TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
allah rahhmet eylesin genç kardeşimize... allah ailesine özellikle annesine sabırlar wersin...

ARKADAŞLAR UNUTMAYALIMKİ ... ANNELERİMİZ BİZ HER YOLA ÇIKTIĞIMIZDA DUA EDERLER BİZLERE.. ONLARA BU AICIYI YAŞATMAMAK İÇİN ELİMZDEN GELENİ YAPALIM..
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
allah rahhmet eylesin genç kardeşimize... allah ailesine özellikle annesine sabırlar wersin...

ARKADAŞLAR UNUTMAYALIMKİ ... ANNELERİMİZ BİZ HER YOLA ÇIKTIĞIMIZDA DUA EDERLER BİZLERE.. ONLARA BU AICIYI YAŞATMAMAK İÇİN ELİMZDEN GELENİ YAPALIM..
saol kardeşim amin. aile perişan anne baba abisi yazık oldu yaa off yaa
Allah hepimizi korusun
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
s.a arkadaşlar, merhaba herkese
bende yaklaşık 10 gündür giremedim nete
anneler günü akşamı gecesi yani, motosiklet kazası sonucu arkadaşımın kardeşini kaybettik 1 hafta yoğun bakım falan hastanede yatıp kalktık ama ctesi akşamı vefat etti, o yüzden giremedim.
kasksız kaza ve acı kayıp 21 inde idi daha :salut:
herkese kazasız sürüşler

Başın sağolsun dostum. ALLAH rahmet eylesin , ailesine yakınlarına sabır versin.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Başın sağolsun dostum. ALLAH rahmet eylesin , ailesine yakınlarına sabır versin.
saol hakan, dostlar sağolsun. amin

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

ALLAH rahmet eylesin
amin sağol

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------

allah rahmet eylesin.........
amin sağol
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Sefa, Allah rahmet eylesin.keşke kaskı olsaymış, belkide herşey çok farklı olcaktı.Neyse olan olmuş, bize dua etmek düşer.


Bu arada arkadaşlar diyarbakırdan motorum için gelen adam pimpirikli çıktı, ordan burdan fiyat kesmeye kalktı.yok 3000 olmazmı yok 3100e anlaşalım.vermedim o paraya.çıktı gitti...
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Sefa, Allah rahmet eylesin.keşke kaskı olsaymış, belkide herşey çok farklı olcaktı.Neyse olan olmuş, bize dua etmek düşer.


Bu arada arkadaşlar diyarbakırdan motorum için gelen adam pimpirikli çıktı, ordan burdan fiyat kesmeye kalktı.yok 3000 olmazmı yok 3100e anlaşalım.vermedim o paraya.çıktı gitti...
saol kardeşim, keşke olsaymış. bakkala gidiyor ve aradan çıkan alkollü şerefsiz derken böyle işte.
3250 den aşağı verme bence
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Yok 2500 deseydi 2010 bak dicektin
adam ilk defa görmüş zaten apacheyi nerden bilsin o fiyata bulamayacağını :farao:
diyorum ya insanımız araştırmadan etmeden yargılıyor.halbuki dizyn bunda,az yakıt bunda, teknoloji bunda, gönlümüz bunda :)

saol kardeşim, keşke olsaymış. bakkala gidiyor ve aradan çıkan alkollü şerefsiz derken böyle işte.
3250 den aşağı verme bence
dediğin gibi yapacağım.piyasayı ucuzlatmayalım :bounce:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
80
s.a arkadaşlar, merhaba herkese
bende yaklaşık 10 gündür giremedim nete
anneler günü akşamı gecesi yani, motosiklet kazası sonucu arkadaşımın kardeşini kaybettik 1 hafta yoğun bakım falan hastanede yatıp kalktık ama ctesi akşamı vefat etti, o yüzden giremedim.
kasksız kaza ve acı kayıp 21 inde idi daha :salut:
herkese kazasız sürüşler

çok üzüldüm,Allah rahmet eylesin,başınız sağ olsun :salut:
 
Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
34
s.a arkadaşlar, merhaba herkese
bende yaklaşık 10 gündür giremedim nete
anneler günü akşamı gecesi yani, motosiklet kazası sonucu arkadaşımın kardeşini kaybettik 1 hafta yoğun bakım falan hastanede yatıp kalktık ama ctesi akşamı vefat etti, o yüzden giremedim.
kasksız kaza ve acı kayıp 21 inde idi daha :salut:
herkese kazasız sürüşler
Başın sağolsun dostum. ALLAH rahmet eylesin , ailesine yakınlarına sabır versin.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
s.a arkadaşlar, merhaba herkese
bende yaklaşık 10 gündür giremedim nete
anneler günü akşamı gecesi yani, motosiklet kazası sonucu arkadaşımın kardeşini kaybettik 1 hafta yoğun bakım falan hastanede yatıp kalktık ama ctesi akşamı vefat etti, o yüzden giremedim.
kasksız kaza ve acı kayıp 21 inde idi daha :salut:
herkese kazasız sürüşler
Böyle haberler duyunca hakikaten çok üzülüyorum. Hepimizin eşi ve çocuğu yok belki ama, bekleyen birilerimizin olduğunu unutmayalım.
Allah(cc) rahmet eylesin, ailesine sabır versin.
Geçtiğimiz hafta da işyerinde çalışan bir arkadaşımız anayolda arkadan vidanjör çarpması ve altına alması sonucu vefat etti.
Kaskı da varmış fakat ne fayda, ecel geldi mi kabullenmek lazım.
İşin kötü tarafı adam kaçmış, halen aranıyor diye biliyorum.
KENDİNİZE DİKKAT EDİN ARKADAŞLAR :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst