TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
RAMAZAN KARDEŞŞ BENM ALICAĞIM YBR Yİ ARAŞTIRDIM... HATIRLARSAN 2009 DA Bİ YBR 250 ÇALINMIŞTI HATTA SENDE YORUM YAZMIŞSIN KONUYAA. MOTOR BATMANDA BULUNMUŞŞ O ZAMANLAR... BU MOTOR O MOTORMUŞ İŞTE 34 UF 667 PLAKALI.. WE MOTORU ALMAKTAN WAZGECTİM GECMİŞİ TEMİZ BİR MOTOR DEĞİL.. AÇIKÇASI MOTOR NE KADAR İYİ OLURSA OLSUN BEN MOTORDAN SOĞUDUM....
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
RAMAZAN KARDEŞŞ BENM ALICAĞIM YBR Yİ ARAŞTIRDIM... HATIRLARSAN 2009 DA Bİ YBR 250 ÇALINMIŞTI HATTA SENDE YORUM YAZMIŞSIN KONUYAA. MOTOR BATMANDA BULUNMUŞŞ O ZAMANLAR... BU MOTOR O MOTORMUŞ İŞTE 34 UF 667 PLAKALI.. WE MOTORU ALMAKTAN WAZGECTİM GECMİŞİ TEMİZ BİR MOTOR DEĞİL.. AÇIKÇASI MOTOR NE KADAR İYİ OLURSA OLSUN BEN MOTORDAN SOĞUDUM....
hacım bana kalırsa geçmişini boşver seninle geçecek zamanini düşün alacagin motor işine geliyorsa parana uyuyorsa ybr 250 kolay bulunup alınan motor değil ben çok uğraştım ya param ytmedi yada yettiği motoru beğenmedim.. git gör motoru beğenirsen bence hevesinden vaz geçme emin ol adamda motorunun başına böyle bi olayın gelmesini istemezdi..Yalnış anlama bu motoru ne gördüm ne biliyorum şahsi fikrim..
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
hacım bana kalırsa geçmişini boşver seninle geçecek zamanini düşün alacagin motor işine geliyorsa parana uyuyorsa ybr 250 kolay bulunup alınan motor değil ben çok uğraştım ya param ytmedi yada yettiği motoru beğenmedim.. git gör motoru beğenirsen bence hevesinden vaz geçme emin ol adamda motorunun başına böyle bi olayın gelmesini istemezdi..Yalnış anlama bu motoru ne gördüm ne biliyorum şahsi fikrim..

HAKLISIN AMA BENM CANIMI SIKAN DURUM ASLINDA TAM OLARAK ŞUDUR... ESKİ SAHİBİ 55BİN KM YAPMIŞŞ O MOTORLA ÇALINMADAN ÖNCE.. BENM MOTORU ALICAĞIM YILLARDIR TANIDIĞIM MOTOR USTAMDA BU MOTORUU BANA HENÜZ 20 BİNDE DİYEREK BANA SUNUYORR.. ŞİMDİ TAM OLARAK BEN BU ADAMA NASIL GÜWENEBİLİRİMKİİ HAKSIZMIYIM.. YANİ BİRAZ KARIŞIK Bİ DURUM
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
işte ben bu yüzden baştan konuştum almadan önce :) ben pimpirikli adamım dedim kutudan çıkarıp benim gözümün önünde toplayacaksınız dedim onlarda kabul etti, motorun kutusundan çıkarılıp üstüne bininceye kadar başında bekledim :D
yapan çoçuk sen çabuk yaşlanırsın abi diyor dedim sen boşver işine bak :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
işte ben bu yüzden baştan konuştum almadan önce :) ben pimpirikli adamım dedim kutudan çıkarıp benim gözümün önünde toplayacaksınız dedim onlarda kabul etti, motorun kutusundan çıkarılıp üstüne bininceye kadar başında bekledim :D
yapan çoçuk sen çabuk yaşlanırsın abi diyor dedim sen boşver işine bak :)


=) Olsun tedbir her zaman iyidir.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
HAKLISIN AMA BENM CANIMI SIKAN DURUM ASLINDA TAM OLARAK ŞUDUR... ESKİ SAHİBİ 55BİN KM YAPMIŞŞ O MOTORLA ÇALINMADAN ÖNCE.. BENM MOTORU ALICAĞIM YILLARDIR TANIDIĞIM MOTOR USTAMDA BU MOTORUU BANA HENÜZ 20 BİNDE DİYEREK BANA SUNUYORR.. ŞİMDİ TAM OLARAK BEN BU ADAMA NASIL GÜWENEBİLİRİMKİİ HAKSIZMIYIM.. YANİ BİRAZ KARIŞIK Bİ DURUM
sende haklısın tabi o motor 70-80 bin kmdede olsa büyük kazası olmadıkça bence sorun yok tabi siz onun kmsini 80 binmiş gibi düşünerek ona göre para verin..motoruda iyiyse yağ yakma abuk subuk ses vs yoksa.. seçim sizin fiyat nedir bu arada bu motora istenen para
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
sende haklısın tabi o motor 70-80 bin kmdede olsa büyük kazası olmadıkça bence sorun yok tabi siz onun kmsini 80 binmiş gibi düşünerek ona göre para verin..motoruda iyiyse yağ yakma abuk subuk ses vs yoksa.. seçim sizin fiyat nedir bu arada bu motora istenen para

FİYAT OLARAK BENM APACHE NİN ÜSTÜNE 2000 İSTİYOR USTA BENDE 1500 WERİRİRİM DİYORUM ASLINDA KABUL EDER AMA.. KABUL ETSEDE ARTIK BEN İSTEMİYROUM MOTORU.. MOTOR KOMPLE BOYALIII ARIZALI PARÇALARI KOMPLE DEĞİŞTİRİLDİ SIFIR GİBİ BİŞEY OLDU MOTOR.. EYER NİYETİN WARSA 5500 E MOTORU SANA ALALIM
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
FİYAT OLARAK BENM APACHE NİN ÜSTÜNE 2000 İSTİYOR USTA BENDE 1500 WERİRİRİM DİYORUM ASLINDA KABUL EDER AMA.. KABUL ETSEDE ARTIK BEN İSTEMİYROUM MOTORU.. MOTOR KOMPLE BOYALIII ARIZALI PARÇALARI KOMPLE DEĞİŞTİRİLDİ SIFIR GİBİ BİŞEY OLDU MOTOR.. EYER NİYETİN WARSA 5500 E MOTORU SANA ALALIM
5500 verdikten sonra daha sicili temizlerinide alırsın ben fiyat cazip zannettim ne bilem 4 bin 4500 gayme falan :p gerçi millet ybr ye o para istiyor adamda haklı ama napalim sen vazgeçerek en iyisini yapmişsin... sahibinden.comda gri bi ybr var 45 binde yazıyor 5500 fiyatı omu yoksa kmm çalışmıyormuş..
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
5500 verdikten sonra daha sicili temizlerinide alırsın ben fiyat cazip zannettim ne bilem 4 bin 4500 gayme falan :p gerçi millet ybr ye o para istiyor adamda haklı ama napalim sen vazgeçerek en iyisini yapmişsin... sahibinden.comda gri bi ybr var 45 binde yazıyor 5500 fiyatı omu yoksa kmm çalışmıyormuş..

YOK KARDEŞİM SAHİBİNDE İLANI YOK MOTOR KIRMIZIII BOYASI YENİİ ÇOĞU PARÇASI YENİİİ... MOTORU BEN ÇOK KULLANDIM GERCEKTEN ATAK SERİ WE YAKITTA CİMRİİ Bİ MOTOR.. AMA ALIRSAM ELİMDEN ÇIKARAMAM DİYE DÜŞÜNÜYORUM BU MOTORU
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Sitedeki reklamı gördünüz mü :queen: TVS'nin böylesine küçük fakat "kendinden beklenmediğinden" BÜYÜK gördüğüm bu hamlesini tebrik ediyorum. Demek ki ISOTO'da (firma adı vermenin sakıncası yok umarım) kafası çalışan sosyal medyaya en azından bir göz atan birileri var. Açıkçası beni çok mutlu etti :flower: Sevincimi sizlerle paylaşmak istedim. :bestmt:
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Biliyorlar bilmez olurlarmı beni netten tanıyorlar önceki motorumu servis garanti dışı derken bir telefonla işi bitirmiştim kendimi tanıttıgımda farkındayız deyıp konuşmaya devam etmiştik
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Gidip Cbf topiginimi bassak Yaglı ekmek deyip kacsak :D

Boşuna kafanı yorma cbf 150 sahibi biri olarak TVS al derim sana en azından manisa honda servisindeki duvar suratlı halim ve orkunla muhattap olmak zorunda kalmazsın motor nekadar iyi olursa olsun o iki adam seni motordan soğuturlar ahada buraya yazıyorum.Boşver ybr yi cbf i al apache bak keyfine kırıp dökmedikten sonra parça ihtiyacın olmayacak.
Yeni kasa apache derken bu kasadan bahsetmiştim


TVS Apache RTR series 2012 full features. new beast same bloodline
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Egzozu boyadım resim istemeyin doverim hertarfım boya oldu zaten ayaklık ları peg meg hertarafı hallettim İSALLAH yanmaz boya yeni gibi oldu sprey boya koctas dan aldım dur ineyim resim çekeyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst