- Katılım
- 18 Ağu 2008
- Mesajlar
- 2,417
sağol sezer kardeş, dostlar sağolsunbaşın sagolsun sefa kardeşim.
allah rahmet eylesin.
sağol sezer kardeş, dostlar sağolsunbaşın sagolsun sefa kardeşim.
allah rahmet eylesin.
saol kardeşim amin. aile perişan anne baba abisi yazık oldu yaa off yaaallah rahhmet eylesin genç kardeşimize... allah ailesine özellikle annesine sabırlar wersin...
ARKADAŞLAR UNUTMAYALIMKİ ... ANNELERİMİZ BİZ HER YOLA ÇIKTIĞIMIZDA DUA EDERLER BİZLERE.. ONLARA BU AICIYI YAŞATMAMAK İÇİN ELİMZDEN GELENİ YAPALIM..
s.a arkadaşlar, merhaba herkese
bende yaklaşık 10 gündür giremedim nete
anneler günü akşamı gecesi yani, motosiklet kazası sonucu arkadaşımın kardeşini kaybettik 1 hafta yoğun bakım falan hastanede yatıp kalktık ama ctesi akşamı vefat etti, o yüzden giremedim.
kasksız kaza ve acı kayıp 21 inde idi daha :salut:
herkese kazasız sürüşler
saol hakan, dostlar sağolsun. aminBaşın sağolsun dostum. ALLAH rahmet eylesin , ailesine yakınlarına sabır versin.
amin sağolALLAH rahmet eylesin
amin sağolallah rahmet eylesin.........
Ramazan korna tamam da role takmadım gerekiyor mu
Ok akuyu bitirir diye korktum
saol kardeşim, keşke olsaymış. bakkala gidiyor ve aradan çıkan alkollü şerefsiz derken böyle işte.Sefa, Allah rahmet eylesin.keşke kaskı olsaymış, belkide herşey çok farklı olcaktı.Neyse olan olmuş, bize dua etmek düşer.
Bu arada arkadaşlar diyarbakırdan motorum için gelen adam pimpirikli çıktı, ordan burdan fiyat kesmeye kalktı.yok 3000 olmazmı yok 3100e anlaşalım.vermedim o paraya.çıktı gitti...
adam ilk defa görmüş zaten apacheyi nerden bilsin o fiyata bulamayacağını :farao:Yok 2500 deseydi 2010 bak dicektin
dediğin gibi yapacağım.piyasayı ucuzlatmayalım :bounce:saol kardeşim, keşke olsaymış. bakkala gidiyor ve aradan çıkan alkollü şerefsiz derken böyle işte.
3250 den aşağı verme bence
s.a arkadaşlar, merhaba herkese
bende yaklaşık 10 gündür giremedim nete
anneler günü akşamı gecesi yani, motosiklet kazası sonucu arkadaşımın kardeşini kaybettik 1 hafta yoğun bakım falan hastanede yatıp kalktık ama ctesi akşamı vefat etti, o yüzden giremedim.
kasksız kaza ve acı kayıp 21 inde idi daha :salut:
herkese kazasız sürüşler
Başın sağolsun dostum. ALLAH rahmet eylesin , ailesine yakınlarına sabır versin.s.a arkadaşlar, merhaba herkese
bende yaklaşık 10 gündür giremedim nete
anneler günü akşamı gecesi yani, motosiklet kazası sonucu arkadaşımın kardeşini kaybettik 1 hafta yoğun bakım falan hastanede yatıp kalktık ama ctesi akşamı vefat etti, o yüzden giremedim.
kasksız kaza ve acı kayıp 21 inde idi daha :salut:
herkese kazasız sürüşler
Böyle haberler duyunca hakikaten çok üzülüyorum. Hepimizin eşi ve çocuğu yok belki ama, bekleyen birilerimizin olduğunu unutmayalım.s.a arkadaşlar, merhaba herkese
bende yaklaşık 10 gündür giremedim nete
anneler günü akşamı gecesi yani, motosiklet kazası sonucu arkadaşımın kardeşini kaybettik 1 hafta yoğun bakım falan hastanede yatıp kalktık ama ctesi akşamı vefat etti, o yüzden giremedim.
kasksız kaza ve acı kayıp 21 inde idi daha :salut:
herkese kazasız sürüşler