- Katılım
- 19 May 2011
- Mesajlar
- 73
- Motosikleti
- Sym Nht200
s.a arkadaşlar, merhaba herkese
bende yaklaşık 10 gündür giremedim nete
anneler günü akşamı gecesi yani, motosiklet kazası sonucu arkadaşımın kardeşini kaybettik 1 hafta yoğun bakım falan hastanede yatıp kalktık ama ctesi akşamı vefat etti, o yüzden giremedim.
kasksız kaza ve acı kayıp 21 inde idi daha :salut:
herkese kazasız sürüşler
allah rahmet eylesin... başınız sağolsun...
---------- Post added at 09:25 ---------- Previous post was at 09:23 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-aclillll-satilik-apache-87349431/detay
bu kadarda ucuza satılırmı ya bu motorlar..
PİYASAYI ÖLDÜRMEYELİM BENCE
çok acil paraya ihtiyacım olsa bende o fiyata satardım































