arkadaşlar çok yakında motorumu ybr 250 ile takas edebilirim.. ybr çok temiz.. benm motoru 4 e sayıyolar üstüne 2 istiyoo ybr nin sahibi.. bende 1500 wermeyi teklif ettim. eyer kabul edersee.. kısmetse hayırlısıyla ybr yi alacağım.. çünkü ne yazıkki bizim motorlarımız 2. elde çok zarar ettiriyorlarr.. we ybr 250 de performans olarak gercekten seri we torklu bi makinee..
ramazan kardeşş sen ne diyosun bu konudaa.. görüşlerin benm için önemlidir.. motoru alırsam yanına uğrarım bi gün ybr ilee
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------
ha birde sahibindende bi arkadaşla aramızda gecen diyalogu da sizinle paylaşmak isterimm şöle başlıyo muhabbet

ARKADAŞ DİYORKİ ==saibinden55 25-05-2012 21:28
cbf kafa kafaya takas düşünürsen bende tertemiz 2008 model motor var zevk için deyiştirmek istiyorum deyişiklik olsun ben sıkıldım artık hep aynı olmasından bi düşün pişman omazsın
BENDE DEDİMKİ ===
engin_senses 25-05-2012 23:42
HATTA ŞÖYLE YAPALIM BENCE BEN ÜZERİNE PARADA WEREYİM NE DERSİN... BİDE REWİT MONTUMDA WAR ONUDA WEREYİM 750 LİRAYA ALMIŞTIM.. AMA CBF 2008 DİYOSUN TEMİZ DİYOSUN PİŞMAN OLMAZSIN DİYOSUN.. BENCE DEĞER :d
ARKADAŞ ŞÖYLE DEWAM ETTİ TABİ ===sen işin dalgasındasın galiba keyfin bilir kardeş
BENDE ŞÖYLE DEWAM ETTİM ===BENCE SEN İŞİN DALGASINDASIN MANTIĞIN ALIYOMU SENN 2 AYLIK MOTORLA 4 YAŞINDAKİ Bİ MOTORU KAFA KAFAYA TAKAS ETMEĞİ
BENCE SEN İŞİN DALGASINDASIN SOĞĞUK SUYUN ALTINA GİR Bİ KENDİNE GELL