TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2011
Mesajlar
73
Motosikleti
Sym Nht200
s.a arkadaşlar, merhaba herkese
bende yaklaşık 10 gündür giremedim nete
anneler günü akşamı gecesi yani, motosiklet kazası sonucu arkadaşımın kardeşini kaybettik 1 hafta yoğun bakım falan hastanede yatıp kalktık ama ctesi akşamı vefat etti, o yüzden giremedim.
kasksız kaza ve acı kayıp 21 inde idi daha :salut:
herkese kazasız sürüşler

allah rahmet eylesin... başınız sağolsun...

---------- Post added at 09:25 ---------- Previous post was at 09:23 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-aclillll-satilik-apache-87349431/detay

bu kadarda ucuza satılırmı ya bu motorlar..

PİYASAYI ÖLDÜRMEYELİM BENCE

çok acil paraya ihtiyacım olsa bende o fiyata satardım ;)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ben ucuz aldım dıye seviniyodum 3,200 e ohaa. Ya vardır bisi dicemde yok gibi yanında belli olur çok temiz bulmuştum binince hemem almaktan vazgeçtim
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
WALLA EROLCUM BENDE SENİNLE AYNI DÜŞÜNCEDEYİM BU ARADA BENM MOTORUN EGSOZ KAPLAMASINA KARBON KAPLAMAK İSTİYORUM NASIL YAPABİLİRİZ BANA YARDIMCI OLURMUSUN ?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

karbonda var karbon u çekmemek olmaz....



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us

beni izlemeye devam edin...



Uploaded with ImageShack.us

sökelim takalım bişeyler yapalım...



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
gel alalım karbon yapalım sana... metresi 20 lira... ön sperliğede yaparız dünyanın karbonuda artar...
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
selamun aleyküm arkadaşlar.
apache rtr 150 ile düz yolda en fazla kaç yaptınız?
benim motor şuan rodaj devresinde 650 km de 10..15 saniyelik gazladım arkadaşta cbr 125r vardı. gaza getirdi gel kapışalım diye. 115 ile geçtim bunu sonra gaz kestim. siz kaç yaptınız maksimum
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
selamun aleyküm arkadaşlar.
apache rtr 150 ile düz yolda en fazla kaç yaptınız?
benim motor şuan rodaj devresinde 650 km de 10..15 saniyelik gazladım arkadaşta cbr 125r vardı. gaza getirdi gel kapışalım diye. 115 ile geçtim bunu sonra gaz kestim. siz kaç yaptınız maksimum

cbr125ler apachelerden daha iyi gidiyor diyorlardı:sunny:
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
cbr125ler apachelerden daha iyi gidiyor diyorlardı:sunny:

eğimli yollarda evet cbr iyi gidiyor, ama geç hızlanıyor. apache gibi bir anda şahlanmıyor. kulaktan duyma şeyleri değil gördüğüm ve ikisinede bindiğim için söylüyorum.
cbr bir kaç değişiklikle çok iyi hızlar yapılabilecek bir motor. örnek performans egzozu. hava filtresi buji vs.
bi apache nin egzoz boğazına bak bide cbr nin. cbr ninki sanki today gibi bu yüzden çok çabuk hızlanamıyor. kalkışta cbr yi ön kaldırarak geçtim. üstelik cbr 11000 km de. benim apache daha 650 km de
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
eğimli yollarda evet cbr iyi gidiyor, ama geç hızlanıyor. apache gibi bir anda şahlanmıyor. kulaktan duyma şeyleri değil gördüğüm ve ikisinede bindiğim için söylüyorum.
cbr bir kaç değişiklikle çok iyi hızlar yapılabilecek bir motor. örnek performans egzozu. hava filtresi buji vs.
bi apache nin egzoz boğazına bak bide cbr nin. cbr ninki sanki today gibi bu yüzden çok çabuk hızlanamıyor. kalkışta cbr yi ön kaldırarak geçtim. üstelik cbr 11000 km de. benim apache daha 650 km de

ben tamamen kulaktan dolma şeylerle yorum yaptım. eğerki öyleyse ne güzel.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
tamam ramazan kardeşş çok saoll ... bi haftasonu buluşalım yapalım o zaman olurmu.. 3 hazirandan sonraki haftaonu olabilir mesela
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Cbr her türlü tokadı basar akıllı olun kalkısta yersin ama uzun mesafede. 135 in üstüne çıkıyor güçten değil grenaj dan kaynaklı oda engin ramazan o işlerin uzmanı sen gel o halleder ben karbonu netten aldım yapmak basit ufak tefek hatalar dışında başarılı oldum
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
tamam ramazan kardeşş çok saoll ... bi haftasonu buluşalım yapalım o zaman olurmu.. 3 hazirandan sonraki haftaonu olabilir mesela

temmuzdan sonra bir süre yokum... ne zaman istersen gel...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------

Cbr her türlü tokadı basar akıllı olun kalkısta yersin ama uzun mesafede. 135 in üstüne çıkıyor güçten değil grenaj dan kaynaklı oda engin ramazan o işlerin uzmanı sen gel o halleder ben karbonu netten aldım yapmak basit ufak tefek hatalar dışında başarılı oldum

eyvallah adamım....

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------

evet alkol ün sonu yok ama bende bırakmak zorunda kaldım.. ama eski resimlere bakıyorum....

neyse sağlık olsun bizde ayran içeriz...



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
prenskaan, splex, ixeywent, miginfly, umtuls sağolun arkadaşlar, dostlar sağolsun, Allah razı olsun, hepimizi korusun. kazasız sürüşler herkese
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
kartalizma Allah rahmet eylesin , sabir versin kardeşim .. Dün arkadaşa verdim motoru asker yolcu etmeye gidicekti .. Kirmizi isikta kalkarken boşta sanip debriyaji birqkmis motor önü dikmis .. Buda sarilmis birakmamis motoru .. Yarisi koruma demirinin yarisi cocugun ustune düşmuş motorun .. Koruma demiri kirildi başka bişi yok motorda .. Cocukta iyi şukur .. Siparis ettik yenisini geliyor fakat dediginiz gibi ince dandik bi metal .. Eskisi cizilmisti ztn degismis oldu ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst