Ustad Bnde dediğin gbi taktırdım zenonu kontağı açaınca çalışıo.. ama gece 100-120 dk lık bir yol yaptığında akü lambası yanıo ve üstüne gidince yanıp yanıp sönmeye başlıo... ayrıca sıkıştırnca motoru gösterge lambaları sönüo :

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------
İXEYWENT-- Kardşm motorun gidişi ben sana izah edim. Benim boy:1.83 kİlom:100 düz yolda motor rahat 130-135 yapıo(rüzgarsız-düzyol)
Aynı zamanda bnm 2007 yılında yine sıfır tvs apache vardı...Rodajı harika yaptık ve ön dişliyi 14 yaptık motor 145 yaptı...Denemesi bedava


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:43 ----------
motor üstünde 2 kişi olunca yani 200 kilo motor 115-120 yapıyor......160 konusuna gelince bende motorumun fazla attığını zannediyorum...ama motorun en yüksek süratine bakınca 160 yazıo insanın içi ürperio yaw