4. vites 116 değilde 106 veya 108 olmasın 116 olması orjinal dişli ile imkansız çünkü 110 de kesicide saymaya başlıyor ve 4 de kesiciye girmesi de zor oluyo veya göstergende hata payı vardır. 1. vites yanlış hatırlamıyorsam 45 di en son.
yanlış hatırlıyorda olabilirim onun için denicem![]()
birinci vites bende 49 herkesin farklı sanırım değerler lastiklerde 90/90 17 100/90 184. vites 116 değilde 106 veya 108 olmasın 116 olması orjinal dişli ile imkansız çünkü 110 de kesicide saymaya başlıyor ve 4 de kesiciye girmesi de zor oluyo veya göstergende hata payı vardır. 1. vites yanlış hatırlamıyorsam 45 di en son.
yanlış hatırlıyorda olabilirim onun için denicem![]()
evt kalkış gidiş olarak görüntü olarak çok iyi son hız olarak cbr den 10 km/h yavaş ama onuda arka dişliyi bir numara küçülttüm mü hallediyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------
eyw kardeşim saolasın..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------
beyler ben arka dişliyi 1 numara küçültmek istiyorum da dişliyi nereden bulabilirim ???
Erol abi bende tek teker yapıyordum ama korkuttular direksiyon çok uzakta yapma kaza falan yaparsın dediler ama hiç sorun yaşamamıştım doğru mudur sence bana pek mantıklı gelmedi1. Viteste 48 yapıyor ön. Lastik yere inince ekranda öyle yazıyor
linkteki motorun kmsi fazla ve fiyatta pahallı geldi bana be olsam 0 alırdım 3 yıl muayene yok 2 yılda garantisi var 0ın takipçiye 200 tl verdin mi plka ruhsat sigortayı yaptırıp getiriyorlar sana vergisini bayinin ödemesi lazım örneğin 2012 model bir motorun ocak ve temmuz vegilerini bayinin ödemesi gerekirherkese merhaba yaklaşık 2 senedir sadece okuyucu olarak takip ettiğim tvs sayfasına en sonunda motoru almaya niyetlenipte yazmaya karar verdim nasip olurda alırsam ilk motorum olacak.benim sormak istediğim motoru 0 mı yoksa 2,elmi alayım sonuçta acemiyim birde algı vergi,plaka,muayene uğraşmak istemiyorum.işe gidip gelmek için düşünüyorum yaklaşık 40 km mesafe var bu mesafede ne kadar yakar bu motor.birde sahibi bu sayfanın üyesimidir bilmiyorum ama http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...i-garantili-motosiklet-takasli-93274632/detay bu motoru almayı düşünüyorum 0 almazsam bu motor hakkında ne dersiniz.cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.kazasız sürüşler.
slm millet nasılsınıuz.....
herkese merhaba yaklaşık 2 senedir sadece okuyucu olarak takip ettiğim tvs sayfasına en sonunda motoru almaya niyetlenipte yazmaya karar verdim nasip olurda alırsam ilk motorum olacak.benim sormak istediğim motoru 0 mı yoksa 2,elmi alayım sonuçta acemiyim birde algı vergi,plaka,muayene uğraşmak istemiyorum.işe gidip gelmek için düşünüyorum yaklaşık 40 km mesafe var bu mesafede ne kadar yakar bu motor.birde sahibi bu sayfanın üyesimidir bilmiyorum ama http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...i-garantili-motosiklet-takasli-93274632/detay bu motoru almayı düşünüyorum 0 almazsam bu motor hakkında ne dersiniz.cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.kazasız sürüşler.
aleyküm selam ramço iyidir senden naber?
Ben bu shell advance ultrayı bulamadım onun yerine motul 15.50 alsam nasıldır sence
aklımdasın sakın unuttum sanma ama çok yoğun çalışıyorum.. yarın sorabilcem ancak..
selam arkadaşlar nasılsınız bujiyi değiştireniniz oldumu hiç bu gün bujiyi söküp bi bakayım dedim ucu çift tırnak orjinal bujinin biraz kararma vardı zımparalayıp benzinli bezle silip geri taktım o bile farkettirdi sanki motorun performansını bujiyi değiştirmeyi düşünüyorumda güzel performans verecek bizim motora uyabilecek kaliteli bir buji bileniniz varmı bide hava filitresini performans filitreyle değiştireyim diyorum ama motora zararı olur diye çekiniyorum ...........
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------
arkadaşlar birde şu izmirli arkadaşlardan bir ses çıkmıyor yav bir toplaşamadık geziyi meziyi geçtim bir akşam toplaşalım bişeyler içip sohpet muhabbet edelim bari![]()
selam arkadaşlar nasılsınız bujiyi değiştireniniz oldumu hiç bu gün bujiyi söküp bi bakayım dedim ucu çift tırnak orjinal bujinin biraz kararma vardı zımparalayıp benzinli bezle silip geri taktım o bile farkettirdi sanki motorun performansını bujiyi değiştirmeyi düşünüyorumda güzel performans verecek bizim motora uyabilecek kaliteli bir buji bileniniz varmı bide hava filitresini performans filitreyle değiştireyim diyorum ama motora zararı olur diye çekiniyorum ...........
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------
arkadaşlar birde şu izmirli arkadaşlardan bir ses çıkmıyor yav bir toplaşamadık geziyi meziyi geçtim bir akşam toplaşalım bişeyler içip sohpet muhabbet edelim bari![]()