SeLamlar herkese bu aralar topik baya canlı bakıyorum da

.. YEni aLan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun , kararsız olan arkadaşlarda hiiç düşünmesin gitsin alsın

.. Her geçen gün daha çok sevdiren bi makine bu kendini .. 2600 km ye geldim bende dün itibariyle .. 120 km kadar yol yaptık yeni apache alan bi arkadaşla .. 2 sarı baya ilgi çekiyodu güzeldi ..

ön dikmeler , patiyle kalkmalar fln baya eğlendik

Bakan tekrar bakıyor maşallah .. Bide Dönüşte o yağmuru yemeseydik iyiydi
Bu arada koruma demirini taktım .. O demiri İstanbul sürat motordan 45 liraya aldık .. (Allah göstermesinde) ilk düşüşte sağlamlığı konusunda bilgi veririm

şimdilik iyi duruyo ..
Bide gaz yememe rolanti olayları kafasına takılanlar için bendede aynı sornlar vardı hem km arttıkca motor yerine oturdu hemde ufak bı hava ayarıyla çoğu sorun halloldu .. bunlar kafaya takılcak şeyler değil ..