- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
Tolga benim motorun üstüne. Htc desire s vereyim anlaşalım xenon ve topcase var 6400 de
aha sıkı bir pazarlık söz konusu......................
Tolga benim motorun üstüne. Htc desire s vereyim anlaşalım xenon ve topcase var 6400 de
Tolga benim motorun üstüne. Htc desire s vereyim anlaşalım xenon ve topcase var 6400 de
2006 da üye oldukta şifreyi hatırlayamadım. Giremiyorum tanıyan tanır zaten
arkadaklar musluk yukardayken yedekte.
Arkadaşlar selam.Sahibinden.comda dolaşırken tvs lere bakıyodum.ama bişey dikkatimi çekti.daha 1000 km yi bulmayan ya da1 yılını doldurmayan satılık çok rtr var.Meşhur titreşimini biliyoruz ama başka bir sebebimi var acaba.0 km almayı düşünüyordum ama satanları da görünce aklımı kurcaladı.Satanlar araba alıyo evleniyo yurtdışına gidiyo vs. bi sürü bahane.hepsi 1000 km dolmadan vermişlir bu kararlarını mubarekler.gerçi daha komikleride var.adam paraya sıkışmış ama altında da diyo üstüne para verebileceğim cbf ile takas olur diye.Yuh artık.
görüşü olan yokmu arkadaşlar