TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
şaka bir tarafa bir süredir bu durum üzerinde arayıştayım.. anadolu ya doğru tvs yetkili servisi açmayı planlıyorum... hatta durumdan sedat 57 ye de bahsettim... yozgat - çorum sivas kayseri ankara kırıkkale bu listeler içinde... tvs ve yanında bir bayilik daha istiyorum... ama şuan ameliyatlıyım ve son durumlar belli olana kadar bekleyeceğim... ama bu iş biraz maraflı.. marka bedeli ödemek lazım tvs ye falan.. mazeme ler ve motorlarla 100 000 tl civarı para lazım... ben zaten motor meslek mezunu olduğumdan eğitime tabi olmadan açabiliyorum... hatta hoondanın izmit bayiliği için bile görüştüm zamanında.. kim bilir bakarsın 6 ay sonra tvs adına ankarada olurum kim bilir...

Süper olur, Ankarada servis işini tam anlamıyla yapan Honda var. Diğerleri bir şekilde sorunlu ve hakettiğinden pahalı işçilik isterler. Tvs yanında Kanuni ST,Kuba,Asya bayiliği olabilir. Ankarada ki motorcular kim nerede iyi bilirler ve oraya giderler. Evet birde Ankaranın yanında kayseri,eskişehie,kırıkkale gibi yerlerden gelenler misal Honda Ankara bayisinden motosiklet alırlar. Bu sene Honda Efe bayisinin yanına birde Honda Bora eklendi. Ankarada motosiklet kullananların sayısı artmakta.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Süper olur, Ankarada servis işini tam anlamıyla yapan Honda var. Diğerleri bir şekilde sorunlu ve hakettiğinden pahalı işçilik isterler. Tvs yanında Kanuni ST,Kuba,Asya bayiliği olabilir. Ankarada ki motorcular kim nerede iyi bilirler ve oraya giderler. Evet birde Ankaranın yanında kayseri,eskişehie,kırıkkale gibi yerlerden gelenler misal Honda Ankara bayisinden motosiklet alırlar. Bu sene Honda Efe bayisinin yanına birde Honda Bora eklendi. Ankarada motosiklet kullananların sayısı artmakta.

mesela elmadağ çok sevdiğim bir yerdir..orda anayola yakın bir servis bence güzel gider.... hemi anayol ve tarih ulaşım ilede güzel olur..üstelik şehir merkezinin bunaltıcılığı olmaz.. mobil bakım maracı ilede ankara içi randevulu meslaa motor başı artı 30 lira ek ücretle bulunduğu yerde bakım yapma yada yolda kalana yetişme sistemi uyguluna bilir.. neyse iyi bir arşiv var şuan elimde tvs ye sunmak için.... durumlar belli olsun ona göre teklifte bulunacağım...
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Ramazan sen en iyisi gel Bursa' ya aç tükkanı bizim burdaki satışı falan bırakmış artık heralde getirmiyo hiç tvs sitesindende kaldırmışlar bursa motoru.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
keskın motor dan sevis i almıslar herhalde ramazan gozukmuyor
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Selam arkadaşlar nasılız bakalım bu akşam...3 gün oldu bakalım rtr miz :) 240 km yapmışım bile.fazla ilgi görüyor burada,Ayvalık'ta sadece bende olunca esd ci arkadaşlar hiç yanıma bile yaklaşmıyorlar :D

biraz resim çektim bugun çok hoş geldi o an aldım makinemi ve ;

[url]http://g1205.hizliresim.com/x/y/77tuy.jpg[/url]
[url]http://g1205.hizliresim.com/x/y/77txh.jpg[/url]
[url]http://g1205.hizliresim.com/x/y/77tzy.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------

bu arada yeni alan tüm arkadaşlarımın da apache leri hayırlı olsun..kazasız belasız iyi günlerde kullanalım hep birlikte :)

Güle güle kullanın Mondial Cup gitti sanırım :) Apache harika görünüyor.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
hehehehehheheheheh
Yav adamın birinde 5500 km de 2011 model kırmızı apache var takas edelim diyor kafamı karıştırıp duruyor ne yapmak lazım sence ramazan kardeş ama şunuda belirtmek isterim bugün CBF 150 den inip APACHEYE bindim apache çok sert ve gürültülü geldi ne yapacağımı şaşardım yav biri rahat sorunlu diğeri rahatsız sorunsuz:sunny:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
slm arkadaşlar.

dün motosikletimle tam 535 km yol katettim.

antalya kepezden çıkıp kemer-kumluca-finike-demre-kaş-kalkan ve fethiyeye kadar gittim. saat 14:00 da yola çıktım ve saat 17:00 da fethiyedeydim. 335 km yi sadece finike ve kaş olmak üzere iki sigara molası ile geçtim. antalya- fethiye sahil yolundan ilk kez geçtim. yol bol virajlıydı bu edenle biraz temkinli gittim. dönüş yolunda ise elmalı-korkuteli-antalya güzergahını tercih ettim. orası sahil yoluna göre kısa ve gece sürüş yapacagım için daha az viraj var. 200 km lik yoluda sadece 1 defa mola vererek 3 saatte geldim.

giderken depoyu fulledim tam 67 liralık 95 oktan benzin aldım. tek kişi 90 kilo yerine göre 120 ye kadar çıktım yerine göre 40-50 ye kadar düştüm. ama genelde gaz kolu tam çevrili gittim. çünkü rampa çıkarken buna mecbursunuz.

eve geldigimde yakıt aldıgım seviyedeydi.

tahminimce 100 km de 2.8 lt yakıt tüketimim oldu.

yalnız şuda var çok yoruldum. birde gece dönüş yolu soguktu bacaklarım dondu ayrıca 4 mevsim eldiven olmasına ragmen ellerimi hissetmiyordum. sabah mecbur işe gittim yeni geldim.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
evet izzet manisaya gönderdim :) mutlaka görürsünüz trafikte 10 BCL plakalı ve jantlar siyah ;)


Görürüm acaba alan kişi merkezdenmiydi Ege Cub hastası ya


Ramcoo abi allah koyaylık versin yolun acık olsun anlıyorum demişşin ne menzunuydun makinemi ?

Keske Daha yakınlara acsaydın ama dur abi eger olursa tvs alırsam her parcamı sana isteririm :)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Görürüm acaba alan kişi merkezdenmiydi Ege Cub hastası ya


Ramcoo abi allah koyaylık versin yolun acık olsun anlıyorum demişşin ne menzunuydun makinemi ?

Keske Daha yakınlara acsaydın ama dur abi eger olursa tvs alırsam her parcamı sana isteririm :)

lise motor meslek lisesi..6 sene oto tamirciliğinde çalışma..ünüverste muhasebe... 6 sene kuryelik...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------

Yav adamın birinde 5500 km de 2011 model kırmızı apache var takas edelim diyor kafamı karıştırıp duruyor ne yapmak lazım sence ramazan kardeş ama şunuda belirtmek isterim bugün CBF 150 den inip APACHEYE bindim apache çok sert ve gürültülü geldi ne yapacağımı şaşardım yav biri rahat sorunlu diğeri rahatsız sorunsuz:sunny:

üste güzel bir rakam al ver derim..ticaret olur en azından...
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
bak ben paraya tapsaydım milyarder olurdum... ben apache ye biniyorum diye küçümseme... geçmişime bak 59 adet motor gelmiş geçmiştir elimden... iş kuran için 100 000 tl fazla değil... 36000 dobloya saydım evde yatıyor.........

Yok abi aman küçük görmek amaclı deyildi özür dilerim yanlıs anladın heralde.İnş kurarsın abi istedigin işi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst