TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ulen param yetmedi demiyonda:). Sen varya. Ne piyasası 2008 de 2 haftada sattım hyo ile beraber takılıyolar dı anında gitti keşke satmasaydım çok pişman oldum sonrasında
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ulen param yetmedi demiyonda:). Sen varya. Ne piyasası 2008 de 2 haftada sattım hyo ile beraber takılıyolar dı anında gitti keşke satmasaydım çok pişman oldum sonrasında
Para da bi yana ne bilem nasip değilmiş şimdi yeni aldim sağdan soldan beğenenler sat diyenler oldu bakalim istediğim parayi alirsam satabilirim zarar etmeyecek şekilde zaten işsiz güçsüz adamim sahibindende motormu yok :)
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
yaklaşık 15 yaşından beri motosiklet kullanıyorum.yaşım 33.motosiklet bakımlarını kendim yaparım,bana daha güvenli geliyor.vitessiz motorlara alışamadım sevemedim.iki motor sahibi oldum şimdiye kadar.gönül isterki gw250 inazuma almak ama para ve eş durumu bozuyor işi.ybr,mcx,tvs ne varsa araştırdım.tvs tip olarak müthiş bişey aralarında.kullanma fırsatım olmadı daha.sizden bilgi almak istedim.ilk motorumu on yıl kullandım bajaj chetak.sevgili türk halkım kurcalamasını çok sevdiğinden durduğu yerde vitesleri kurcalayınca dayanamadı garibim.o sıralar param mondial 100 kh ya yettiği için onu aldım.gerçekten ekonomik ve seri motor vergi yok.3,5 lt benzinle 170-180 km gidiyor.2006 model.çin malı 1 sene gitmez diyenler ikinci motorlarını eskittiler.büyük bisey istiyorum şu an hep erteledik ama hep aklımda.oda burda yazılanlar gibi sağlamsa bi on yılda geçer.kullansam titreşim meselesini anlıycam.benim motor içinde çok titreşimli diyolar ama alakası yok.kısmet artık.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
yaklaşık 15 yaşından beri motosiklet kullanıyorum.yaşım 33.motosiklet bakımlarını kendim yaparım,bana daha güvenli geliyor.vitessiz motorlara alışamadım sevemedim.iki motor sahibi oldum şimdiye kadar.gönül isterki gw250 inazuma almak ama para ve eş durumu bozuyor işi.ybr,mcx,tvs ne varsa araştırdım.tvs tip olarak müthiş bişey aralarında.kullanma fırsatım olmadı daha.sizden bilgi almak istedim.ilk motorumu on yıl kullandım bajaj chetak.sevgili türk halkım kurcalamasını çok sevdiğinden durduğu yerde vitesleri kurcalayınca dayanamadı garibim.o sıralar param mondial 100 kh ya yettiği için onu aldım.gerçekten ekonomik ve seri motor vergi yok.3,5 lt benzinle 170-180 km gidiyor.2006 model.çin malı 1 sene gitmez diyenler ikinci motorlarını eskittiler.büyük bisey istiyorum şu an hep erteledik ama hep aklımda.oda burda yazılanlar gibi sağlamsa bi on yılda geçer.kullansam titreşim meselesini anlıycam.benim motor içinde çok titreşimli diyolar ama alakası yok.kısmet artık.
valla ramço bilir mondial rahatsiz etmiyorsa apache hiç etkilememesi lazim ki titreşimi bile görmezden gelinecek makina performansi örtüyo tüm kusurlari benim eski ybr ile ayni viteste çiktiğim yerleri apachede 5 e çekiyom:p gerçi benim ybr em ne badireler atlatti ama:mrgreen: alip uzun süre binerim derseniz alin 10 sene binin sonra çöpede atsaniz üzülmezsiniz..
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
valla ramço bilir mondial rahatsiz etmiyorsa apache hiç etkilememesi lazim ki titreşimi bile görmezden gelinecek makina performansi örtüyo tüm kusurlari benim eski ybr ile ayni viteste çiktiğim yerleri apachede 5 e çekiyom:p gerçi benim ybr em ne badireler atlatti ama:mrgreen: alip uzun süre binerim derseniz alin 10 sene binin sonra çöpede atsaniz üzülmezsiniz..

eskitemiyoruz zaten.bakımlarınla da kendim ilgilendiğim için iki motorumda eskimedi.ilkini hurdaya çıkardık haybeye vergi ödemilyelim diye.şu an hala 100 kh kullanıyorum.hala temiz ve bakımlı.1000 tl fiyat çektik insanlara çok geldi.bakımlıymış yeni gibiymiş kimse tınlamıyo.emsalleri dökülüyo çoğu ama anlatamıyorsun işte.ama 600 e vereceğime dursun kenarda.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
eskitemiyoruz zaten.bakımlarınla da kendim ilgilendiğim için iki motorumda eskimedi.ilkini hurdaya çıkardık haybeye vergi ödemilyelim diye.şu an hala 100 kh kullanıyorum.hala temiz ve bakımlı.1000 tl fiyat çektik insanlara çok geldi.bakımlıymış yeni gibiymiş kimse tınlamıyo.emsalleri dökülüyo çoğu ama anlatamıyorsun işte.ama 600 e vereceğime dursun kenarda.
Dursun tabi büyük makinanin yaninda bi tane küçük şart:p buda gariban adamin biri yol biri şehir içi motoru gönül isterdi şehir eçinde ybr 250 ye binelim uzun yolda varadero ya ama naparsin imkanlar :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------

Benim şahsen ybr nin yanin çift amortisörlü dağ pisikletim var(çin malı) normal pisikletten inim motorlu pisiklete biniyom
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Bana kalirsailk bin kmdeyada 2 bin km de doyuyolar ve titreşim rahatsiz etmeye başliyor..bizim milletimizde ayrani yoktur içmeye ama çok düşkündür ta..aklarinin keyfine misali ikinci elide biraz zayif bi makina o yuzden erkenden elden çikarmakta yarar var diyebilir..Bu sözlerim yanliş anlaşilmasin ybr aldim diye apacheye bok atiyor değilim apache sevdiğim bi motordur ybr nasip miş onu aldik yoksa iki modelede bakiyordum ybr denk geldi takip edenler bilir ramazanin motoruna bile talip oldum.. ama elekterek alamadi apache benden :queen:daha sonra farkli adaylarla devam ettik :D
hayırlı olsun sedat kardeş yeberen :) kazasız sürüşler. gönül isterdi senide apache sahibi yapmak sağlık olsun, yebere kardeş motor arkamızdan gelir :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hayırlı olsun sedat kardeş yeberen :) kazasız sürüşler. gönül isterdi senide apache sahibi yapmak sağlık olsun, yebere kardeş motor arkamızdan gelir :cherry:
:queen::queen::queen::queen:ybr deyip geçme hafif eğimde 130 gördüm ininmadim gerçe göstergede var bi sorun ama çok hoşuna gidiyo ybrnin böyle şeyler yapmasi :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
:queen::queen::queen::queen:ybr deyip geçme hafif eğimde 130 gördüm ininmadim gerçe göstergede var bi sorun ama çok hoşuna gidiyo ybrnin böyle şeyler yapmasi :)
:sunny: hadiya tırstım dermişim :cherry: bazı ybrler yapıyo bizim komşu çok az rampa yukarı 125 gördüm dedi ama gösterge dediğin gibi farklı gösterebilir 120 si temiz

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

belki bileniniz vardır cbf 250 yada cbx 250 twister bunlar nasıl motor öylesine bakındım apacheden güçlü ama performans hız nasıl acaba?
eski motor 6 7 bin verilmez elbet hyo varken ama 4bin civarı falan var. varmı aramızda kullanan
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
s.a :) 1 ay önce kırmızı apache aldım memnunum çok fakat sonradan bir duyum aldım Devir paneli motorun kendi kendine artıyor 100 km hızla giderken önceden de bu problem varmış bunu nasıl halledbiliriz ve sizin motorlarınızdada bu sorun var mı devir ibresi motor hızlanmasada artıyor ?

devir saati problemi genelinde var gibi yüksek devirde giderken devir saati oynama yapıyo nasıl halledebiliriz hala çözemedim çünkü bizim bu motorlarda devir saati halatlı değil elektronik bi sistem yapmışlar acaba soketlerde gevşeklk falan varmı diye bakayım dedim bugün hangi soketin nereye bağlı olduğunu çözemedim. bu yüzden servisede gitmek istemiyorum başlarından savarlar gibime geliyo.. bu konuda çözüm üretmiş yada bilgisi olan bi arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
tvs yetkilileriyle görüştüm arkadaşlar.bu ay hindistana gideceklermiş görüşmek için,, yeni modeller 3 aya kadar gelecekmiş. çok ısrar ettim ama fiyat hakkında bişey söylemediler.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
devir saati problemi genelinde var gibi yüksek devirde giderken devir saati oynama yapıyo nasıl halledebiliriz hala çözemedim çünkü bizim bu motorlarda devir saati halatlı değil elektronik bi sistem yapmışlar acaba soketlerde gevşeklk falan varmı diye bakayım dedim bugün hangi soketin nereye bağlı olduğunu çözemedim. bu yüzden servisede gitmek istemiyorum başlarından savarlar gibime geliyo.. bu konuda çözüm üretmiş yada bilgisi olan bi arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim
Arkadaşlar 6000-7500 devir aralığında devir saatinde titreme oluyorsa;
Gidon aralığındaki metalik plastik parçayı tutan iki allen somunu söküyorsunuz.
Altında 2 adet yıldız uçlu civata var. Çift taraflı lastik contası var. O civataları biraz gevşetmeniz gerekiyor.
Fazla sıkıldığı için contalar görevini tam olarak yerine getiremiyor. Ve zaten askıda olan ön konsol motordaki titreşimi daha fazla alıyor.
Bu gibi sorunu olan arkadaşlar yukarıda açıkladığım şekilde halledebilirler. :king:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
devir saati problemi genelinde var gibi yüksek devirde giderken devir saati oynama yapıyo nasıl halledebiliriz hala çözemedim çünkü bizim bu motorlarda devir saati halatlı değil elektronik bi sistem yapmışlar acaba soketlerde gevşeklk falan varmı diye bakayım dedim bugün hangi soketin nereye bağlı olduğunu çözemedim. bu yüzden servisede gitmek istemiyorum başlarından savarlar gibime geliyo.. bu konuda çözüm üretmiş yada bilgisi olan bi arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim

günaydın arkadaşlar...

bu sorun bendede mevcut......... devirsaati yüksek devirde titreme yapıyor........

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------

Arkadaşlar 6000-7500 devir aralığında devir saatinde titreme oluyorsa;
Gidon aralığındaki metalik plastik parçayı tutan iki allen somunu söküyorsunuz.
Altında 2 adet yıldız uçlu civata var. Çift taraflı lastik contası var. O civataları biraz gevşetmeniz gerekiyor.
Fazla sıkıldığı için contalar görevini tam olarak yerine getiremiyor. Ve zaten askıda olan ön konsol motordaki titreşimi daha fazla alıyor.
Bu gibi sorunu olan arkadaşlar yukarıda açıkladığım şekilde halledebilirler. :king:



tam olareak hangi civatalar.. daha detaylı anlatırmısın yada resşm çekerip atarmısın lütfen......
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Şuanda işyerinde olduğumdan resim koyma imkânım yok. Ama şöyle de tarif edeyim isterseniz, kontak anahtarının alt kısmında RTR yazan logonun bulunduğu metal renkli plastik kapağı tutan 2 allen civata var. Onları sökünce altında ön konsolu tutan 2 yıldız civata çıkacak. Hatta dikkatli bakınca sökmeden de kenarları görünüyor civataların.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
tamam o civatalrımı gevşeteceğiz sadece o kadar mı.... ben birazdan rsimleyip atmaya çalışırım....

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

evet arkadaşlar o civatalara ulaştım resimde çektim ama şuan atamam... civatalar gerçekten çok sıkılı..adamlar sanki şase civatası sıkmışlar..... ama o titreme yine mevcut bende....
 
Katılım
8 Mar 2012
Mesajlar
22
tekteker valla resimleyip atarsan çok güzel olur :) bu devir saati titremesi her apache de var zaten önceden de varmış djitalde de var bi türlü çözümü bulunamamış :pr: ben araştırdım çok ama arkadaşın önerdiğini yapmakta fayda var denemek bedava :thumleft: belki hintlilerin bulamadığını türkler bulmuştur :queen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
tekteker valla resimleyip atarsan çok güzel olur :) bu devir saati titremesi her apache de var zaten önceden de varmış djitalde de var bi türlü çözümü bulunamamış :pr: ben araştırdım çok ama arkadaşın önerdiğini yapmakta fayda var denemek bedava :thumleft: belki hintlilerin bulamadığını türkler bulmuştur :queen:

netle ilgili bir sıkıntı var dolayısyla resim şuanda o yüzden atamıyorum yinede bir deyeyim....
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
devir saatimi. o nasıl titriyor yahu :d bende 120 nin üstüne çıkınca normal km titriyor:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst