- Katılım
- 18 Ağu 2008
- Mesajlar
- 2,417
fiyatıda baya düşürmüşsün, 3600 e bu kmde motoru kapmaları lazım
fiyatıda baya düşürmüşsün, 3600 e bu kmde motoru kapmaları lazım
Ramazan çok dusurdun fıyatı eminim alıcı çıkar daha kullanılmamış sayılır senin motor
tvs ninkide saçmalık 150 160 180 bu kadar sıklıkta cc mi olur yap 150 200 250 falan. şahsen ben 150cc kullanıpta 180 lik almamkolay gelsin herkese,
rtr 180 abs nin fiyatı hindistanda 3000 tl ye denk geliyor sanırım sitede öyle yazıyor yani
rtr 160 ise 2500 tl
yeni kasa rtr 150 yok orda eski kasası 2000 tl ymiş
şimdi 2000 tl lik 150 yi 4000 e alıyorsak biz 3000 lik rtr 180 abs yi 6000 ne alırız gibi.
sizce?
link de bu
http://autos.maxabout.com/twcid0000008/tvs.aspx
ortak 3.500tl ye verirsen konuşalım ama ben erzincandayım
oraya gelemem malesef
mod tusuna bır kere bastıgında ekran degısecektır trıp a dıye yazar asagıda km yazar altındada sıfırlamak ıcınde set tusuna basılı tutman yeterlıiyi akşamlar herkese bir şey sormak istiyorum. bu dijital göstergede km sayacı var tamam. ama sıfırlanabilir bir sayaç daha olması gerekmiyomuydu yada ben çözemedim bilgisi olan arkadaşlar yorum yazarsa sevinirim. yani benzin aldığımda yada yağ değiştirdiğimde km sıfırlamak istiyorum ama ana km sayacı sıfırlanmıyo zaten. ikinci bir sayaç varmı yokmu onu öğrenmek istiyorum.
bu fiyata bu temizlikte motor kaçmaz:cat:eski modellere göre titreşim bariz azalmış.... bu motorda yan sanayi olmadığından pahalı ama arızaa açmaz bu motor.. gel istanbula sana benim motoru vereyim....
400 km rodajı tamam.. 2,5 aylık sıfırdan farksız 3600 lira...
valla genelde soguk havalarda bendede oluyor motor sogukken az ısındımı duzelıyor rolantı de aynı sekılde aslında ayarı 2000 de ama motor sogukken 1000e kadar dusuyorIyi aksamlar arkadaşlar bende tvs apache aldım daha 19km ancak yol yapabildim haftaya plakasi çıkarsa rahat rahat yol yapabilirim birkaç ufak tefek sorularım olacaktı sabahları çalıştırınca rolanti 1000 çalışıyor 4-5dk çalışınca rolanti 2000 çıkıyor başka bir sorunum ise ilk çalıştırdıktan sonra hareket edince gaz kesile kesile gidiyor motor ısındiktan sonra bu sorun düzeliyor bu sorunlar 0 alan arkadaşlarda da buna benzer sorunlar oluyor mu