TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Motoru tüm sitelerde cok cok daha fazla arastırıyorum tek sorun parca sorunu servis agı


Manisada 2 servis+parca var
İzmirde 2 Servis+ parca var.

Motor gercekten cok hos bide kafamı kurcalayan altarnötör olmadıgından Xenon takılmaz diyorlar nedenli dogru ?
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
motoru yerıne cekmemıstım kapının onunde bıraktım 3 genc kavga edıyorlar mıs motora çarpmışlar alarm caldı :sunny: tepeledim hepisini :pl: cıkmasam motoru belkıde dusurecekler
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
Motoru tüm sitelerde cok cok daha fazla arastırıyorum tek sorun parca sorunu servis agı


Manisada 2 servis+parca var
İzmirde 2 Servis+ parca var.

Motor gercekten cok hos bide kafamı kurcalayan altarnötör olmadıgından Xenon takılmaz diyorlar nedenli dogru ?

alternatör dediğiniz şey şarz dinamosudur. ve elden marşlı her motorsiklette bulunur. alternatör olmasa akü şarz olmaz ve bi kaç kullanımdan sonra marş basmaz. bizim motorlarda farı aküden değilde konjektörden alınmıştır. xenon takılır tabi direk aküden alırsan aküyü sömürür. ideali konjektörden almaktır ama oda motor çalışmadan yanmaz. (bence farı güzel yanıyo xenona ihtiyaç yok gibi.) tabi zevk senin
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
alternatör dediğiniz şey şarz dinamosudur. ve elden marşlı her motorsiklette bulunur. alternatör olmasa akü şarz olmaz ve bi kaç kullanımdan sonra marş basmaz. bizim motorlarda farı aküden değilde konjektörden alınmıştır. xenon takılır tabi direk aküden alırsan aküyü sömürür. ideali konjektörden almaktır ama oda motor çalışmadan yanmaz. (bence farı güzel yanıyo xenona ihtiyaç yok gibi.) tabi zevk senin


Sarı far artık takılımıyor yolda bence xenon genelde arabada var diyip yavaslayanları cok görüyorum hem yolu daha iyi gösteriyor bilgi için tsk ederim
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
:D Ben okudum yazını ama fikir beyan etmek istemedim. Aynı konuda bi çok kez yazdım, bu konuda ne düşünüğümü biliyorsundur. :) Benim arka lastik ME22 3.50 eskisiyle aynı görünürde.:cat:
evet sen daha önce yazmıştın, bi arkadaşta michelin kullanıyordu.
bende metzeler düşünüyorum. demek senin arkada 3.50, bende arkayı 3.50 düşünüyorum yani buda 110 a denk geliyor galiba.
yakında halledicem bu işi. yardım istersem msj atarım sana

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------

yeni alan arkadaşlarımız hayırlı olsun...
Kartalizma07 seninde işin hayırlı uğurlu olsun.Yeni işin sevdiğin bi iştir umarım.Lastiğe gelince, bende lastik alsaydım ME22 alacaktım.ama yaz geldiği için gerek duymadım.orjinalleri sıcakta iyi çünkü...
saol kardeşim Allah razı olsun. orj lastikleri kuruda iyiydi idare edecektim ama geçenlerde U dönüş yaparken yattığım için değiştirmek şart oldu
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
57
S.a arkadaslar ben apache almak istiyorum ama her binişte 2-3 dk jıkle ıle ısıtmak (motor soguk ise) kafamı karıstırıyor. sogukken motor gaz yemiyor bos visteste gaz kolunu tam cevirince tıkıl tıkıl yapıyor sonradan tımanıyor sonaradan alıyor gazı. ısıtmadan gaz yemiyor yanı. ben sımdı apache mı alayım ybr mi ? :silent:
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
SeLamlar herkese bu aralar topik baya canlı bakıyorum da :) .. YEni aLan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun , kararsız olan arkadaşlarda hiiç düşünmesin gitsin alsın :) .. Her geçen gün daha çok sevdiren bi makine bu kendini .. 2600 km ye geldim bende dün itibariyle .. 120 km kadar yol yaptık yeni apache alan bi arkadaşla .. 2 sarı baya ilgi çekiyodu güzeldi .. :) ön dikmeler , patiyle kalkmalar fln baya eğlendik :D Bakan tekrar bakıyor maşallah .. Bide Dönüşte o yağmuru yemeseydik iyiydi :D

Bu arada koruma demirini taktım .. O demiri İstanbul sürat motordan 45 liraya aldık .. (Allah göstermesinde) ilk düşüşte sağlamlığı konusunda bilgi veririm :D şimdilik iyi duruyo ..

Bide gaz yememe rolanti olayları kafasına takılanlar için bendede aynı sornlar vardı hem km arttıkca motor yerine oturdu hemde ufak bı hava ayarıyla çoğu sorun halloldu .. bunlar kafaya takılcak şeyler değil ..

71hpf.jpg


71hru.jpg


71hvc.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst