TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
reis geçmiş olsun kardeş gerçekten üzüldüm. kafamın takıldığı nokta şu motor yatak sararsa piston silindire yapışmıyormu? veya sürtünme yüzeyi olan yerler birbirine yapışmıyor mu ? eğer birbirine yapıştıysa marş nasıl kımıldatıyor. diyelimki yapışmayıp grapej yaptı. yüzeyler sürtünemiyor. yine marşa bastığıncaında biryerlerin kilitlenip kırılması gerekmiyor mu. bence hiçbiryere gitmeden 10 tl ye normal kalitede bir yağ al doldurup marşa bas ufak bi gıcırtı bile gelse birdaha asla basma :D ama anladığım kadarıyla şimdiye kadar hiç takırtı gıcırtı fln gelmemiş çalışması lazım diye düşünüyorum ben :D

birde motor yağsız iken çok fazla ısınır. bu ısıdan dolayı sıkıntı yaşamış olabilirsin. kanına girmek istemem ama ben direk tamirciye götürmezdim iyice kurcalardım :D
tekrardan geçmiş olsun. sayende wc deki hayırı da görmüş olduk :D
çok sağolasın kardeşim.ben motorun içinden pek anlamam.aslında bu gibi durumlarda az çok nasıl davranılır bilirdim.ama dediğin gibi wc'deki hayırdanmıdır nedir.bide o tehadan derhal ayrılmak istediğimden oldu bunlar...aaah ah olan olmuş. ölmüş ile olmuş'a çare yok derler.aradım ustamı hiç biyerine dokunma derhal bana getir dedi.yarın bi şekilde götüreceğim.
 
Katılım
25 Şub 2009
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar apache için metzeler lastik fiyatı izmir kahramanlardaki motomax firmasında takımı 250 tl yeni fiyat aldım fakat henüz taktırmadım taktırmak isteyenler için bilgi olsun.Sanırım kış şartlarında metzeler şart çünkü lastikler su görünce baleye başlıyor :) ayrıca apachenin fan sitesi açılmış 2 gün önce apachefan.org apache kullanımı arttıkça her alanda adını duyurmaya başladı :)
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
111
reis007 kardeş yatak sarmak, motor kitlemek, öyle hemen kolaydan olacak bişey değil. ben bunların olduğunu sanmıyorum motor normalden fazla ısındığı için stop etmiş olabilir. anlattıklarına bakılırsa yağını koyduğunda tekrardan normale döneceğini düşünüyorum.bide seni önemle uyarıyorum servise götürdüğünde ustalara dikkat et hiçbir arızası olmayan motorunu para için söküp takmasınlar biliyorsun servislerin çoğu para avcısı.tekrar söylüyorum motorda yatak sarma falan gibi bi durumun olduğunu sanmıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
reis007 kardeş yatak sarmak, motor kitlemek, öyle hemen kolaydan olacak bişey değil. ben bunların olduğunu sanmıyorum motor normalden fazla ısındığı için stop etmiş olabilir. anlattıklarına bakılırsa yağını koyduğunda tekrardan normale döneceğini düşünüyorum.bide seni önemle uyarıyorum servise götürdüğünde ustalara dikkat et hiçbir arızası olmayan motorunu para için söküp takmasınlar biliyorsun servislerin çoğu para avcısı.tekrar söylüyorum motorda yatak sarma falan gibi bi durumun olduğunu sanmıyorum.
çok sağolasın.yüreğime su serpiyorsun şu an.ama ustam dediğin gibi bir usta değil.işini hakkıyla yapar piyasadan biraz pahalıdır, kaliteden olsa gerek.bir şekilde ustaya götürüp baktırmalıyım.içimde dert oldu kaldı.
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
XNEON FAR;
1-arkadaslar biliyorsunuz ki bende xneon far taktırdım 3 ay önce şu ana kadar hiçbir sorunda yaşamadım çok şükür
2-xneon far sıstemını bu motorda dıgerlerıne gore duz mantık baglattıgınız zaman her zaman sorun cıkarır
3-araya bır baglantı attırarak xneon farı kontak elektırıgıne baglatın bu sekılde yaptıgınızda farkarınız motor calısmadan da sadece kontak acıkken yanacaktır:(normalde motor calısmadan farlar yanımıyor bılıyorsunuz stator meselesını bu sekılde halledebılırsınız)
4-bu baglantı sıstemınden sonra olurda motoru stop ettıkten sonra kontagı kapatmayı ve akebınde farları kapatmayı unutursanız 10-15 dk ıcınde akunuz bıtmıs olur bu durumda ısınız ayak marsına kalmıstır aku bıttıgınde ayak marsı ıle motoru calıstırabılır akunun tekrar sarj olmasını saglayabılırsınız ...ama unutmayın kontagı kapatmayı unutmadıktan sonra boyle bır sıkıntınız olmaz
5- bu bence en onemlı madde : xneon far uzun surelı yandıgında statoru yakar ve akuye zarar verır arkadaslar eger gece uzun yola cıkacaksanız mutlaka ama mutlaka xneon farı 90 dk da 15 dk kapatınız saga cekınız ve farı sondurup sogumasını bekleyınız cunku xneon far normal ampule gore yanma suresı arttıkca ısısı artar buda far yuvasının erımesıne neden olabılır vede motorunuzun elektrık sıstemıne zara verebılır bu olmazsa olmazdır 120 dkda acık kalabılır ama en saglıklısın 90 dk olacagını dusunuyorum kendı adıma rıske gırmeye gerek yok hıc bır zaman gırmem...
6-xneon far zevk meselesıdır elbettekı motorun orjınalını bozmak saglık bır sey degıldır ama benım zevkıme dıosanız bu yazdıklarımı dıkkate alarak gonul rahatlıgıyla taktırabılecegınızı dusunuyorum xneon farı ben motoruma yakıstırdıgım ıcın takdırdım su ana kadar hıc bır sıkıntı yok ztn xneon far daha cok ısınır ama akuden daha az akım ceker bellı baslı seylere dıkkat ettıkten sonra no problem ama her seyın en saglıklısı orjınal olanıdır bunuda tekrar hatırlatıyım :):):)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
çok sağolasın.yüreğime su serpiyorsun şu an.ama ustam dediğin gibi bir usta değil.işini hakkıyla yapar piyasadan biraz pahalıdır, kaliteden olsa gerek.bir şekilde ustaya götürüp baktırmalıyım.içimde dert oldu kaldı.
reis ustaya götürmeden önce sen bi ayak kolçağı ile yavaşca bi bas ama yavaş yavaş eğerki herşey normal gibiyse bas marşa. tabi ilk önce yağı koy. ama diyosan bu usta bi sorun yoksa yağını koyup bana verir paramı yemez o zaman götür.


31HATAY kardeş çift kişi hayatta görmez zaten o motor. ibrende sorun var arada sapıtıyor başına gelenler olmuştu. ama takıldığım nokta eğer motorun 2011 se 10 bin devirin üstüne eski kasa ise 10500 devirin üstüne çıkamazsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Evet metzellerin kalitesine güvenerek aldık arkadaşla. 2 takım lastik için 450 tl ödedik.
Profesyonel biyerden aldığımızı düşünüyorum, aklıma ne takıldıysa sordum ve cevaplar beni tatmin etti. Bizim ön ebatlar 90/90/17 arka 100/80/18
katalogdan baktı ve bizim ebatların karşılıkları metzeller ME22 tip lastiklerde ön 3.00/17 arka 3.50/18 olarak çıktı.
Aldığımız lastikler tubeless değil. Tubeless olacağını sanıyordum.Jantlarımızın tubeless için uygun olmadığını, şamrelli lastiğin bizim için en güvenlisi olduğunu söyledi.İkna oldum ve taktırdım.
Yaza kadar Apache için lastik getirtemeyeceğini de ekledi.
o kadar para veremem ben
o parayı hak ediyormu performansı nasıl lastiğin
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
17
Ustad Bnde dediğin gbi taktırdım zenonu kontağı açaınca çalışıo.. ama gece 100-120 dk lık bir yol yaptığında akü lambası yanıo ve üstüne gidince yanıp yanıp sönmeye başlıo... ayrıca sıkıştırnca motoru gösterge lambaları sönüo ::)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------

İXEYWENT-- Kardşm motorun gidişi ben sana izah edim. Benim boy:1.83 kİlom:100 düz yolda motor rahat 130-135 yapıo(rüzgarsız-düzyol)
Aynı zamanda bnm 2007 yılında yine sıfır tvs apache vardı...Rodajı harika yaptık ve ön dişliyi 14 yaptık motor 145 yaptı...Denemesi bedava :D:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:43 ----------

motor üstünde 2 kişi olunca yani 200 kilo motor 115-120 yapıyor......160 konusuna gelince bende motorumun fazla attığını zannediyorum...ama motorun en yüksek süratine bakınca 160 yazıo insanın içi ürperio yaw :D :D
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
85
cekokk kardeşim bu çanta aparatı eğer izmirdeysen levent motorda 35 lira bilgin olsun eğer izmirdeysen sana yardımcı olurum

---------- Post added at 14:54 ---------- Previous post was at 14:52 ----------

Hayırlı satışlar. Arkadaşım Eğer cantayı, canta demirini, büyük asma kilitini ayrı yeten satmayı düşünürsen görüşelim... 0507-9932364 iyigünler...
yok motorun uzerınde ne varsa oyle vericem kusura bakmayın ama alacaksan izmirde saatılıyor
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Ustad Bnde dediğin gbi taktırdım zenonu kontağı açaınca çalışıo.. ama gece 100-120 dk lık bir yol yaptığında akü lambası yanıo ve üstüne gidince yanıp yanıp sönmeye başlıo... ayrıca sıkıştırnca motoru gösterge lambaları sönüo ::)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------

İXEYWENT-- Kardşm motorun gidişi ben sana izah edim. Benim boy:1.83 kİlom:100 düz yolda motor rahat 130-135 yapıo(rüzgarsız-düzyol)
Aynı zamanda bnm 2007 yılında yine sıfır tvs apache vardı...Rodajı harika yaptık ve ön dişliyi 14 yaptık motor 145 yaptı...Denemesi bedava :D:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:43 ----------

motor üstünde 2 kişi olunca yani 200 kilo motor 115-120 yapıyor......160 konusuna gelince bende motorumun fazla attığını zannediyorum...ama motorun en yüksek süratine bakınca 160 yazıo insanın içi ürperio yaw :D :D


benim ön dişlide belli bi süre 14 dü ben 1,84 75 kiloyum rampa aşağı hemde dik bi rampadan aşağı üstüne kapandım 140 dedi 141 demedi. devir 11 bini gösteriyo demişssin ordada yanlışın var 10 binin üstüne çıkamazsın eski kasalardada 10500 ün.
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
Arkadaşlar benim apaçi daha 100 km de ne zorladım motoru ne bişi yaptım gayet düzgün usturupulu kullandım 4bin devire gelince böle düdük sesi gibi bi ses gelmeye başlıyo çiuvvvvv gibi bi ses bakımı şusu busu herşeyi yapıldı alırken performansıda gayet iyi bugün o sesi yapmaya başladı,var mı bi fikri olan ne olabilir?
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
17
İXEYWENT'' kardşm bilmiorm ama biz motoru sıfır aldığımızda (1000 km=50 hız) kuralını geçmedik ve motora tek kişi binildi...1000 km olunca Hataydan,GAZİAntepe gittik ve dönüşte NURDAĞI VAR bilirmisn 8-9 km virajsız yokuş aşağı motoru tüm viteslerde sondevir(dındındın) redline yani 5 vitese atınca motoru yokuş aşağı 6-7 km giddikten sonra motor 5.vitestede aynısı diyordu..Dın dın dın olayı...
Not. ÖN DİŞLİ 14 ,HAVA FİLTRESİNİN 1 ELEMANI ÇIKARILMIŞ, SÜRÜCÜ MOTORA KENDİ SÜBOB AYARINI YAPMIŞ VE HAVA AYARINI YAPMIŞ...bunu yapan abim kendisi tırtıllı araç teknisyeni :) aldığımz motorlarn hiçbirini servise götürmüyoruz tüm ihtyaçlarını kendimiz gideriyoruz... Motor 145 yaptı..HEmde defalarca...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:41 ----------

Yha RTR 150'de 9100 devir kaç kmhız yapıyor...Bnm km bozukta sadece deviri görebiliorm
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
vallaha o zmn yha senın xneon kalıtelı deıl yada baska bır sey var ben yıllardır hem aynı mantık kullanırım çin malı motorumda dahı sıkıntı cıkartmadı ama ınsan ıcadı sıkıntı cıkmaz dıe bır sey yok 7
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
111
Arkadaşlar benim apaçi daha 100 km de ne zorladım motoru ne bişi yaptım gayet düzgün usturupulu kullandım 4bin devire gelince böle düdük sesi gibi bi ses gelmeye başlıyo çiuvvvvv gibi bi ses bakımı şusu busu herşeyi yapıldı alırken performansıda gayet iyi bugün o sesi yapmaya başladı,var mı bi fikri olan ne olabilir?
ozgürkayıhan kardeş ifade şeklin beni güldürdü yahu. soruna gelince eğer uhultu şeklinde bir sesise normaldir.
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
:) yok uğultu değil ilk günler yoktu bugün başladı ses anlam veremedim dururken gazda da yapıor motor aynı sesi zincir olabilir diye düşünüorum bakalım gene yaparsa gösterirrim biyerlere...
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
o kadar para veremem ben
o parayı hak ediyormu performansı nasıl lastiğin

Sefa aslında fiyat gayet iyi ben daha pahalı bekliyordum . 1 takımı 225 liraya geliyor. Şimdi gidip en basit lastik alsan mesela irc 150 tl olması lazım . Ki metzeller alınabilecek en iyi motosiklet lastiğidir . Alman malı ve sadece motosiklet lastiği üzerine üretim yapıyor . Sen belki ön arka 450 tl olarak anlamışındır bende ilk öyle sandım :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Sefa aslında fiyat gayet iyi ben daha pahalı bekliyordum . 1 takımı 225 liraya geliyor. Şimdi gidip en basit lastik alsan mesela irc 150 tl olması lazım . Ki metzeller alınabilecek en iyi motosiklet lastiğidir . Alman malı ve sadece motosiklet lastiği üzerine üretim yapıyor . Sen belki ön arka 450 tl olarak anlamışındır bende ilk öyle sandım :)
bu kadar fiyat çok bence 10 kişiden 9 u alabilir, daha mont alamadım kendime
fiyatın çok olmasının nedeni ebattan, ama anlam veremedim walla
ybr cbf e uyumlu metzeler michelin alsan tanesi 90 lira
2.75-18 90.90-18 metzeler alsan 200 lira verirsin çiftine
450tl çok abartılı, haksızmıyım
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Bencede çok çok abartı bir fiyat. Sırf bu yüzden yağmurlu havalarda motora binmiyorum.Diğer motorumla işe gidip gelcez artık :pr:
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
bu kadar fiyat çok bence 10 kişiden 9 u alabilir, daha mont alamadım kendime
fiyatın çok olmasının nedeni ebattan, ama anlam veremedim walla
ybr cbf e uyumlu metzeler michelin alsan tanesi 90 lira
2.75-18 90.90-18 metzeler alsan 200 lira verirsin çiftine
450tl çok abartılı, haksızmıyım
Sefa 2 takım lastik demek 2 adet ön / 2 adet arka lastik demektir. Toplamda 4 lastik yani, 2 motorsiklet için 450 tl. Bi yanlış anlaşılma var gibi geldi :wiinkk:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
ewt yanlış anlamış sefa kardeş. yani 225 tl senin motora lastik için vereceğin para.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst