TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
1. Viteste 48 yapıyor ön. Lastik yere inince ekranda öyle yazıyor
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
4. vites 116 değilde 106 veya 108 olmasın 116 olması orjinal dişli ile imkansız çünkü 110 de kesicide saymaya başlıyor ve 4 de kesiciye girmesi de zor oluyo veya göstergende hata payı vardır. 1. vites yanlış hatırlamıyorsam 45 di en son.
yanlış hatırlıyorda olabilirim onun için denicem :):):)

4te 116 yı yaptım ben videoyuda çekerim atarım :) sadece bujiyi değiştirdim motorun başka hiç ayar yapılmadı daha
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
4. vites 116 değilde 106 veya 108 olmasın 116 olması orjinal dişli ile imkansız çünkü 110 de kesicide saymaya başlıyor ve 4 de kesiciye girmesi de zor oluyo veya göstergende hata payı vardır. 1. vites yanlış hatırlamıyorsam 45 di en son.
yanlış hatırlıyorda olabilirim onun için denicem :):):)
birinci vites bende 49 herkesin farklı sanırım değerler lastiklerde 90/90 17 100/90 18
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
14
evt kalkış gidiş olarak görüntü olarak çok iyi son hız olarak cbr den 10 km/h yavaş ama onuda arka dişliyi bir numara küçülttüm mü hallediyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

eyw kardeşim saolasın..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------

beyler ben arka dişliyi 1 numara küçültmek istiyorum da dişliyi nereden bulabilirim ???
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
evt kalkış gidiş olarak görüntü olarak çok iyi son hız olarak cbr den 10 km/h yavaş ama onuda arka dişliyi bir numara küçülttüm mü hallediyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

eyw kardeşim saolasın..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------

beyler ben arka dişliyi 1 numara küçültmek istiyorum da dişliyi nereden bulabilirim ???

ybr nin arka dişlisi bizimkinden 1 numara küçük diye biliyorum ben. Bende ön dişliyi 14 yapcam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------

Selamun aleyküm arkadaşlar aranızda MOTUL 15.50 yağ kullanan varmı hiç?
Ben shell advance ultra alacaktım ama alanyada dolaşmadık petrol, sanayi bırakmadım ama yinede bulamadım. Motul ve repsol yağlarına baktım. Repsol 25 tl motul 30 tl. Kullanan varsa yorumlarını bekliyorum..
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
4
herkese merhaba yaklaşık 2 senedir sadece okuyucu olarak takip ettiğim tvs sayfasına en sonunda motoru almaya niyetlenipte yazmaya karar verdim nasip olurda alırsam ilk motorum olacak.benim sormak istediğim motoru 0 mı yoksa 2,elmi alayım sonuçta acemiyim birde algı vergi,plaka,muayene uğraşmak istemiyorum.işe gidip gelmek için düşünüyorum yaklaşık 40 km mesafe var bu mesafede ne kadar yakar bu motor.birde sahibi bu sayfanın üyesimidir bilmiyorum ama http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...i-garantili-motosiklet-takasli-93274632/detay bu motoru almayı düşünüyorum 0 almazsam bu motor hakkında ne dersiniz.cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.kazasız sürüşler.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
herkese merhaba yaklaşık 2 senedir sadece okuyucu olarak takip ettiğim tvs sayfasına en sonunda motoru almaya niyetlenipte yazmaya karar verdim nasip olurda alırsam ilk motorum olacak.benim sormak istediğim motoru 0 mı yoksa 2,elmi alayım sonuçta acemiyim birde algı vergi,plaka,muayene uğraşmak istemiyorum.işe gidip gelmek için düşünüyorum yaklaşık 40 km mesafe var bu mesafede ne kadar yakar bu motor.birde sahibi bu sayfanın üyesimidir bilmiyorum ama http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...i-garantili-motosiklet-takasli-93274632/detay bu motoru almayı düşünüyorum 0 almazsam bu motor hakkında ne dersiniz.cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.kazasız sürüşler.
linkteki motorun kmsi fazla ve fiyatta pahallı geldi bana be olsam 0 alırdım 3 yıl muayene yok 2 yılda garantisi var 0ın takipçiye 200 tl verdin mi plka ruhsat sigortayı yaptırıp getiriyorlar sana vergisini bayinin ödemesi lazım örneğin 2012 model bir motorun ocak ve temmuz vegilerini bayinin ödemesi gerekir
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
herkese merhaba yaklaşık 2 senedir sadece okuyucu olarak takip ettiğim tvs sayfasına en sonunda motoru almaya niyetlenipte yazmaya karar verdim nasip olurda alırsam ilk motorum olacak.benim sormak istediğim motoru 0 mı yoksa 2,elmi alayım sonuçta acemiyim birde algı vergi,plaka,muayene uğraşmak istemiyorum.işe gidip gelmek için düşünüyorum yaklaşık 40 km mesafe var bu mesafede ne kadar yakar bu motor.birde sahibi bu sayfanın üyesimidir bilmiyorum ama http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...i-garantili-motosiklet-takasli-93274632/detay bu motoru almayı düşünüyorum 0 almazsam bu motor hakkında ne dersiniz.cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.kazasız sürüşler.

bence 2. el almalısın.. ama o motorun ederi bana göre daha aaz... bir depo ile en az 500 km yaparsın.. yani 70 liraya 500 km garanti..
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
erol usta hava filtresini söküp parizyen çorap takmışın:):) faydası varmıki? o çoraptan toz pislik girmezmiki
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
selam arkadaşlar nasılsınız bujiyi değiştireniniz oldumu hiç bu gün bujiyi söküp bi bakayım dedim ucu çift tırnak orjinal bujinin biraz kararma vardı zımparalayıp benzinli bezle silip geri taktım o bile farkettirdi sanki motorun performansını bujiyi değiştirmeyi düşünüyorumda güzel performans verecek bizim motora uyabilecek kaliteli bir buji bileniniz varmı bide hava filitresini performans filitreyle değiştireyim diyorum ama motora zararı olur diye çekiniyorum ...........

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

arkadaşlar birde şu izmirli arkadaşlardan bir ses çıkmıyor yav bir toplaşamadık geziyi meziyi geçtim bir akşam toplaşalım bişeyler içip sohpet muhabbet edelim bari :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
oncelıkle parızyen degıl cocuk corabı dıyelım faydası yok sanırım ama içi pislik dolu fiilitre den daha ıyı oldugu kesın yenısını alıcaktım ama servıs 30 tl dıyınce hassstr dıye cıktım dısarı o fılıtre ye o parayı verırsem vs vs dedım ve almadım bu cozumu buldum gayet saglıklı bana gore cıftkat oldugu ıcın pislık gıremez performans kaybı yok benzın sarfiyatı yok ses de aynı sıkıntı yok 6000 km dir kullanıyorum benden onceki sahibi artık nereye gırdıyse motorla cok pisletmiş alır almaz kontrol ettıgımde gormustum eskı sahıbının yanında fırlattım fılıtreyı
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
selam arkadaşlar nasılsınız bujiyi değiştireniniz oldumu hiç bu gün bujiyi söküp bi bakayım dedim ucu çift tırnak orjinal bujinin biraz kararma vardı zımparalayıp benzinli bezle silip geri taktım o bile farkettirdi sanki motorun performansını bujiyi değiştirmeyi düşünüyorumda güzel performans verecek bizim motora uyabilecek kaliteli bir buji bileniniz varmı bide hava filitresini performans filitreyle değiştireyim diyorum ama motora zararı olur diye çekiniyorum ...........

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

arkadaşlar birde şu izmirli arkadaşlardan bir ses çıkmıyor yav bir toplaşamadık geziyi meziyi geçtim bir akşam toplaşalım bişeyler içip sohpet muhabbet edelim bari :)

İridyum bujiler var fakat önermiyorlar bujinizin temiz kalması arada 1 çıkarıp temizlemek daha mantıklı.
Eğer hava ayarı güzel yapılırsa performans filtresinin 1 zararı olmaz, temizlerken yağlamanız lazım tabi filtreyi ki tozu vs tutsun. Bir de filtreye su gelmemesi lazım.
p1326210612.jpg

http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-206.html
Bu konuda 150mc ye takılmış filtre var.
Bende İzmir'deyim ama tvs yok mondial var olur mu :)
 
Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
18
Arkadaslar söylediğiniz devirde vites değişireyim dedim motor çok bağırıyor.Ben çok kasmıyorum 7000-8000 lerde değişiyorum.Ama motor uygun hava şartlarında,tek ve düz yolda120 ye geliyor,yokuş aşağı 138 i gördüm,yol biraz daha uzun olsa ve ben biraz daha cesur olabilseydim(uçuyor gibiydim)145 lere dayanacak gibiydi.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
selam arkadaşlar nasılsınız bujiyi değiştireniniz oldumu hiç bu gün bujiyi söküp bi bakayım dedim ucu çift tırnak orjinal bujinin biraz kararma vardı zımparalayıp benzinli bezle silip geri taktım o bile farkettirdi sanki motorun performansını bujiyi değiştirmeyi düşünüyorumda güzel performans verecek bizim motora uyabilecek kaliteli bir buji bileniniz varmı bide hava filitresini performans filitreyle değiştireyim diyorum ama motora zararı olur diye çekiniyorum ...........

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

arkadaşlar birde şu izmirli arkadaşlardan bir ses çıkmıyor yav bir toplaşamadık geziyi meziyi geçtim bir akşam toplaşalım bişeyler içip sohpet muhabbet edelim bari :)

dolphin_star yunus
iridyum buji takmış ve fark olduğunu söylüyordu, ustamda fark olmaz dedi. ama bende alıcam ngk iridyum buji, markalar kısmında tvs apache yazan bir modeli var ondan alayım diyorum bende.
hava filtresi bende istiyorum ama çok abartılı parada vermek istemiyorum, ben bu motorun karbüratör ve hava ekipmanlarını ve gaz yemesini hiç beğenmedim zaten, seyir halindeyken bile tekleme var gibi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst