hafta içi motomot özgül motor da olacağım ilk 500 bakımı için..sabah 9 gibi çıkıp 11 gibi izmir de olurum diye düşünüyorum..varmı karşılayacak bir arkadaş,biraz trlar bir kordon yaparız apachelerleçaylar benden
)
anlaş ve lapas michelin ve pirelliyi getiren yer ben alırken pirelli sport demon alacaktım şerefsizler çin malı dandik motorlara lastik satmıyoruz diyip suratıma kapadılar bende necdet buz abiden aldım izmirde michelin arka bir ebat küçük oluyor bir tekmerhaba arkadaşlar nasılsınız?
lastik konusunda kafayı yemek üzereyim, ana avrat sövücem artık aq
metzeler michelin alayım dedim, metzeler M22 modeli 2012 katoloğunda yok, michelin uygun ebatta yok.
antalyada 5-6 yer gezdim kimsede yok getiririm diyende yok aq, parasını vericez ama getiririm demiyo gavatlar. sövdüm hepsine içimden
pirelli olup olmadığı meçhul. arkadaş duro al dedi duro nasıl bilmiyorum.
varmı fikri olan 200 tl ye ön arka almak istiyorum.
pirelli sport demon un ebatı var. fiyatı neydi? ve apache içinmi çin malı dediler?anlaş ve lapas michelin ve pirelliyi getiren yer ben alırken pirelli sport demon alacaktım şerefsizler çin malı dandik motorlara lastik satmıyoruz diyip suratıma kapadılar bende necdet buz abiden aldım izmirde michelin arka bir ebat küçük oluyor bir tek
pirellide ben ön 100 arka 130 bakmıştım 480 tl fiyattı peşin havele edecektim satmadılar neymiş dandik çin malımış hadi onu geçtim insanda biraz terbiye olur gayet kibar konuştum suratıma kapadılar michelinde pilot sporty aldım ön en son yoktu bir arkdaş daha alacaktı oda bekliyor sadece arkayı değiştirdi ebatları ön 2.75 17 arka 90/90 18pirelli sport demon un ebatı var. fiyatı neydi? ve apache içinmi çin malı dediler?
sen michelin in hangi model ve ebatını aldın, bende alayım bari
telefondaki şerefsiz çin malı, çinlinin kini yesin opirellide ben ön 100 arka 130 bakmıştım 480 tl fiyattı peşin havele edecektim satmadılar neymiş dandik çin malımış hadi onu geçtim insanda biraz terbiye olur gayet kibar konuştum suratıma kapadılar michelinde pilot sporty aldım ön en son yoktu bir arkdaş daha alacaktı oda bekliyor sadece arkayı değiştirdi ebatları ön 2.75 17 arka 90/90 18
evet arkadaslar egzozum nedenını bılmedıgım sebepten dolayı bırden boya attı 1 gunde oldu ve paslandı aynı yerlerden eskı resımlerı yok gıttım koctas tan yanmaz boya ıstedım bunu verdıler :bounce: 24 saat motora bınmemem gerekıyormus nasıl dayandım bılmıyorum ama 24 saat doldu yarın sabah mars yapıcam işallah yanmaz yanarsa yalan olurum valla 690 derece yazıyor doğruysa tabi fiyat 14 lira bu arada 1 kutu tam yettı
[url]http://img4.ressim.net/out.php/i5756449_imag0380-jpg[/URL]
basladım boyama işlemine orayı burayı kapattım sonuc budur :wiinkk:
[url]http://img4.ressim.net/out.php/i5756450_imag0381-jpg[/URL]
[url]http://img4.ressim.net/out.php/i5756451_imag0382-jpg[/URL]
sonra peglerı felan da yapayım dedım :cat:
[url]http://img4.ressim.net/out.php/i5756453_imag0383-jpg[/URL]
[url]http://img4.ressim.net/out.php/i5756454_imag0384-jpg[/URL]
buda yenı aldıgım dısk kılıdı 3 uncu guvenlık ekıpmanı oldu sanırım yeter
[url]http://img4.ressim.net/out.php/i5756455_imag0385-jpg[/URL]
kılıtın yanında boyle bı tasıma kılıfı da var
[url]http://img4.ressim.net/out.php/i5756456_imag0386-jpg[/URL]
sırada plaka flıp var ama yapsammı acaba yasak yahuu kesınlıkle yapmam ben onu nedır o oyle dugmeye basınca plaka kapanıyormusl::cherry:
Arayışları devam ediyordu. En son ne oldu bilmiyorum ama Koskoca Ankarada zaten yollarda TVS görmek çok nadir bir durum.
lapaşla anlaş aynı yer irc için de araıştı aynı kadın çıktıtelefondaki şerefsiz çin malı, çinlinin kini yesin o
pirelli pahalı ozaman, sen lapas ı aradın galiba?
michelin ebatlarıda baya inceymiş. ön 2.75 ince gibi geliyo 3.00 olsa iyi olurdu
peki nasıl performansı, yol tutuşu ve fren mesafesi?
,Slm tvs li dostlarım ......
tvs apache ile yapılan en uzun gezilerden birine hazırlanıyorum 1700 km![]()
öncelikle aranızda bu motora benden cok daha tecrubelı olanlar var onerilerinizi bekliyorum ne gıbı sorunlar yaşayabılırım yada yaşamazsın deyin beni mutlu edin![]()
gezi detayları birazcık burada var. http://www.motosiklet.net/forum/etk...rift-eskisehir-akdeniz-ve-ege-sahil-turu.html
ROTA : Eskişehir - Isparta -Antalya -kemer fethiye marmaris -kuşadası bodrum _İzmir _eskişehir
,
buji zincir yağlama malzemesi dublex lastıkler kopuk debrıaj teli bide cıkmadan once besmele cekk :king:
motorum 2008 model 17 000 km de memurdan aldım hobı amaçlı bınmış. ayrıca teker falan yakmadım hıc duzgunce bınıyorum şımdılık o benım bmw'emfotoları beklıyoruz teker yapmıyosan 30 40 bın gıder zıncır ben yapa yapa 22000 km de ancak kopardım 2006 model dı apache
fatmagülün suçu ne gibi olmuş ne oldu buna böyle:queen:Nasıl ama:thumleft:
http://www.yukleresim.com/di-U3VA.jpg