustamda fark olmaz dedi. ama bende alıcam ngk iridyum buji, markalar kısmında tvs apache yazan bir modeli var ondan alayım diyorum bende.
hava filtresi bende istiyorum ama çok abartılı parada vermek istemiyorum, ben bu motorun karbüratör ve hava ekipmanlarını ve gaz yemesini hiç beğenmedim zaten, seyir halindeyken bile tekleme var gibi

ngk ye bir bakayım iridyum buji sefa arkadaşım da linkini atmış 30 küsür fiyatı var bujinin sağlıklı iyi olsunda 30 zu 40 aramıcaz artık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------

Bu arada Bu hafta sonu c.tesi olur,pazar olur akşam toplanalım arkadaşlar,tanışalım.Bu yaz olmasa bile seneye altyapı oluşturup geziler düzenleriz.Tek başıma foça,seferihisar ve izmir turları atmaktan sıkıldım.Bu yaz Çanakkale planları yapıyorum ama havalar serinlemeye yakın.Eylül gibi.Bir gece kamp vari bir konaklama,diğer gün dönüş.

vallahi iki kişide olsa buluşalım tanışalım yav :) benim işte hafta sonu izni yok ama cumartesi 6 da pazar 7 de çıkıcam işten eve gelmem 25 30 dakika sürüyor yeşilyurtta oturuyorum mavişehir migrosta çalışıyorum iş çıkışı akşam bi saat ayarlayıp buluşalım bi kahve mahve içer muhabbet sohpet tanışmış oluruz bakarsın formdaki izmirlilerede öncü oluruz onlarda katılır :) :) :)
 
Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
18
Motor 2012 3. ayda alındı,900 km deyken İstanbuldan İzmir e bi abimiz getirdi.Sağolsun uzun yolda sağlam açmış.8000 li devirleri neredeyse hiç görmedim,görmemde.Ama şunu gördüm 4800 km de şuan ve her km de iyice oturuyor motor.Mekanikçi arkadaşlar temiz bakarsan 10.000 lerde doyum olmaz makineye diyorlar.İnşallah diyorum bende :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

mavişehir egs deki migros mu
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275

dolphin_star yunus
iridyum buji takmış ve fark olduğunu söylüyordu, ustamda fark olmaz dedi. ama bende alıcam ngk iridyum buji, markalar kısmında tvs apache yazan bir modeli var ondan alayım diyorum bende.
hava filtresi bende istiyorum ama çok abartılı parada vermek istemiyorum, ben bu motorun karbüratör ve hava ekipmanlarını ve gaz yemesini hiç beğenmedim zaten, seyir halindeyken bile tekleme var gibi

sefa o tekleme 6000 devirde falan sabit giderken yapıyor gibi benim motordada ama üst devirlerde bi kesiklik yok hava ve subap ayarından kaynaklanıyor sanırım saglam bi usta bulup saglam bir ayar çektirmek lazım bence yoksa motorun gaz yemesi falan güzel sanırım sende benim gibi iyi bir usta bulamadın ayarsız kullanıyorsun ondan bu sıkıntı :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------

Motor 2012 3. ayda alındı,900 km deyken İstanbuldan İzmir e bi abimiz getirdi.Sağolsun uzun yolda sağlam açmış.8000 li devirleri neredeyse hiç görmedim,görmemde.Ama şunu gördüm 4800 km de şuan ve her km de iyice oturuyor motor.Mekanikçi arkadaşlar temiz bakarsan 10.000 lerde doyum olmaz makineye diyorlar.İnşallah diyorum bende :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

mavişehir egs deki migros mu

evet mavişehirdeki migrostayım eski adıyla egs yeni adıyla ege parktaki migrosta şarküteri reyonundayım yeni başladım yakınsan buyur gel beklerim yarın iki buçuktan onbire kadar ordayım :)
 
Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
18
sefa o tekleme 6000 devirde falan sabit giderken yapıyor gibi benim motordada ama üst devirlerde bi kesiklik yok hava ve subap ayarından kaynaklanıyor sanırım saglam bi usta bulup saglam bir ayar çektirmek lazım bence yoksa motorun gaz yemesi falan güzel sanırım sende benim gibi iyi bir usta bulamadın ayarsız kullanıyorsun ondan bu sıkıntı :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------



evet eski mavişehirdeki adıyla egs yeni adıyla ege parktaki migrosta şarküteri reyonundayım yeni başladım yakınsan buyur gel beklerim yarın iki buçuktan onbire kadar ordayım :)





Uğrama ihtimalim var,ayarlamaya çalışayım.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
sefa o tekleme 6000 devirde falan sabit giderken yapıyor gibi benim motordada ama üst devirlerde bi kesiklik yok hava ve subap ayarından kaynaklanıyor sanırım saglam bi usta bulup saglam bir ayar çektirmek lazım bence yoksa motorun gaz yemesi falan güzel sanırım sende benim gibi iyi bir usta bulamadın ayarsız kullanıyorsun ondan bu sıkıntı :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------



evet eski mavişehirdeki adıyla egs yeni adıyla ege parktaki migrosta şarküteri reyonundayım yeni başladım yakınsan buyur gel beklerim yarın iki buçuktan onbire kadar ordayım :)
evet 5 6 bin devirlerde kesik kes,k gibi oluyor, tam gaz giderkende geçen hafta uzun yolda birkaç kere gaz kesti bi anlık neyden oldu acaba, hava ayarı iyiydi aslında yoksa bujidenmi aklımda iridyum var benimde
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
eyvallah beklerim uğrayamasanda hafta sonu falan bi akşam buluşur tanışırız formdaki diğer izmirli arkadaşlarada duyrulur bi toplaşalım artık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

evet 5 6 bin devirlerde kesik kes,k gibi oluyor, tam gaz giderkende geçen hafta uzun yolda birkaç kere gaz kesti bi anlık neyden oldu acaba, hava ayarı iyiydi aslında yoksa bujidenmi aklımda iridyum var benimde

vallahi ben bu gün söktüm bujiyi kararma vardı zımparalayıp benzinli bezle sildim çok deneme sansım olmadı 2 km falan trafikte sürüp eve vardım ama sanki motorda bi değişiklik yarattı gibime geldi bakalım yarın işe giderken belli eder kendini altınyol bayraklı kapatınca belli olur bence iridyum buji farkedecek en kısa sürede maaşı alınca değiştirecem ben..
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
insanın izmirli olası geliyo valla sizi görünce:) bizim istanbullularda hiç iş yok ne gezelim diyen var ne buluşalım diyen var ne tanışalım diyen var :(
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
insanın izmirli olası geliyo valla sizi görünce:) bizim istanbullularda hiç iş yok ne gezelim diyen var ne buluşalım diyen var ne tanışalım diyen var :(

izmirdeki arkadaşlarla buluşabilirsek bol bol fotoğraf çekip forma yükler istanbuldaki arkadaşlarıda gaza getiririz sizde buluşur sunuz izmirdede bir toplanamadık gitti çagrı yapıyoruz artık izmirdeki arkadaşlara buluşalııııım illa gezi mezi olması gerekmez önce bi akşam toplanır tanışır muhabbet sohpet ederiz sonra geziler falan ayarlanır zaten :) oyüzden öncelikli iş toplanıp tanışmakta izmirde form üzerinden organize olup herkese yakın orta bir yerde müsait bir akşam toplaşırız diyorum daha ne diyeyim :) :) :)
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
173
merhaba arkadaşlar tvs rtr150 almaya karar vermiştim
istanbulda kurye bi arkadaşıma sordum oda gitti bir bayiye yada arkadaşına tam bilmiyom
olum alma bu motoru eskiden vibrasyon bu kadra yoktu 70de80 titrerdi şimdi marşa basınca titriyor diyoo
bunla ilgili bir kaç kişi deneyimini yazabilirmi
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Titriyor abicim sıkıntı olursa alma en iyisi ybr titremiyo
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
eyvallah beklerim uğrayamasanda hafta sonu falan bi akşam buluşur tanışırız formdaki diğer izmirli arkadaşlarada duyrulur bi toplaşalım artık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------



vallahi ben bu gün söktüm bujiyi kararma vardı zımparalayıp benzinli bezle sildim çok deneme sansım olmadı 2 km falan trafikte sürüp eve vardım ama sanki motorda bi değişiklik yarattı gibime geldi bakalım yarın işe giderken belli eder kendini altınyol bayraklı kapatınca belli olur bence iridyum buji farkedecek en kısa sürede maaşı alınca değiştirecem ben..
bende temizledim bujiyi zımpara yoktu tel fırçayla az bişey temizledim fark varmı yokmu pek bişey anlamadım, iridyum ne kadar fark edecek bakalım, eski motorumda kullandım pek fark görmedim ama bunun torku ve beygiri yüksek bakalım nolacak
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
merhaba arkadaşlar tvs rtr150 almaya karar vermiştim
istanbulda kurye bi arkadaşıma sordum oda gitti bir bayiye yada arkadaşına tam bilmiyom
olum alma bu motoru eskiden vibrasyon bu kadra yoktu 70de80 titrerdi şimdi marşa basınca titriyor diyoo
bunla ilgili bir kaç kişi deneyimini yazabilirmi

merhaba arkadaşım bende 2011 tvs apache var 1 ay sonra 1 sene olucak alalı motorum 5 bin küsürde tvs deki bu titreşim muhabbeti 4 cü viteste 5 e bile takmaya tenezül etmeden solladıgımız ybr ve cbf ler oldugu sürece bitmez titreşimmi evet var tek kişi bineceksen seni rahatsız etmez ama çift kişi bineceksen heleki birde artcın konforuna düşkünse bu motor seni üzer alma ama tek kişi binecem güçlü olsun diyorsan korkma anlatıldığı kadar rahatsız edici bir titreşim yok tabi buda kişiden kişiye değişir daha önce ybr cbf falan kullandıysan ve konforuna çok düşkünsen sana çok titriyor gibi gelebilir şahsen beni rahatsız eden bir titreşim yok motorda hiç durmadan izmirden çıkıp aydına gittim 20 dakika cay sigara içip izmire geri döndüm beni üzmedi titretmedi manyakmısın izmirden aydına çay içmeyemi gidilir dersen yok motoru açayım diye uzunyol yapayım dedim o yüzden gidip geldim :) :) :) motor cc sine göre güçlü ve hızlı bir motor bu sebeplede ince bir titreşim var dediğim gibi sürücüye bir zararı yok ama artcıya uzunyolda sıkıntı verebilir sonuç olarak yakışıklı olsun,güçlü olsun, hızlı kaçsın diyorsan apache bu cc de bu segmentte vazgeçilmezlerden biri ha yok ben hıza güce çok takılan bir adam değilim 90 100 bana yeter konfor olsun diyorsan diğerlerine bak derim 1 senedir edindiğim tecrübe nacizane bu inşallah yardımcı olabilmişimdir saygılar.........
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
sen motorun üstüne bin gazla, ışıklarda birkaç ybr cbf le kapış hatta arabalarla kapış ondan sonra titreşim belleğinden silinir, ybr cbf sür ardından apache sür anlarsın, yada cbr al derim ben
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
sen motorun üstüne bin gazla, ışıklarda birkaç ybr cbf le kapış hatta arabalarla kapış ondan sonra titreşim belleğinden silinir, ybr cbf sür ardından apache sür anlarsın, yada cbr al derim ben

aga öyle deme geçen ışıklarda bi wolksvagen scirocco deng geldi kötü bozdu beni gaza gelip herkesede kafa tutmamak lazım :) :) :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
aga öyle deme geçen ışıklarda bi wolksvagen scirocco deng geldi kötü bozdu beni gaza gelip herkesede kafa tutmamak lazım :) :) :)

dua et scirocco denk gelmiş bana iki kere corvet denk geldi aynı adam hemde ikincisinde arabnın içinde bakıp bakıp gülüyor dedim sen seneye görcen abisi

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:57 ----------

bu gece gemliğe gittim ve Mehmet abiyle tanıştım güzel zaman geçirdik beni kırmayıp geldiği için teşekkür ediyorum:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst