TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
beyler iyi geceler..bugün motoruma kavuştum sonunda :)) resimleri atmak için henüz vakit ayıramadım,en kısa zamanda paylaşırım ;) bir sorum olacak..bizim apachelerin farı eski hondalar gibi mi? motor rölantideyken parklar bile yanıp sönüyorgaz verince canlanıyor..konjektör yok mu bu motorda?
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
beyler iyi geceler..bugün motoruma kavuştum sonunda :)) resimleri atmak için henüz vakit ayıramadım,en kısa zamanda paylaşırım ;) bir sorum olacak..bizim apachelerin farı eski hondalar gibi mi? motor rölantideyken parklar bile yanıp sönüyorgaz verince canlanıyor..konjektör yok mu bu motorda?

Hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullanırsın inş.

Bizim motorlarda konjektör var zaten ondan beslendiği için parklar kısalar uzunlar soğukken pır pır yapıyor.
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız kullanırsın inş.

Bizim motorlarda konjektör var zaten ondan beslendiği için parklar kısalar uzunlar soğukken pır pır yapıyor.

Mehmet çok teşekkür ederim..

bu iş hoşuma gitmedi düzeltmenin bir yolu yok mu acaba? mobiletler gibi bir sistem mi kaldı ya..! biz cbf lerle dalga geçerken mobilet gibi aylınlatma var diye,bizim motorlarında öyle olması şaşırttı beni..
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Mehmet çok teşekkür ederim..

bu iş hoşuma gitmedi düzeltmenin bir yolu yok mu acaba? mobiletler gibi bir sistem mi kaldı ya..! biz cbf lerle dalga geçerken mobilet gibi aylınlatma var diye,bizim motorlarında öyle olması şaşırttı beni..

Aslında yapılabilir de yapan mühendisler bişi biliyorki yapmışlar böyle vardır bir bildikleri :) forumda yapacak vardı sanki tekteker_ramço bilir yazar buraya :) değilmi ramazan :)
 
Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
34
beyler iyi geceler..bugün motoruma kavuştum sonunda :)) resimleri atmak için henüz vakit ayıramadım,en kısa zamanda paylaşırım ;) bir sorum olacak..bizim apachelerin farı eski hondalar gibi mi? motor rölantideyken parklar bile yanıp sönüyorgaz verince canlanıyor..konjektör yok mu bu motorda?
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
beyler iyi geceler..bugün motoruma kavuştum sonunda :)) resimleri atmak için henüz vakit ayıramadım,en kısa zamanda paylaşırım ;) bir sorum olacak..bizim apachelerin farı eski hondalar gibi mi? motor rölantideyken parklar bile yanıp sönüyorgaz verince canlanıyor..konjektör yok mu bu motorda?

akun de bı problem olabılır oyle bı sorun yok bende xenon gps alarım dat korna led stop harıcı daha nasıl yukleneyım tık yok akude sıkıntı olabılır veya konjektor arızası olabılır
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Gaz yağı bulma çalışmalarım meyvesini verdi; kayınpederim sağolsun Kartal toprakyoldan almış benim için 3 litre. :)
Aylarca yeter zincirin temizliğine diye düşünüyorum.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ya dedinizde. Benim motora yağ aldım gebzeden 10 tl ye mobil marka 15 40 bide zincir yağı lazım da onu sıçrama yapmayan marka istiyorum taksiyeniz varmı gulf ve castrol repsol denendi. Ipone varmış iyimidir wurth alıcam satan yeri bulamadım
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
akun de bı problem olabılır oyle bı sorun yok bende xenon gps alarım dat korna led stop harıcı daha nasıl yukleneyım tık yok akude sıkıntı olabılır veya konjektor arızası olabılır

Aküye asit ilavesini yaptık ölçüp ve 6 saate yakın da şarj edildi ilk kullanımdan önce..aküden sorun olurmu?zannetmem..ama şu konjektör işi canımı sıkar,parklar bile rölantiye göre pır pır şeklinde yanıyor..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

Ya dedinizde. Benim motora yağ aldım gebzeden 10 tl ye mobil marka 15 40 bide zincir yağı lazım da onu sıçrama yapmayan marka istiyorum taksiyeniz varmı gulf ve castrol repsol denendi. Ipone varmış iyimidir wurth alıcam satan yeri bulamadım

Erol ben yıllardır ipone kullanıyorum,biraz pahallıdır ama silikon esaslı yağlayıcılar içinde en iyisidir ;)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
rolantiyi biraz yükselt.... ben öyle yaptım olmadı yeni bir kablo ile sorun çözülür ama garanti dışı olunur...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Aküye asit ilavesini yaptık ölçüp ve 6 saate yakın da şarj edildi ilk kullanımdan önce..aküden sorun olurmu?zannetmem..ama şu konjektör işi canımı sıkar,parklar bile rölantiye göre pır pır şeklinde yanıyor..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------



Erol ben yıllardır ipone kullanıyorum,biraz pahallıdır ama silikon esaslı yağlayıcılar içinde en iyisidir ;)
zamanla düzeliyor rolanti düzene girince benim 600 km düzelmişti şimdi sorun yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

Ya dedinizde. Benim motora yağ aldım gebzeden 10 tl ye mobil marka 15 40 bide zincir yağı lazım da onu sıçrama yapmayan marka istiyorum taksiyeniz varmı gulf ve castrol repsol denendi. Ipone varmış iyimidir wurth alıcam satan yeri bulamadım
ben würth kullanıyorum bpden 29 tlye aldım kuru sıkıp beklemeden yola çıkıyorum hiç sıçratma yok
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ipone. Denicez de satanı bulamadık netten. Alcez o zaman sözde yaglıyoz zıncırı 60.80 km de kimse yok
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
arkadaşlar çok yakında motorumu ybr 250 ile takas edebilirim.. ybr çok temiz.. benm motoru 4 e sayıyolar üstüne 2 istiyoo ybr nin sahibi.. bende 1500 wermeyi teklif ettim. eyer kabul edersee.. kısmetse hayırlısıyla ybr yi alacağım.. çünkü ne yazıkki bizim motorlarımız 2. elde çok zarar ettiriyorlarr.. we ybr 250 de performans olarak gercekten seri we torklu bi makinee..


ramazan kardeşş sen ne diyosun bu konudaa.. görüşlerin benm için önemlidir.. motoru alırsam yanına uğrarım bi gün ybr ilee

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

ha birde sahibindende bi arkadaşla aramızda gecen diyalogu da sizinle paylaşmak isterimm şöle başlıyo muhabbet :D:D



ARKADAŞ DİYORKİ ==saibinden55 25-05-2012 21:28
cbf kafa kafaya takas düşünürsen bende tertemiz 2008 model motor var zevk için deyiştirmek istiyorum deyişiklik olsun ben sıkıldım artık hep aynı olmasından bi düşün pişman omazsın


BENDE DEDİMKİ ===

engin_senses 25-05-2012 23:42
HATTA ŞÖYLE YAPALIM BENCE BEN ÜZERİNE PARADA WEREYİM NE DERSİN... BİDE REWİT MONTUMDA WAR ONUDA WEREYİM 750 LİRAYA ALMIŞTIM.. AMA CBF 2008 DİYOSUN TEMİZ DİYOSUN PİŞMAN OLMAZSIN DİYOSUN.. BENCE DEĞER :d:D


ARKADAŞ ŞÖYLE DEWAM ETTİ TABİ ===sen işin dalgasındasın galiba keyfin bilir kardeş


BENDE ŞÖYLE DEWAM ETTİM ===BENCE SEN İŞİN DALGASINDASIN MANTIĞIN ALIYOMU SENN 2 AYLIK MOTORLA 4 YAŞINDAKİ Bİ MOTORU KAFA KAFAYA TAKAS ETMEĞİ

BENCE SEN İŞİN DALGASINDASIN SOĞĞUK SUYUN ALTINA GİR Bİ KENDİNE GELL
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
daha nasıl olcek dusuk mu gıdıyor 4000 lıra bence kacırma ybr kac model km kacta kazası felan varmı bunlar cok onemlı tabı

ıkıncı konuda arkadas yag parası vermekten bıkmıstır zevk ıcın degısmek ıstıyor yanii hurdasını kakalamak ıcın kek arıyormus kufurrr ve ona baska bişi diyemiyorum

 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
iyi geceler canlar bende kısmetse yarın kuşadası'da ki bayiye gidip şööyle bi üzerine binicem rtr 150 den yana karar verdim sarı renk düşünüyorum bakalım k.kartına vade farksız vereceklerse alacam inşallah :))
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
EROLCUM MOTOR ÇOK TEMİZ BENM MOTOR USTAM OĞLUNA ALDI MOTORU HERŞEYİNİ ORJİNAL PARÇALARIYLAA YENİLEDİİ.. TERTEMİZ HALEE GETİRDİ.. DAHA ÖNCE FAZLA KULLANILMADIĞI İÇİN GRENAJLARI HEPSİİ YENİLERİYLE DEĞİŞTİRİLDİİ .. MOTOR SIFIR GİBİ GÖRÜNÜYOO.. USTAM BENDEN ÜZERİNE 2 LİRA İSTİYO BENDE 1500 WERİCEM .. BENM MOTORUN ÇANTASNIDA YBR TAKÇAM AMA İŞLH YAPARSA BANA BÖYLE Bİ KIYAK ALICAM YBR Yİİİ... BAKALIM HAYIRLISII ACELE İŞE ŞEYTAN KARIŞIRR..

SAHİBİNDENDE NE TAKAS TEKLİFLERİ GELİYO BANA Bİ BİLSEN AKLIN HAYALIN DURUR... BİRİİ BANA ŞÖLE Bİ TEKLİFTE BULUNDU.. SANA KALICI Bİ DÖWME YAPARIMM MOTORUN KARŞILIĞINDA.. İSTEDİĞİN BÜYÜKLÜKTE OLABİLİR DİYOO :d:d ADAMIN KAFASI GÜZEL HERALDE
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
EROLCUM MOTOR ÇOK TEMİZ BENM MOTOR USTAM OĞLUNA ALDI MOTORU HERŞEYİNİ ORJİNAL PARÇALARIYLAA YENİLEDİİ.. TERTEMİZ HALEE GETİRDİ.. DAHA ÖNCE FAZLA KULLANILMADIĞI İÇİN GRENAJLARI HEPSİİ YENİLERİYLE DEĞİŞTİRİLDİİ .. MOTOR SIFIR GİBİ GÖRÜNÜYOO.. USTAM BENDEN ÜZERİNE 2 LİRA İSTİYO BENDE 1500 WERİCEM .. BENM MOTORUN ÇANTASNIDA YBR TAKÇAM AMA İŞLH YAPARSA BANA BÖYLE Bİ KIYAK ALICAM YBR Yİİİ... BAKALIM HAYIRLISII ACELE İŞE ŞEYTAN KARIŞIRR..

SAHİBİNDENDE NE TAKAS TEKLİFLERİ GELİYO BANA Bİ BİLSEN AKLIN HAYALIN DURUR... BİRİİ BANA ŞÖLE Bİ TEKLİFTE BULUNDU.. SANA KALICI Bİ DÖWME YAPARIMM MOTORUN KARŞILIĞINDA.. İSTEDİĞİN BÜYÜKLÜKTE OLABİLİR DİYOO :d:d ADAMIN KAFASI GÜZEL HERALDE

ybr 250 apache den kat kat üstün bir makine... titremez.... o en keyif verici yönü... çok iyi hızlnır ve yakıtı çok değil ama parçaları pahalı.. temiz bulursan kaçırma... üste 2000 isteyip senin motora 4000 sayıyorsa bu işi 2 kere düşün derim.. çünkü motor sana 6000 e gelecek ve piyasasından ucuza.. eğer piyasasından ucuza alıyorsan dikkat et..kaza bela sı varmı..yada arızalı bir parçası... bir arkadaş ın motoru su çekmişti... arka çamurluk kırılmış tekerin attığı su karbürataöre.... ve sonuçta silindir piston değişti set 1000 lira masrafla.. yani masrafsız bulmalısın.. 2. eli apachenin çok düşük... ben motoru 1 hafta içinde 3500 e satsaydım şuan xj6 ya binecektim olmadı.... şuan 3750 gördü vermedim çünkü satmamın bana bir anlamı yok... ama satmaya kalkınca hemen satılmıyor....
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
iyi geceler millet herkes iyidir umarım
işe başladım ve başlayınca ilk işim lastik değişmekti, değerli bi kardeşimizide kaybedince lastik değişimini hızlandırmak istedim
kütahya simavda asker arkadaşım var, kendisi motosiklet bayiliği yapar alım satım. ona danıştım fiyat alıp bana aktaracakı.
ben metzeler M22 düşünüyordum durlas.com metzelerin eski olduğunu ve duro marka alabileceğimi söylemiş
bende duro almam dedim, metzeler veya michelin olur dedim
yarın biyerle daha görüşecek toptancıyla continental ve kumho varmış bize uygun ebat ve fiyatta varsa bakıcaz artık
siz ne diyorsunuz marka hakkında? ve arkayı çok az büyük yapmak istiyorum geniş tabanlı yani 100 yerine 110 mesela
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Drıft topıgıne bak sen ramco. Satıp drıft alcem puhaha
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst