TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
kartalizma07 kardeşim başın sağolsun Allah rahmet eylesin.
saol kardeşim dostlar sağolsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

kartalizma Allah rahmet eylesin , sabir versin kardeşim .. Dün arkadaşa verdim motoru asker yolcu etmeye gidicekti .. Kirmizi isikta kalkarken boşta sanip debriyaji birqkmis motor önü dikmis .. Buda sarilmis birakmamis motoru .. Yarisi koruma demirinin yarisi cocugun ustune düşmuş motorun .. Koruma demiri kirildi başka bişi yok motorda .. Cocukta iyi şukur .. Siparis ettik yenisini geliyor fakat dediginiz gibi ince dandik bi metal .. Eskisi cizilmisti ztn degismis oldu ..
saol kardeşim amin.
benim kırılmıştı koruma demiri bence aynısını kullanma başka koruma demiri al, gerçekten çok ince ve güven vermiyor. 20 30 hızla giderken yattım ve kırıldı.
bence herkes o koruma demirini değiştirsin, şahsen ben ayı ölçüde ve aynı şekilde yaptırmak istiyorum biraz pahalı olacak belki
bizim koruma demirlerinin ortasıda bağlı olsa kolay kolay kırılmaz aslında ama görüntü olsun diye yapmışlar
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Gps baglantsı yarın tamamdır çakmak bağlantısı bugün yaptım usb şarj ünitesi ve normal giriş yarında baglıyacak biyer bulup garmin gps imi sabitlicem motora neden takıyosun derseniz is olsun arabadan motora geciricem
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
Gps baglantsı yarın tamamdır çakmak bağlantısı bugün yaptım usb şarj ünitesi ve normal giriş yarında baglıyacak biyer bulup garmin gps imi sabitlicem motora neden takıyosun derseniz is olsun arabadan motora geciricem

Çakmak bağlantısının ve usb şarj ünitesinin rersimlerini koyarmısın . Bende yapmayı veya yaptırmayı düşünüyorum . Nerede yaptırdın ne adara mal oldu ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
[url]http://img845.imageshack.us/img845/4062/sam1016w.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img854.imageshack.us/img854/7423/sam1017e.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


[url]http://img848.imageshack.us/img848/2603/sam1018t.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img809.imageshack.us/img809/702/sam1019f.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img809.imageshack.us/img809/702/sam1019f.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


[url]http://img802.imageshack.us/img802/8553/sam1021z.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


[url]http://img535.imageshack.us/img535/6945/sam1022rl.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img194.imageshack.us/img194/6483/sam1027z.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img35.imageshack.us/img35/6115/sam1030gb.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img140.imageshack.us/img140/9914/sam1035yh.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

karbonda var karbon u çekmemek olmaz....

[url]http://img802.imageshack.us/img802/2377/sam1036.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img834.imageshack.us/img834/5378/sam1039.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img69.imageshack.us/img69/373/sam1040l.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


[url]http://img535.imageshack.us/img535/1995/sam1041v.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img690.imageshack.us/img690/2285/sam1042.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


[url]http://img26.imageshack.us/img26/1931/sam1044q.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img407.imageshack.us/img407/1706/sam1047t.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img855.imageshack.us/img855/1830/sam1048f.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img546.imageshack.us/img546/6303/sam1049z.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[url]http://img687.imageshack.us/img687/5821/sam1050he.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


[url]http://img18.imageshack.us/img18/336/sam1051n.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


[url]http://img267.imageshack.us/img267/1935/sam1060h.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

beni izlemeye devam edin...

[url]http://img707.imageshack.us/img707/7987/sam1071o.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

sökelim takalım bişeyler yapalım...

[url]http://img40.imageshack.us/img40/30/sam1081z.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
abi elinize sağlık bu arada elcik ısıtmada yapacaktınız sanırım ben en çok onu merak ediyorum
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
20
Arkadaşlar tercihimi 0dan mı 2. elden mi kullansam karar veremiyorum. 0 alırsam maddi olarak kasılıcam. aslında çok bi fark göremiyorum 0fiyatı ve 2. el fiyatı olarak. Cok bilgim olmadığından 2. el alırken kandırılmaktan korkuyorum. bir endişemde 2011 modellerinden öncekilerde vibrasyonun aşırı oldugundan bahsediliyor. tabi olabilir vibrasyon az da olsa fakat 2011 modellerinden öncekilerde rahatsız edici olduguna dair söylentiler duydum. Bu söylenti ne kadar doğrudur ? Birde apacheler kac kez kasa değiştirdi. hangi yıllarda değiştirdi bunu merak ediyorum. Birde bursa ve eskişehirdeki arklar apache yetklili satıcıları yerleri biliyorlarmı. tvsnin sitesinde dediğim şehirlerde bayiliklerin olmadığını gördüm fakat satıldıgınıda duydum. Yorumlarınız tavsiyelerini bilgilerinizi paylaşmanızı bekliyorum. :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Günaydın elcik ısıtma dan vaz geçtik delik delme felan gerekiyor mus dat korna ve gps usb çakmak resimlerini aksam pcden atıcam aldım ikinci el masaüstü pc resimleri çektim bugün gps baglayınca onunda fotosuyla beraber atarım aksama
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
73
Motosikleti
Sym Nht200
saol kardeşim dostlar sağolsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------


saol kardeşim amin.
benim kırılmıştı koruma demiri bence aynısını kullanma başka koruma demiri al, gerçekten çok ince ve güven vermiyor. 20 30 hızla giderken yattım ve kırıldı.
bence herkes o koruma demirini değiştirsin, şahsen ben ayı ölçüde ve aynı şekilde yaptırmak istiyorum biraz pahalı olacak belki
bizim koruma demirlerinin ortasıda bağlı olsa kolay kolay kırılmaz aslında ama görüntü olsun diye yapmışlar

evet bende yeni almak istiyorum fakat sağlam olması lazım ne yapmalıyız ?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
arkadaşlar bugün motosikletimin 4. bakımı olan 6000 bakımını yaptırdım.

bakıma götürmeden önce motosikletim beni bakıma götür diye yalvarıyordu adeta.

motor yagı degişti motor saplama vidaları gevşemiş sıkıldı.( serviste bu vidaları mutlaka kontrol ettirin. eger gevşemişse motorda zırıltı yapıyor. kötü ihtimal ise haraket halinde kırılırsa ön dişliye sıkışabilir ve kaçınılmaz sonu yaşarsınız. ) zincir gerginligi ayarlandı. kısaca komple elden geçti. tüm civatalar kontrol edildi ve gevşemiş olanlar sıkıldı. şu an saat gibi. birde gaz yagı ile yıkattım mı sıfırından farkı kalmayacak.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
kartalizma07-SEFA kardeş şimdi okudum.başınız sağolsun kardeş.
saol Bora abi, dostlar sağolsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------

evet bende yeni almak istiyorum fakat sağlam olması lazım ne yapmalıyız ?
sağlam olması için ya kaliteli olan koruma demiri alıcaz yada tanıdık demircilere sanayide falan birebir aynısından ama kaliteli demirden yaptırıcaz.
şahsen benim yaptrasım var, şuan kaynaklı benimkisi

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------

kartalizma abi şimdi gördüm başın sağolsun
saol kardeşim dostlar sağolsun
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT






normal arac cakmaklıgına bagladıgım usb + cakmak gırısı olan bı aparat ıle işi çözdük koltugun altında artık yer kalmadı desem yerıdır






burasıda iş yerim orada yaptım da



bu da hain dom dom magırus şöferlerini korkutup kacırmak ıcın kullandıgımız dat korna super ses ya tavsıye edılır
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
arkadaşlar bugün motosikletimin 4. bakımı olan 6000 bakımını yaptırdım.

bakıma götürmeden önce motosikletim beni bakıma götür diye yalvarıyordu adeta.

motor yagı degişti motor saplama vidaları gevşemiş sıkıldı.( serviste bu vidaları mutlaka kontrol ettirin. eger gevşemişse motorda zırıltı yapıyor. kötü ihtimal ise haraket halinde kırılırsa ön dişliye sıkışabilir ve kaçınılmaz sonu yaşarsınız. ) zincir gerginligi ayarlandı. kısaca komple elden geçti. tüm civatalar kontrol edildi ve gevşemiş olanlar sıkıldı. şu an saat gibi. birde gaz yagı ile yıkattım mı sıfırından farkı kalmayacak.

Bakımı serviste mi yapıldı ve ne kadara mal oldu ayıptır sorması ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst