TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
ixeywent geçmiş olsun neyseki ucuz atlatılmış. davetin için saol tşk ederim. geçensene ölüdeniz yapmıştım güzel yerler
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
ixeywent geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim.
Düşmeyen motorcu yoktur. Düşmeye hazır motorcu vardır. Babanın kafada dikiş olduğuna göre kask yoktu :pale:
Tam koruma giyinirsen, Allahın izni ile hiç bir şey olmaz. :cat:

Dediğin için
Aynı süratten kastım uzun yolda 100-130 arası gidebilecek ve Hyo'ya göre çok daha az yakacak motor Apache'dir. Uzun yolda bu süratlerle gidersen 2.4 lt garanti :mrgreen:
Genelde sabit hız gidemediğim için sıkıntı zaten. uzun yol göremedik ki, hep kısa mesafeler ver gazı gitsin. Aban gitsin. Benzinde gidiyor durmuyor. Uzun yolda bu kadar yakamam.
Ben sezercik filmindeki kötü, çirkin, şişman çocuk gibiyim. Kara kaçanı aldım. Basıyorum kırbacı, basıyorum kırbacı :p
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
herkese teşekkür ediyorum ALLAH kimseye kaza bela vermesin. babamda kask vardı fakat kilidi takılı olmadıgı için çıkmış.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Kask olmadan hiç bir zaman yola çıkmıyorum. 1.000 kerede bir kere kask takmamışımdır :pale:
Oda bu canavarı kim kullanıyor görsünler diye, düşük hızda, kısa mesafe kullanırım. o kadar da olsun :wiinkk:
Kilitlemeden takdığım bir gün bile olmamıştır. Sizde kilidi takmadan yola çıkmayın. :cat:
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
Yakın olaydın. Benim 250 cc sana verirdim. Ben küçültmek sen büyültmek istiyorsun. :cat:
evet ama kışa kadar satamazsam eger ıstanbula goturcem motoru okul bıtıyor o zmn belkı gorusuruz kısmet
arkadaslar 6 senedır motor kullanıyorum once asya scooter sonra cbf150 sımdıde apache sahıbıyım artık 250 cc ye kayıyor gonlum yakıtıda problem degıl okul bıttıgı ıcın artık sadece hafta sonları gezebılıcegım ztn oda cok koymaz:D
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Sefa NGK nın bujilerine bende bakmıştım. CR9EVX Platinyum Buji Apache için uygun yazıyor, fotoda tek tırnak görünüyor. Bizim orjinalinde zaten Bosh çift tırnak geliyor biliyorsunuz. O da dandik buji değil kanaatindeyim. NGK takarsam CR9EK Standart Buji takarım. İridyumda Apache yazısı göremedim.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Sefa NGK nın bujilerine bende bakmıştım. CR9EVX Platinyum Buji Apache için uygun yazıyor, fotoda tek tırnak görünüyor. Bizim orjinalinde zaten Bosh çift tırnak geliyor biliyorsunuz. O da dandik buji değil kanaatindeyim. NGK takarsam CR9EK Standart Buji takarım. İridyumda Apache yazısı göremedim.
al burdan bak alt kısımda liste var ve apache yazıyor https://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=363
bizimkisi dandik değil elbette ama 9000km sonra değişecek ve nerden baksan 25 tl vardır
çift tırnak olsun yine dersen al sana çift tırnak https://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=449
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
evet ama kışa kadar satamazsam eger ıstanbula goturcem motoru okul bıtıyor o zmn belkı gorusuruz kısmet
arkadaslar 6 senedır motor kullanıyorum once asya scooter sonra cbf150 sımdıde apache sahıbıyım artık 250 cc ye kayıyor gonlum yakıtıda problem degıl okul bıttıgı ıcın artık sadece hafta sonları gezebılıcegım ztn oda cok koymaz:D

Ben her gün üstündeyim. Haftasonlarıda git gel kısa yollara 100 km gidiyorum. acayip koyuyor. Keşke haftaiçi binecek küçük cc motorum yada elektirikli olsaydı.
haftasonları tadını çıkarsaydım :pale:
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Tolga benim motorun üstüne. Htc desire s vereyim anlaşalım xenon ve topcase var 6400 de
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst