TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
evet serviste yapıldı. mevlana kavşagının oradaki serviste.

castrol 20-40 yag konuldu. 20 tl

20 tl de işcilik

hava filtresi degişmedi. yag filtresi degişmedi.

Yağ ve işçilik buraya göre gayet ucuz peki hava filtresi yağ filtresi ve buji neden değişmedi 6000 bakımda değiştirilmesi gerekiyor benim değişmişti.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Yağ ve işçilik buraya göre gayet ucuz peki hava filtresi yağ filtresi ve buji neden değişmedi 6000 bakımda değiştirilmesi gerekiyor benim değişmişti.

4000 bakımında hava filtresi ve yag filtresi degişmişti. bujide kontrol edilmiş sorunsuz oldugu gözlemlenip degiştiilmemişti.

6000 bakımnında yine buji kontrol edildi ama usta tarafından degiştirilmedi. yani degişmesi gerekseydi degiştirirdi çünkü ben ne gerekiyorsa onu yap dedim. yani masraftan kaçmadım kaçmamda.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ramazanı herkes tanır herkese elinden geldiğince yardım eder alkolu ağzi ile içen sayılı kişilerden bana kalırsa senin yazında bi beyinsizlik var..
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5740847_imag0370-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5740860_imag0371-jpg[/URL]

[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5740849_imag0372-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5740850_imag0373-jpg[/URL]

normal arac cakmaklıgına bagladıgım usb + cakmak gırısı olan bı aparat ıle işi çözdük koltugun altında artık yer kalmadı desem yerıdır

[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5740851_imag0374-jpg[/URL]


[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5740852_imag0375-jpg[/URL]

burasıda iş yerim orada yaptım da

[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5740853_imag0376-jpg[/URL]

bu da hain dom dom magırus şöferlerini korkutup kacırmak ıcın kullandıgımız dat korna super ses ya tavsıye edılır

Nacizane yorumlarım.Öncelikle herşey 10numara.Ama Gps gidonun ortasında karbon kaplamanın üstünde olsaydı hem devir saati kapanmazdı,hem de daha orjinal görünürdü bence.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
kornalarda özenti yahu:p ama gps güzel olmuş bu alet eski apacheden kalmami yeni mi aldıın aga
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5740847_imag0370-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5740860_imag0371-jpg[/URL]

[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5740849_imag0372-jpg[/URL]
[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5740850_imag0373-jpg[/URL]

normal arac cakmaklıgına bagladıgım usb + cakmak gırısı olan bı aparat ıle işi çözdük koltugun altında artık yer kalmadı desem yerıdır

[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5740851_imag0374-jpg[/URL]


[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5740852_imag0375-jpg[/URL]

burasıda iş yerim orada yaptım da

[url]http://img2.ressim.net/out.php/i5740853_imag0376-jpg[/URL]

bu da hain dom dom magırus şöferlerini korkutup kacırmak ıcın kullandıgımız dat korna super ses ya tavsıye edılır

Kardeşim eline sağlık süper olmuş gps ve çakmaklık. Kornayı nerden ne kadara aldın acaba ve sesi dinleyebileceğimiz bir yer varmı site falan ?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

[/COLOR]
Sen kimsin arkadaşım. Herkes tercihini yaşar. Buda bu topicte kimseyi kasmaz.şimdiye kadar böyle tartışmada olmadı burda.olmasında... Şimdi yorumların sana kalsın...

eyvallah abisi öğrenecek.. biz burda herkese yardımcı oluruz... ben alkol ü bıraktım zaten resimlerdede yazıyor ama onun gibiler için değil kendim için bıraktım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

ramazanı herkes tanır herkese elinden geldiğince yardım eder alkolu ağzi ile içen sayılı kişilerden bana kalırsa senin yazında bi beyinsizlik var..

müdür eskiler tanır mesajı yeni gördüm... sikayet ettim zaten....
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Kım ulan o dengesiz iki dakika yalnız bırakmaya gelmiyor sizi gps yeni sayılır 2 sene oldu eskisi pert korna arkadsın dandık cın malı ybr sinde. Vardı onda gördüm gps vantuzlu kolay çıkıyor değişiklik yaparım korna. 15 tl cakmaklık 10 tl 5 lira olanda var usb li olan parça 14 lira vardı o malzeme önceden
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Kım ulan o dengesiz iki dakika yalnız bırakmaya gelmiyor sizi gps yeni sayılır 2 sene oldu eskisi pert korna arkadsın dandık cın malı ybr sinde. Vardı onda gördüm gps vantuzlu kolay çıkıyor değişiklik yaparım korna. 15 tl cakmaklık 10 tl 5 lira olanda var usb li olan parça 14 lira vardı o malzeme önceden

erol panik yapma.... geldiği gibi gitti o elemanın yorumu... biz bir aileyiz... herkes birbirini tanıyor ve kimse kimseyi tanımadan yorum yapamaz.... yaparsa bu sitenin yöneticileri üzerine düşeni yaparlar ve yaptılarda sağolsunlar..

eskiler tanır yeniler örnek alır bizi...
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Arkadaşlar sipariş ettiğimiz Koruma Demiri geLdi .. Eskisinden çok farklı .. Sanırım özel yaptırılmış .. Tek parça halinde ve sağlam duruyor .. Ortası ek bi parçaylada desteklenmiş .. Motora henüz takmadım taktığımdaki resimleride atarım .. ilk izlenimlerim değişik geldi ama olumlu .. boyası parlak orjınal gibi mat değil .. bakalım nasıl olcak .. Şimdilik bu resimleri atayımda sizlere de bi fikir olsun .. Çoğumuz Bu konuda ya acı tecrübeler yaşadık yada koruma demirinin güvensizliğini biliyoruz mağlum ..
6sctj.jpg


6scpd.jpg


6scrn.jpg
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar sipariş ettiğimiz Koruma Demiri geLdi .. Eskisinden çok farklı .. Sanırım özel yaptırılmış .. Tek parça halinde ve sağlam duruyor .. Ortası ek bi parçaylada desteklenmiş .. Motora henüz takmadım taktığımdaki resimleride atarım .. ilk izlenimlerim değişik geldi ama olumlu .. boyası parlak orjınal gibi mat değil .. bakalım nasıl olcak .. Şimdilik bu resimleri atayımda sizlere de bi fikir olsun .. Çoğumuz Bu konuda ya acı tecrübeler yaşadık yada koruma demirinin güvensizliğini biliyoruz mağlum ..http://g1205.hizliresim.com/x/u/6sctj.jpg

http://e1205.hizliresim.com/x/u/6scpd.jpg

http://e1205.hizliresim.com/x/u/6scrn.jpg
enes sen demiri nereden aldın eskisine göre ağırmı
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
73
Motosikleti
Sym Nht200
Slm, bende düşünüyorum almayı ama demir hakkında biraz daha bilgi verirsen sevnirim.

ne kadar?
nerden sipariş verdin?
sağlam birşeye benziyor ama taktıktan sonra belli olur.
cvbını bekliyorum.
tşkkrler,
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
selamun aleyküm herkeze...
arkadaşlar motora xenon far takan varmı? ben takmayı düşünüyorum ama elektrik aksamına zarar vermesinden korkuyorum. takan varsa yorumlarını paylaşırsa sevinirim şimdiden sağolun
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
valla aldıgımda vardı kullanıyoz işte yakısıyorda hani gorunurluk olması adına super gereklı bişi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst