- Katılım
- 29 Eyl 2007
- Mesajlar
- 6,279
almam haci bende kışı beklerim şimdi yaz sezonu olduğu için herkes rahat politika uyguluyo ne diyelim mal sahipleride hakli.. 2 senedir motorsuzum alıştım 1 sene daha binmem artık..ya hayirlisi hiç belli olmaz olmadik yerden motorn denk gelir.. kanka ne ölücüler var gene ben insafliyim bizde motor sattik 1500 dilorum bin lira diyenler oluyo gibi... uzaaaarr gider 