TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ramazan çok dusurdun fıyatı eminim alıcı çıkar daha kullanılmamış sayılır senin motor
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Ramazan çok dusurdun fıyatı eminim alıcı çıkar daha kullanılmamış sayılır senin motor

ilan tarihi eski olduğundan altta gözüküyor.. yoksa hemen satılırdı.. dur bakalım hayırlısı... erolsana veryim benim motoru sen sat seninkini.... bunu satarsam bulduğum motoru almak için param denk geliyor.....
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
kolay gelsin herkese,

rtr 180 abs nin fiyatı hindistanda 3000 tl ye denk geliyor sanırım sitede öyle yazıyor yani

rtr 160 ise 2500 tl

yeni kasa rtr 150 yok orda eski kasası 2000 tl ymiş

şimdi 2000 tl lik 150 yi 4000 e alıyorsak biz 3000 lik rtr 180 abs yi 6000 ne alırız gibi.

sizce?

link de bu

http://autos.maxabout.com/twcid0000008/tvs.aspx
tvs ninkide saçmalık 150 160 180 bu kadar sıklıkta cc mi olur yap 150 200 250 falan. şahsen ben 150cc kullanıpta 180 lik almam
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
iyi akşamlar herkese bir şey sormak istiyorum. bu dijital göstergede km sayacı var tamam. ama sıfırlanabilir bir sayaç daha olması gerekmiyomuydu yada ben çözemedim bilgisi olan arkadaşlar yorum yazarsa sevinirim. yani benzin aldığımda yada yağ değiştirdiğimde km sıfırlamak istiyorum ama ana km sayacı sıfırlanmıyo zaten. ikinci bir sayaç varmı yokmu onu öğrenmek istiyorum.
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
94
iyi akşamlar herkese bir şey sormak istiyorum. bu dijital göstergede km sayacı var tamam. ama sıfırlanabilir bir sayaç daha olması gerekmiyomuydu yada ben çözemedim bilgisi olan arkadaşlar yorum yazarsa sevinirim. yani benzin aldığımda yada yağ değiştirdiğimde km sıfırlamak istiyorum ama ana km sayacı sıfırlanmıyo zaten. ikinci bir sayaç varmı yokmu onu öğrenmek istiyorum.
mod tusuna bır kere bastıgında ekran degısecektır trıp a dıye yazar asagıda km yazar altındada sıfırlamak ıcınde set tusuna basılı tutman yeterlı
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
arkadaşlar bir arkadaşıma çanta demiri bulamadık balıkesirde, güvenilir bildiğiniz bir site var mı orada alsak en sonunda bendekini söküp vericem kafamın etini yedi 2 haftadır
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
20
Iyi aksamlar arkadaşlar bende tvs apache aldım daha 19km ancak yol yapabildim haftaya plakasi çıkarsa rahat rahat yol yapabilirim birkaç ufak tefek sorularım olacaktı sabahları çalıştırınca rolanti 1000 çalışıyor 4-5dk çalışınca rolanti 2000 çıkıyor başka bir sorunum ise ilk çalıştırdıktan sonra hareket edince gaz kesile kesile gidiyor motor ısındiktan sonra bu sorun düzeliyor bu sorunlar 0 alan arkadaşlarda da buna benzer sorunlar oluyor mu
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
94
Iyi aksamlar arkadaşlar bende tvs apache aldım daha 19km ancak yol yapabildim haftaya plakasi çıkarsa rahat rahat yol yapabilirim birkaç ufak tefek sorularım olacaktı sabahları çalıştırınca rolanti 1000 çalışıyor 4-5dk çalışınca rolanti 2000 çıkıyor başka bir sorunum ise ilk çalıştırdıktan sonra hareket edince gaz kesile kesile gidiyor motor ısındiktan sonra bu sorun düzeliyor bu sorunlar 0 alan arkadaşlarda da buna benzer sorunlar oluyor mu
valla genelde soguk havalarda bendede oluyor motor sogukken az ısındımı duzelıyor rolantı de aynı sekılde aslında ayarı 2000 de ama motor sogukken 1000e kadar dusuyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst