TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
almam haci bende kışı beklerim şimdi yaz sezonu olduğu için herkes rahat politika uyguluyo ne diyelim mal sahipleride hakli.. 2 senedir motorsuzum alıştım 1 sene daha binmem artık..ya hayirlisi hiç belli olmaz olmadik yerden motorn denk gelir.. kanka ne ölücüler var gene ben insafliyim bizde motor sattik 1500 dilorum bin lira diyenler oluyo gibi... uzaaaarr gider :p
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Cb ler güzel harbiden cbf ten tıpli en azından apache nin hiçbir şekilde rakibi değil ayrı ama alınır honda sonuçta ikinci el 1700 e felan alınır km si düşük
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
,



sedat az km sıfır ayarında 3500 e motor bulursan veren kişinin bence ah dını alırsın..sana o fiyata motor veren ya çok borçludur mecburiyetten verir yada başka bir mecburiyetten.. benim motor daha 2,5 aylıkmış yaw... ben vermem o fiyata ki bu gün 2750 cebinde geldi adam vermedim... neyse duruyor satılmazsa zaten satılınca büyük borca gireceğimden gerek yok düşük fiyata satmaya tok ve fiyasa hakimi bir satıcıyım..


sedat a ucuz sıfır ayarında kazasız motor aranıyor.... bir apache daha kazandırmak lazı m mt ye....

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:23 ----------

sedat cb 125 al sana ... yağ yakar az kaçar ama honda sonuçta satarken daha çok piyasası var.. bu arada çoşkun abinin motoruda yağ yakıyormuş... 260 gram eksik çıkmış cbf den....

ramço ne yaptın ya fiyatı 1 milyar eksik yazmışın bak yukarda :) şu bizim far işini bi resimle anlat yav kabloyu nerden nereye çekecez olmamı :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
:sunny: masraflı olur bak bi demlik den fazla çay içerim ben
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
zuhahaha o zaman bir kilo da çay isteriz muğladan ......olmazmı... gerçi ne demişller ev yaparsan tuğladan kız alırsan muğladan ...
ayıp ediyonuz yollayalım çayı :) kızı boşverin şimdi :) erol hafta sonu bi ramçonun yanına uğrada bi resimleme yapın yaa forumda bi arkadaş daha yapacak da bu sistemi nasıl olacak nerden nereye ne çekilecek ne takılacak bilmiyoruz.
RAMÇO bizim motorlar kontağı açınca ışığı yakmıyo çalışınca yanıyo ya onu işte kontak açınca olsun istiyoz:)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ayıp ediyonuz yollayalım çayı :) kızı boşverin şimdi :) erol hafta sonu bi ramçonun yanına uğrada bi resimleme yapın yaa forumda bi arkadaş daha yapacak da bu sistemi nasıl olacak nerden nereye ne çekilecek ne takılacak bilmiyoruz.
RAMÇO bizim motorlar kontağı açınca ışığı yakmıyo çalışınca yanıyo ya onu işte kontak açınca olsun istiyoz:)

tamam gelsin bir motor hemen yapayım..... motoru siz bulun resimleyip burda paylaşmak benden oılsun.... hafta içi gelmesi daha makbul.............
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
ayıp ediyonuz yollayalım çayı :) kızı boşverin şimdi :) erol hafta sonu bi ramçonun yanına uğrada bi resimleme yapın yaa forumda bi arkadaş daha yapacak da bu sistemi nasıl olacak nerden nereye ne çekilecek ne takılacak bilmiyoruz.
RAMÇO bizim motorlar kontağı açınca ışığı yakmıyo çalışınca yanıyo ya onu işte kontak açınca olsun istiyoz:)
ben o diğer şahıs :cherry: bende yapmak istiyorum. ırmazan sana zahmet :p zararı olmaz galiba.
aslında yeni kasalarda aküden alması iyi olur gibi geliyo, neden derseniz arka stoplar led aydınlatma ve rolantide kırpma yapması ledlere zarar vermez mi arkadaşlar
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-ogrenciden-ekstrali-84819662/detay/
ARKADAŞLAR MOTORUMU SATMAYA KARAR VERDİM ARTIK 250 CC KULLANMAK İSTİYORUM İLGİLENEN OLURSA MT YE ÖZEL UFAK BİR İNDİRİM YAPARIM
Hayırlısı olsun kardeşim yalnız 250 cc dekiler de yakıttan dertli. Herkes 100-130 arası hızlanabileceği az yakan motor derdinde. Aynı süratle neredeyse 2 kat yakmak pek mantıklı değil sanki :wiinkk:

Bu arada birkaç ay evvel 4.35 tl olan benzine pahalı diyorduk 4.70 küsurları gördük. Şimdi yine 4.34 tl oldu mutluluk veriyor. İnsan psikolojisi işte, böyle kalsın mümkünse... Petrol fiyatları düşüşte, daha da düşer inş. :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Yakın olaydın. Benim 250 cc sana verirdim. Ben küçültmek sen büyültmek istiyorsun. :cat:

Hayırlısı olsun kardeşim yalnız 250 cc dekiler de yakıttan dertli. Herkes 100-130 arası hızlanabileceği az yakan motor derdinde. Aynı süratle neredeyse 2 kat yakmak pek mantıklı değil sanki :wiinkk:

Bu arada birkaç ay evvel 4.35 tl olan benzine pahalı diyorduk 4.70 küsurları gördük. Şimdi yine 4.34 tl oldu mutluluk veriyor. İnsan psikolojisi işte, böyle kalsın mümkünse... Petrol fiyatları düşüşte, daha da düşer inş. :)

Aynı sürat mi ? Aynı süratte o kadar da çok yakmaz. GTR 250 ile yan yana durabilirsen sende aynı yakıtı yakarsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst