TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
herkese iyi forumlar,

pazartesi apache mle 700 km lik bir yola çıkacağım dün bakıma soktum usta canavar dedi gözün korkmasın bas git dedi gece 3 gibi çıkcam ankaradan 225 km gitcem 3 saatte sonra aksarayda yarım saat mola vercem tekrar bascam iki saat sonra yani 150 km gittikten sonra mola vercem bu sefer bir saat olacak mola sonra tekrar teker döndürcem ve 2 saat gidip yarım saat mola ve sonra eve kadar non stop gitmeyi planlıyorum

şimdi öneri eleştiri vb olan var mıdır uzun yola cıkanlar ne derler nasıl derler merak ettim yanımda bi pompa alcam sadece bi de yedek benzin ne olur ne olmaz halatlara da baktı usta onlardan yana sıkıntı yok gibi
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
sağolasın abi özellikle il sınırlarında filan çekmeyi planlıyorum

var mı bi tavsiyen filan ya da dikkat etmemiz gerekecek bişi,

ben şimdiye kadar en ffazla 300 km yaptım bi seferde

umarım çok ısınmaz makine
yanında tam anahtar takımı buji buji anahtarı kafaya takılan fenerlerden lastik tamir seti lastik şişirme pompası arı sokmasına karşı amonyaktı sanırım ağrı kesici vs. aklıma gelenler bunlar
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Uzun yola çıkarken lastikleri dubleks yapın tamir köpüğü alın yeter hiç bisi olmaz sıfır motora 1000 km üstü gidecek isen yağ yagfilitresi ve 17 yıldız filtre için sanırım 10 du anahtar yeterli
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
herkese iyi forumlar,

pazartesi apache mle 700 km lik bir yola çıkacağım dün bakıma soktum usta canavar dedi gözün korkmasın bas git dedi gece 3 gibi çıkcam ankaradan 225 km gitcem 3 saatte sonra aksarayda yarım saat mola vercem tekrar bascam iki saat sonra yani 150 km gittikten sonra mola vercem bu sefer bir saat olacak mola sonra tekrar teker döndürcem ve 2 saat gidip yarım saat mola ve sonra eve kadar non stop gitmeyi planlıyorum

şimdi öneri eleştiri vb olan var mıdır uzun yola cıkanlar ne derler nasıl derler merak ettim yanımda bi pompa alcam sadece bi de yedek benzin ne olur ne olmaz halatlara da baktı usta onlardan yana sıkıntı yok gibi


kardeş kesinlikle ama kesinlikle buna dikkat etmelisin. asla üstüne bol gelen kıyafetler giyme. mutlaka en üstde dar birşey olsun sarkma veya bol durma durumu olmasın. rüzgardan paraşüt gibi olup bedeni çok yoruyor. koltuk altları fln dar olsun :D ben yoldayken iple her tarafımı sardığım bile oldu o kadar sinir bozucu birşey :D
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Arkadaşlar Haziran başında 10 günlük bir karadeniz turnesi düşünüyoruz. Toplamda 4200 km yol yapmayı düşünüyoruz 3 arkadaş. Katılmak isteyen veya gittiğimiz illerde ki motorcu arkadaşlarla görüşmek tanışmak isterim.

Ali arkadaşım motordan yana hiçbir sıkıntı yaşamazsın. Tedbir almana bile fazla gerek yok koy benzini gider. Zaten bakımınıda yaptırmıssın sadece lastiklere dikkat etsen yeter. Ayrıca kesinlikle uzun yola çıkarken full korumalı olarak çık
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
sağolasın abi özellikle il sınırlarında filan çekmeyi planlıyorum

var mı bi tavsiyen filan ya da dikkat etmemiz gerekecek bişi,

ben şimdiye kadar en ffazla 300 km yaptım bi seferde

umarım çok ısınmaz makine

ÖNCELİKLE yanına bir kaç telefon numarasıacil durumda aramak için.... yanında yedek bir buji olsun... zincir yağı veya benzinliklerde yağlatmalısın.... yolculuğun son 100 km çok tehlikelidir aha geldim di,ye rahatlarsın kafan dağılır iyice.. dikkat kaybı başlar...
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
anladım usta herkese çok teşekkürler,

zincir yağı pompa olayı tmm usta bujiyi kontrol etti sıkıntı çıkarmaz daha çok yeni dedi,

ayrıca dublekse çevirelim dedim ustaya gerek yok orijinali neyse öyle kalsın lastiğin esnekliğini azaltırsın patlamayacaksa patlar dedi

ha patlarsa işimiz var o da ayrı mesele ama kısmet biraz da,

ben içinden geçeceğim illerdeki tvs bayilerinin yerlerini bile öğrendim ne olur ne olmaz diye.

kıyafetleri de tam korumalı ve tam oturacak şekilde aldım zaten

700 km çok değil aslında baksanıza arkadaşalr 4200 km den bahsediyor apache yle mi bilmiyorum gerçi:)

ilginize ve fikirlerinize çok teşekkür ederim

hayırlısıyla fotoğraflar ve açıklamalarla buradan paylaşacağım yolu

bi tecrübe daha paylaşmış olacağız

bu arada hatay a gelmek isteyen olursa seve seve misafir ederim şüpheniz olmasın

saygılar
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
apache ile hiç kontak kapatmadan(sadece benzin için durdum) 750 km yol gittim.... 400 -500 km benim için artık mahalle turu...
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Arkadaşlar Haziran başında 10 günlük bir karadeniz turnesi düşünüyoruz. Toplamda 4200 km yol yapmayı düşünüyoruz 3 arkadaş. Katılmak isteyen veya gittiğimiz illerde ki motorcu arkadaşlarla görüşmek tanışmak isterim.

Ali arkadaşım motordan yana hiçbir sıkıntı yaşamazsın. Tedbir almana bile fazla gerek yok koy benzini gider. Zaten bakımınıda yaptırmıssın sadece lastiklere dikkat etsen yeter. Ayrıca kesinlikle uzun yola çıkarken full korumalı olarak çık

haziran sonu olsaydı eyer katılmak isterdm arkdşm yolun açık olsun
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Selam arkadaşlar malum ben APACHEYİ CBF ile değişmiştim geçtiğimiz ay 1 aydır sorun yoktu bir kaç kez teklemesi dışında dün tanıdık bir ustaya gösterdim oda direk hava ayarıyla oynadı şimdi motor sabit rolantide çalışmıyor ya devir yükseliyor yada düşüyor stop ediyor çok ayarsız çalışıyor ve daha 3 gün önce taktığım bujiyi bozdu sanırım zengin karışım var karbüratörü bozmuş olabilirmiyiz hava ayarıyla epey oynandı çünki
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Selam arkadaşlar malum ben APACHEYİ CBF ile değişmiştim geçtiğimiz ay 1 aydır sorun yoktu bir kaç kez teklemesi dışında dün tanıdık bir ustaya gösterdim oda direk hava ayarıyla oynadı şimdi motor sabit rolantide çalışmıyor ya devir yükseliyor yada düşüyor stop ediyor çok ayarsız çalışıyor ve daha 3 gün önce taktığım bujiyi bozdu sanırım zengin karışım var karbüratörü bozmuş olabilirmiyiz hava ayarıyla epey oynandı çünki



yeniden hava ayarı yaptır buji temizle sorun kalmaz.... ama tüm cbf ler yağ yaktıkları için düzensiz buji yapısı ile karşı karşıyadır.... kendin yap hava ayarını... istersen tarih ederim... ama biraz anlıyorsan gir bu işe..........



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
11 Nis 2012
Mesajlar
70
tüm motorcu arkadaslara selam ..
arkadaslar 542 km ye 62 lira yaktım normalmı bana bıraz fazla geldı.
sadece sehır ıcı kullandım ama .
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ne bekliyor dun daha az yakanı yok zaten gayet normal yakıtı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst