TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
herkese kolay gelsin,

yakıt ışığı yandıktan sonra kaç km gidiyor bizzim motorlar usta

bi de hangi konumda yedekte oluyor anlamadım ben 'fuel' yazısının ters olduğu konumda mı

bilenler varsa hatta fotosu filan varsa çok makbul olur şimdiden tşk:)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Tolga benim motorun üstüne. Htc desire s vereyim anlaşalım xenon ve topcase var 6400 de

zenon bende de var. yararını pek görmedim. Ama el kol yapanı çok gördüm :p
6 aylık N8 var. Tel. ihtiyacım yok saol. Cash on the table sloganı atıyorum artık.

Bir büyük baş takas teklifi gelmedi zaten. Gün içinde o kadar alakasız teklifler aldım ki, gülme krizine girersiniz.
R1 den , Arabaya, beyaz eşyadan, çek senetlere kadar + bu diye uzayıp gidiyor. Halbuki istediğim şey belli, sözüm meclisten dışarı, yanlış anlaşılma olmasın.
Allah herkesin gönlüne göre versin diyorum.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Yok kardeş bende işe gidip geliyorum günde 33 km alsakta kullamayız kullandık zamanında ramco bilir perte ayrıldı 2500 e sattık ama duserse uyguna kacırmam 150 cc den yukarsı bozar bizi ama inzuma aklımı almadı degil alırsam kesinlikle markalı alırım inzuma oda çıksın bi de az yakar diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
2006 da üye oldukta şifreyi hatırlayamadım. Giremiyorum tanıyan tanır zaten
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Arkadaşlar selam.Sahibinden.comda dolaşırken tvs lere bakıyodum.ama bişey dikkatimi çekti.daha 1000 km yi bulmayan ya da1 yılını doldurmayan satılık çok rtr var.Meşhur titreşimini biliyoruz ama başka bir sebebimi var acaba.0 km almayı düşünüyordum ama satanları da görünce aklımı kurcaladı.Satanlar araba alıyo evleniyo yurtdışına gidiyo vs. bi sürü bahane.hepsi 1000 km dolmadan vermişlir bu kararlarını mubarekler.gerçi daha komikleride var.adam paraya sıkışmış ama altında da diyo üstüne para verebileceğim cbf ile takas olur diye.Yuh artık.
 
Katılım
8 Mar 2012
Mesajlar
22
s.a :) 1 ay önce kırmızı apache aldım memnunum çok fakat sonradan bir duyum aldım Devir paneli motorun kendi kendine artıyor 100 km hızla giderken önceden de bu problem varmış bunu nasıl halledbiliriz ve sizin motorlarınızdada bu sorun var mı devir ibresi motor hızlanmasada artıyor ?
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
bugün canım sıkıldı dedim arabanın arka stopları karartayım fena olmadı sanırım :)
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
herkese kolay gelsin,

yakıt ışığı yandıktan sonra kaç km gidiyor bizzim motorlar usta

bi de hangi konumda yedekte oluyor anlamadım ben 'fuel' yazısının ters olduğu konumda mı

bilenler varsa hatta fotosu filan varsa çok makbul olur şimdiden tşk:)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
20 küsur gitti. Bende. Kolu yukarı bakacak şekilde cevirirsen yedek depo da olur
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Arkadaşlar selam.Sahibinden.comda dolaşırken tvs lere bakıyodum.ama bişey dikkatimi çekti.daha 1000 km yi bulmayan ya da1 yılını doldurmayan satılık çok rtr var.Meşhur titreşimini biliyoruz ama başka bir sebebimi var acaba.0 km almayı düşünüyordum ama satanları da görünce aklımı kurcaladı.Satanlar araba alıyo evleniyo yurtdışına gidiyo vs. bi sürü bahane.hepsi 1000 km dolmadan vermişlir bu kararlarını mubarekler.gerçi daha komikleride var.adam paraya sıkışmış ama altında da diyo üstüne para verebileceğim cbf ile takas olur diye.Yuh artık.

görüşü olan yokmu arkadaşlar
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
görüşü olan yokmu arkadaşlar

hocam o cbf için de geçerli satılanların yarısı 2011 model bakabilirsin hem de nerdeyse tam yarısı yani yaklaşık 200 tanesi

titreşime gelince o kadar kusur kadı kızında da olur güçle alakalı bişi ki beni hiç rahatsız etmediği için sorun etmiyorum ama cbf ten performanslı oluşu hoşuma gidiyor ki onu satıp bunu aldım ben olsam iyi bi ustaya gösterir alırdım ikinci elini hem sıfırından daha karlı bi iş yapmış olursun yani bu durumu canını sıkmasın mutlu etsin seni:)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ne dememiz lazım. Malıdır satar güzel para veren çıksın bende satarım tvs savunulmaya ihtiyaç duymuyor artık ama 2006 senesinde çok zorlanmıstı
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Bana kalirsailk bin kmdeyada 2 bin km de doyuyolar ve titreşim rahatsiz etmeye başliyor..bizim milletimizde ayrani yoktur içmeye ama çok düşkündür ta..aklarinin keyfine misali ikinci elide biraz zayif bi makina o yuzden erkenden elden çikarmakta yarar var diyebilir..Bu sözlerim yanliş anlaşilmasin ybr aldim diye apacheye bok atiyor değilim apache sevdiğim bi motordur ybr nasip miş onu aldik yoksa iki modelede bakiyordum ybr denk geldi takip edenler bilir ramazanin motoruna bile talip oldum.. ama elekterek alamadi apache benden :queen:daha sonra farkli adaylarla devam ettik :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst