TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
hafta içi motomot özgül motor da olacağım ilk 500 bakımı için..sabah 9 gibi çıkıp 11 gibi izmir de olurum diye düşünüyorum..varmı karşılayacak bir arkadaş,biraz trlar bir kordon yaparız apachelerle ;) çaylar benden :))
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
hafta içi motomot özgül motor da olacağım ilk 500 bakımı için..sabah 9 gibi çıkıp 11 gibi izmir de olurum diye düşünüyorum..varmı karşılayacak bir arkadaş,biraz trlar bir kordon yaparız apachelerle ;) çaylar benden :))

Manisa olsaydı agırlardım Ama hafta içi zor :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
merhaba arkadaşlar nasılsınız?
lastik konusunda kafayı yemek üzereyim, ana avrat sövücem artık aq
metzeler michelin alayım dedim, metzeler M22 modeli 2012 katoloğunda yok, michelin uygun ebatta yok.
antalyada 5-6 yer gezdim kimsede yok getiririm diyende yok aq, parasını vericez ama getiririm demiyo gavatlar. sövdüm hepsine içimden
pirelli olup olmadığı meçhul. arkadaş duro al dedi duro nasıl bilmiyorum.
varmı fikri olan 200 tl ye ön arka almak istiyorum.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
merhaba arkadaşlar nasılsınız?
lastik konusunda kafayı yemek üzereyim, ana avrat sövücem artık aq
metzeler michelin alayım dedim, metzeler M22 modeli 2012 katoloğunda yok, michelin uygun ebatta yok.
antalyada 5-6 yer gezdim kimsede yok getiririm diyende yok aq, parasını vericez ama getiririm demiyo gavatlar. sövdüm hepsine içimden
pirelli olup olmadığı meçhul. arkadaş duro al dedi duro nasıl bilmiyorum.
varmı fikri olan 200 tl ye ön arka almak istiyorum.
anlaş ve lapas michelin ve pirelliyi getiren yer ben alırken pirelli sport demon alacaktım şerefsizler çin malı dandik motorlara lastik satmıyoruz diyip suratıma kapadılar bende necdet buz abiden aldım izmirde michelin arka bir ebat küçük oluyor bir tek
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
anlaş ve lapas michelin ve pirelliyi getiren yer ben alırken pirelli sport demon alacaktım şerefsizler çin malı dandik motorlara lastik satmıyoruz diyip suratıma kapadılar bende necdet buz abiden aldım izmirde michelin arka bir ebat küçük oluyor bir tek
pirelli sport demon un ebatı var. fiyatı neydi? ve apache içinmi çin malı dediler?
sen michelin in hangi model ve ebatını aldın, bende alayım bari
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
pirelli sport demon un ebatı var. fiyatı neydi? ve apache içinmi çin malı dediler?
sen michelin in hangi model ve ebatını aldın, bende alayım bari
pirellide ben ön 100 arka 130 bakmıştım 480 tl fiyattı peşin havele edecektim satmadılar neymiş dandik çin malımış hadi onu geçtim insanda biraz terbiye olur gayet kibar konuştum suratıma kapadılar michelinde pilot sporty aldım ön en son yoktu bir arkdaş daha alacaktı oda bekliyor sadece arkayı değiştirdi ebatları ön 2.75 17 arka 90/90 18
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
pirellide ben ön 100 arka 130 bakmıştım 480 tl fiyattı peşin havele edecektim satmadılar neymiş dandik çin malımış hadi onu geçtim insanda biraz terbiye olur gayet kibar konuştum suratıma kapadılar michelinde pilot sporty aldım ön en son yoktu bir arkdaş daha alacaktı oda bekliyor sadece arkayı değiştirdi ebatları ön 2.75 17 arka 90/90 18
telefondaki şerefsiz çin malı, çinlinin kini yesin o :)
pirelli pahalı ozaman, sen lapas ı aradın galiba?
michelin ebatlarıda baya inceymiş. ön 2.75 ince gibi geliyo 3.00 olsa iyi olurdu
peki nasıl performansı, yol tutuşu ve fren mesafesi?
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
evet arkadaslar egzozum nedenını bılmedıgım sebepten dolayı bırden boya attı 1 gunde oldu ve paslandı aynı yerlerden eskı resımlerı yok gıttım koctas tan yanmaz boya ıstedım bunu verdıler :bounce: 24 saat motora bınmemem gerekıyormus nasıl dayandım bılmıyorum ama 24 saat doldu yarın sabah mars yapıcam işallah yanmaz yanarsa yalan olurum valla 690 derece yazıyor doğruysa tabi fiyat 14 lira bu arada 1 kutu tam yettı


[url]http://img4.ressim.net/out.php/i5756449_imag0380-jpg[/URL]

basladım boyama işlemine orayı burayı kapattım sonuc budur :wiinkk:


[url]http://img4.ressim.net/out.php/i5756450_imag0381-jpg[/URL]


[url]http://img4.ressim.net/out.php/i5756451_imag0382-jpg[/URL]

sonra peglerı felan da yapayım dedım :cat:


[url]http://img4.ressim.net/out.php/i5756453_imag0383-jpg[/URL]


[url]http://img4.ressim.net/out.php/i5756454_imag0384-jpg[/URL]


buda yenı aldıgım dısk kılıdı 3 uncu guvenlık ekıpmanı oldu sanırım yeter


[url]http://img4.ressim.net/out.php/i5756455_imag0385-jpg[/URL]

kılıtın yanında boyle bı tasıma kılıfı da var

[url]http://img4.ressim.net/out.php/i5756456_imag0386-jpg[/URL]

sırada plaka flıp var ama yapsammı acaba yasak yahuu kesınlıkle yapmam ben onu nedır o oyle dugmeye basınca plaka kapanıyormus :pl::cherry:

Reis çok başarılı olmuş.
aynı dert bendede var egzozun boyası attı sanırım yağmurda binince öğle oluyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------

Arayışları devam ediyordu. En son ne oldu bilmiyorum ama Koskoca Ankarada zaten yollarda TVS görmek çok nadir bir durum.

1 Sene önce nadir di ama şuan da baya tvs var ankara da ayrıca ulusana kapora vermen dahilin de getiriyolar arkadaşım daha 2 ay önce aldı
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
telefondaki şerefsiz çin malı, çinlinin kini yesin o :)
pirelli pahalı ozaman, sen lapas ı aradın galiba?
michelin ebatlarıda baya inceymiş. ön 2.75 ince gibi geliyo 3.00 olsa iyi olurdu
peki nasıl performansı, yol tutuşu ve fren mesafesi?
lapaşla anlaş aynı yer irc için de araıştı aynı kadın çıktı :)
2.75 orjinal ebatla aynı geliyor internetten bakıştım 90/90 yani arka sadece bir ebat küçülüyor
performans olarak yağur yada kuru hava fark etmiyor diyebilirim hele şu ya günlerinde orta daki çimlerisulayan belediye yoluda sulayınca acayip kayar orjinallerdeaa ichelinde sıkıntı olmuyor frende panik fren yaparsan 1.5 sokak lambası mesafesinde 70den 0 a indim orjinal lastikten sonra bana çok iyi geldi ben 200 tlyealdı ön arka takım istersen bir üst modelde vardı ellerinde ama oda yanlış hatırlamıyorsam 400 500 civarına geliyordu onun ebatı kalındı birde laps ve anlaş üreti tarihlerini söylemiyor lastiklerin ben necdet abiye sorduğuda 4511 dedi yani 2011 in 45.haftası dedi aynen dediği gibi çıktı
 
Katılım
28 Ocak 2012
Mesajlar
30
Slm tvs li dostlarım ......
tvs apache ile yapılan en uzun gezilerden birine hazırlanıyorum 1700 km :)
öncelikle aranızda bu motora benden cok daha tecrubelı olanlar var onerilerinizi bekliyorum ne gıbı sorunlar yaşayabılırım yada yaşamazsın deyin beni mutlu edin :)
gezi detayları birazcık burada var. http://www.motosiklet.net/forum/etk...rift-eskisehir-akdeniz-ve-ege-sahil-turu.html
ROTA : Eskişehir - Isparta -Antalya -kemer fethiye marmaris -kuşadası bodrum _İzmir _eskişehir
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Slm tvs li dostlarım ......
tvs apache ile yapılan en uzun gezilerden birine hazırlanıyorum 1700 km :)
öncelikle aranızda bu motora benden cok daha tecrubelı olanlar var onerilerinizi bekliyorum ne gıbı sorunlar yaşayabılırım yada yaşamazsın deyin beni mutlu edin :)
gezi detayları birazcık burada var. http://www.motosiklet.net/forum/etk...rift-eskisehir-akdeniz-ve-ege-sahil-turu.html
ROTA : Eskişehir - Isparta -Antalya -kemer fethiye marmaris -kuşadası bodrum _İzmir _eskişehir
,

buji zincir yağlama malzemesi dublex lastıkler kopuk debrıaj teli bide cıkmadan once besmele cekk :king:
 
Katılım
28 Ocak 2012
Mesajlar
30
,

buji zincir yağlama malzemesi dublex lastıkler kopuk debrıaj teli bide cıkmadan once besmele cekk :king:

motoruma guvenıyorum ya 2 motor gıdecegımız ıcın ıcım bırazdaha rahat ya ınşallah guzel olacak ve burada paylaşacagım tum fotoları. bu ıstıkamette çay içmek ısteyen arkadaş yokmu tvs 'li
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
fotoları beklıyoruz teker yapmıyosan 30 40 bın gıder zıncır ben yapa yapa 22000 km de ancak kopardım 2006 model dı apache
 
Katılım
28 Ocak 2012
Mesajlar
30
fotoları beklıyoruz teker yapmıyosan 30 40 bın gıder zıncır ben yapa yapa 22000 km de ancak kopardım 2006 model dı apache
motorum 2008 model 17 000 km de memurdan aldım hobı amaçlı bınmış. ayrıca teker falan yakmadım hıc duzgunce bınıyorum şımdılık o benım bmw'em :) universite ogrencısıyım ve scootherdan sonrakı geçış motorum ama cok memnun kaldım. ESKİŞEHİR'in benım bıldıgım tek APACHESİ :)
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
ahh beaa didim'de motofest var ama bende motor yok hala :( millet cayır cayır sürüyor ben tabanvay :/
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
18
gezi esnasında nerede olduğunu bilirsek yani bizlere anlık haber verebilirsen belki seni yakalayabilir yada çayımızı hazır edebiliriz.. hayırlı yolculklar kazasız belasız inşallah..
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Nasıl ama:thumleft:
di-U3VA.jpg
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Evet arkadaşlar 6. Geleneksel Motosiklet.NeT Kocaeli Yuvacık Gezisi güzel geçti kazasız belasız arızasız bir şekilde evimize geldik düzenleyenlere teşekkürler. Bu arada baya bi tvs'ci vardı ama dönüş yolunda denk geldi konuşamadık. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst