TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
36
arkadaşlarrrrr nazar aldım galiba.dün akşam ts-gs maçından eve dönerken ayıptır söylemesi wc molası vermek için sağda durakladım birde ne göreyim.motorun altından bir sıvı akıyor yaklaşık 200ml kadar vardı.meğer olay şuymuş. (olaydan 2-3 saat önce motorun bakımını yapmak için en alttaki yağ tıpasını açmaya çalışmıştım.açamadım.meğer tıpa gevşemiş.durum böyle olunca maça gidip dönüş mesafesi olan 25-30 km yolda bu tıpa gevşemiş ve yerinden düşmüş.) durakladığımda yerdeki sıvı alttaki tıpanın deliğinden püskürüyordu.bende olay yerinin çok tenha olduğundan anayola yanaşmak için biraz daha sürdüm.yaklaşık 200mt.sonra motor kendiliğinden stop etti.bidaha çalıştırdım.yine stop etti.bi akrabayı çağırdık.yükleyip eve götürdük.kime sorduysam motor yatak sarmıştır diyor. :pr: acayip üzgünüm.nazar değdi galiba. :salut: acayip üzgünüm.ne yapmalıyım. :salut:

Kardesim büyük gecmis olsun .. inan cok üzüldüm . madem degistiremedinse neden iyice kontrol etmedin gevsedimi acıldımı ? demekki tam acıldı sen bıraktın .yani olan olmus artık bos konusmanın bir anlamı yok . tabiki üstadlar daha iyi bilirler yönlendirirler ama ,sanırsam sen wc ye gidip geldikten sonra gördün o 200 ml yag akıntısını . eger durum böyle ise yatak sardıgını v.s sanmam ki insallah böyle olmustur (sonucta geride 600 ml daha var). durum tam tersi ise isler degisir. evden kalkıp maca gittiysen yol boyu hep akıtmısıtır, birde park ettin maca girdin orayada akıttı. sonrasında geris dönüs icin kullandın, iyice ısındı wcye gittin tamammen bosaldı demektir, kanımca. insallah böyle olmamıstır.

ya kardesim bak pırıl pırıl pırlanta gibi bir gencsin . Allah ömür versin, saglık versin, sıhhat versin, en kötüsü bile olsa sıkma canını derim . gelen mala gelsin . herseyde bir hayır vardır . sen wc ye gitmeseydin yani o 5 dk bekleyisde, kimbilir beklemesen neler olacaktı . inan vardır bir hayır. sıkma canını en kötüsü bu olur insallah .. tekrar cok gecmis olsun

Saygı Sevgilerimle.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Kardesim büyük gecmis olsun .. inan cok üzüldüm . madem degistiremedinse neden iyice kontrol etmedin gevsedimi acıldımı ? demekki tam acıldı sen bıraktın .yani olan olmus artık bos konusmanın bir anlamı yok . tabiki üstadlar daha iyi bilirler yönlendirirler ama ,sanırsam sen wc ye gidip geldikten sonra gördün o 200 ml yag akıntısını . eger durum böyle ise yatak sardıgını v.s sanmam ki insallah böyle olmustur (sonucta geride 600 ml daha var). durum tam tersi ise isler degisir. evden kalkıp maca gittiysen yol boyu hep akıtmısıtır, birde park ettin maca girdin orayada akıttı. sonrasında geris dönüs icin kullandın, iyice ısındı wcye gittin tamammen bosaldı demektir, kanımca. insallah böyle olmamıstır.

ya kardesim bak pırıl pırıl pırlanta gibi bir gencsin . Allah ömür versin, saglık versin, sıhhat versin, en kötüsü bile olsa sıkma canını derim . gelen mala gelsin . herseyde bir hayır vardır . sen wc ye gitmeseydin yani o 5 dk bekleyisde, kimbilir beklemesen neler olacaktı . inan vardır bir hayır. sıkma canını en kötüsü bu olur insallah .. tekrar cok gecmis olsun

Saygı Sevgilerimle.
aynen dediğin gibi abicim ya ama ne bileyim biyerimden parça kopmuş gibi oldu sanki.o derece üzüldüm moralim sıfır.wc den sonra keşke sürmeseydim hiç.ama o anda hala yağ püskürtüyordu.demekki biraz yağ kalmıştı içinde. düşünceleriniz ve iyi dilekleriniz için çok sağolun.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
17
Slm aleyküm :) uzun süredir bu formu takip ediorum ama bi türlü yorum yazmak nasip olmadı :)
Bende tvs apache rtr150 kullanıcısıym :) Herkse merhabalar :D ::D

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------

Benm makina 8.000 km oldu :) Çokk memnunum en son 160 km hız yaptı(bir defaya mahsus) Rüzgarsız bi yolda 130-135 yapıyor :) ama boy:1.83 kilo:100 :D:D Sıkıntım Zenon far taktırdım, gece uzun yola çıkınca aküyü sömürüo ve ardından akü lambası yanıo, daha da üstüne gidince tüm farlar kapanıo :) yardm edebilirmisnz aceba :)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
REİS üzüldüm valla senin adına. motoru ya iyi bi ustaya götür yada servise götür. ve artık marşa basma sakın. normal bi usta servisden daha az masraf çıkartacağınıda unutma fakat İYİ bi usta olmalı.

31HATAY kardeş xenon öyle aküyü yer ne yapılır bilemem onuda sanırım ibresi sapıtanlardansın :) 160 imkansız diyorum başka bişey demiyorum hani yazıpda dalga konusu olmayalım başkalarına arkadaşlar motorun adını çıkartmayak :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
arkadaşlarrrrr nazar aldım galiba.dün akşam ts-gs maçından eve dönerken ayıptır söylemesi wc molası vermek için sağda durakladım birde ne göreyim.motorun altından bir sıvı akıyor yaklaşık 200ml kadar vardı.meğer olay şuymuş. (olaydan 2-3 saat önce motorun bakımını yapmak için en alttaki yağ tıpasını açmaya çalışmıştım.açamadım.meğer tıpa gevşemiş.durum böyle olunca maça gidip dönüş mesafesi olan 25-30 km yolda bu tıpa gevşemiş ve yerinden düşmüş.) durakladığımda yerdeki sıvı alttaki tıpanın deliğinden püskürüyordu.bende olay yerinin çok tenha olduğundan anayola yanaşmak için biraz daha sürdüm.yaklaşık 200mt.sonra motor kendiliğinden stop etti.bidaha çalıştırdım.yine stop etti.bi akrabayı çağırdık.yükleyip eve götürdük.kime sorduysam motor yatak sarmıştır diyor. :pr: acayip üzgünüm.nazar değdi galiba. :salut: acayip üzgünüm.ne yapmalıyım. :salut:
geçmiş olsun, keşke marşa basmayıp yağına baksaydın
nazar değil bence cahillik olmuş
iyi bir ustayla halledilir ama pahalıya patlar
takma kafana

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------

Slm aleyküm :) uzun süredir bu formu takip ediorum ama bi türlü yorum yazmak nasip olmadı :)
Bende tvs apache rtr150 kullanıcısıym :) Herkse merhabalar :D ::D

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------

Benm makina 8.000 km oldu :) Çokk memnunum en son 160 km hız yaptı(bir defaya mahsus) Rüzgarsız bi yolda 130-135 yapıyor :) ama boy:1.83 kilo:100 :D:D Sıkıntım Zenon far taktırdım, gece uzun yola çıkınca aküyü sömürüo ve ardından akü lambası yanıo, daha da üstüne gidince tüm farlar kapanıo :) yardm edebilirmisnz aceba :)
As. kardeşim hoşgeldin aramıza
bilgi ve paylaşımlarını bekleriz
bu motor 160 yapmaz, 160 yapsın benimki hediye olsun
ben 77 kiloyum 131 i geçmedim olacak iş değil arkadaş, hyosung 250 bile 160-170 yapıyor
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
31Hatay kardeş,a.s.burada defalarca yazıldı.apachenin elektrik sistemi xenonu kaldırmıyor diye.taktıranlar bir müddet sonra statörü yakıyor bilgin olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Arkadaşım durumuna valla cok üzüldüm yaaa :pale: ama cana gelecegine mala gelsin herzaman da bunu söylerim verilmiş sadakan varmış yolda yatak sarsa 50 ile bile gitsen belki ölümüne sebep olacaktı cünkü motor birden kitliyor yatak sardıgında. Verilmiş sadakan varmış :sunny: Saglam bir ustaya götür fiyat al belkide yatak sarmamıstır iyice bir göster hatta 4 5 ustaya göster belki basıt bir sorundur. Çünkü bu işin cakallıgını bilen ustalar seni genc ve telaslı görünce direk yatak sarmıs bu der daha bakmadan 2000 lira fiyat ceker iyi arastır yani:cat:

---------- Post added at 13:06 ---------- Previous post was at 13:02 ----------


Kardeşim hayırlı satışlar öncelikle Çanta bende yaptırmak istiyorum. Nerde yaptırttın veya bana satarmısın:wiinkk:
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
lastiklerin fiyatı nedir
Dostum o metzeller lastikleri kaça aldın jantla uyum sağladımı ? Metzeller 1 numaradır motor lastiğinde
Evet metzellerin kalitesine güvenerek aldık arkadaşla. 2 takım lastik için 450 tl ödedik.
Profesyonel biyerden aldığımızı düşünüyorum, aklıma ne takıldıysa sordum ve cevaplar beni tatmin etti. Bizim ön ebatlar 90/90/17 arka 100/80/18
katalogdan baktı ve bizim ebatların karşılıkları metzeller ME22 tip lastiklerde ön 3.00/17 arka 3.50/18 olarak çıktı.
Aldığımız lastikler tubeless değil. Tubeless olacağını sanıyordum.Jantlarımızın tubeless için uygun olmadığını, şamrelli lastiğin bizim için en güvenlisi olduğunu söyledi.İkna oldum ve taktırdım.
Yaza kadar Apache için lastik getirtemeyeceğini de ekledi.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
4
Selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım.Arabam var ama içimdeki motosiklet aşkını durduramıyorum :) Tvs Apache motor düşünüyorum servisi oturduğum yere yakınmış.Sizce nasıl motor?Boyum 1.85 kilom 90 altımda sırıtır mı?
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
kardes ne yaptın varmı bir gelisme neler oluyor :?
kardeş tvs'yi aradım, onlarda bi servisi bana yönlendirdiler.o yağ tıpasını kargoladılar bana.ben tıpayı takıp bide yağ koyup deneyeceğim.inş.bişey olmamıştır.forumda da yazdıkları gibi bi deneme yapayım, baktım olmadı ustanın yolu gözükür o zaman :thumright
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
kardeş tvs'yi aradım, onlarda bi servisi bana yönlendirdiler.o yağ tıpasını kargoladılar bana.ben tıpayı takıp bide yağ koyup deneyeceğim.inş.bişey olmamıştır.forumda da yazdıkları gibi bi deneme yapayım, baktım olmadı ustanın yolu gözükür o zaman :thumright

risk alma direk usta getir veya ustaya götür çalıştırmadan reis bikere daha çalıştırman hepten mahvetmen olabilir yok illa çalıştırcam diosan yağ koyduktan sonra şöle iicene çalkala motoru acele etme çalıştırırken demek istiorum :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
risk alma direk usta getir veya ustaya götür çalıştırmadan reis bikere daha çalıştırman hepten mahvetmen olabilir yok illa çalıştırcam diosan yağ koyduktan sonra şöle iicene çalkala motoru acele etme çalıştırırken demek istiorum :)
en son kararım bu yönde.götüreceğim ustaya.sonuçta bu motoru baba parasıyla almadık. ne kadar çaba verdim.bu şekilde davranmamalı.uyardığın için teşekkür ederim...
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
17
Yha 160 yaptığnda arkada oturuordum 2 kişiydik... kilolar sürücü 100kilo yolcu 100 kilo ve iskenderun otobanında motor 11.bin devir dedi
ve motorun sesi rx115 vardır bilirmisinz.. aynı onun gbi çıkıodu... yani 4şerit otobanda viraja yatamadık bile...sonra durduk göstergeden en yüksek sürat 160 yazıo :):) bende anlamadım aceba göstergemi fazla fazla salladı...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------

Bu arada zenon far çıkaracam herlde... ADANALI abimin dediği gbi statörü yakmayalım(ama zenon çok şık oluodu yha :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------

Bu arada benm dijital gösterge km halatı bozuldu...yani halatı ön çatallara takıldığı yeri sıkınca km kendine gelio..ama bırakınca 0 gösterio...
hiçbir servisede girmedm garanti iptal olmştur büyük ihtimal ne yapıcam bilmiorm...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------

Ayrıca yağ olarak CASTROL POWER1 15-40 çok memnunm tavsiye ederim. Buji olarak:NGK çift tırnak :D:D
Yakında resimleride atcm :D :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------

Motorun rodajını 750 km -50 kmhız geçmeyerek yaptım...1000 kilometre olunca Edirne Keşandydım...Hatay kırıkhana geldim :D Basa BAS.
elim gazda 5 vites son...motor tık demedi... :D şuan 8000 km oldu :D
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
Evet metzellerin kalitesine güvenerek aldık arkadaşla. 2 takım lastik için 450 tl ödedik.
Profesyonel biyerden aldığımızı düşünüyorum, aklıma ne takıldıysa sordum ve cevaplar beni tatmin etti. Bizim ön ebatlar 90/90/17 arka 100/80/18
katalogdan baktı ve bizim ebatların karşılıkları metzeller ME22 tip lastiklerde ön 3.00/17 arka 3.50/18 olarak çıktı.
Aldığımız lastikler tubeless değil. Tubeless olacağını sanıyordum.Jantlarımızın tubeless için uygun olmadığını, şamrelli lastiğin bizim için en güvenlisi olduğunu söyledi.İkna oldum ve taktırdım.
Yaza kadar Apache için lastik getirtemeyeceğini de ekledi.
peki memnun musunuz bende istiyorum lastik orjinaller malum 1 takımı 225 tlte aldınız yanlış anlamadıysam
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
reis geçmiş olsun kardeş gerçekten üzüldüm. kafamın takıldığı nokta şu motor yatak sararsa piston silindire yapışmıyormu? veya sürtünme yüzeyi olan yerler birbirine yapışmıyor mu ? eğer birbirine yapıştıysa marş nasıl kımıldatıyor. diyelimki yapışmayıp grapej yaptı. yüzeyler sürtünemiyor. yine marşa bastığıncaında biryerlerin kilitlenip kırılması gerekmiyor mu. bence hiçbiryere gitmeden 10 tl ye normal kalitede bir yağ al doldurup marşa bas ufak bi gıcırtı bile gelse birdaha asla basma :D ama anladığım kadarıyla şimdiye kadar hiç takırtı gıcırtı fln gelmemiş çalışması lazım diye düşünüyorum ben :D

birde motor yağsız iken çok fazla ısınır. bu ısıdan dolayı sıkıntı yaşamış olabilirsin. kanına girmek istemem ama ben direk tamirciye götürmezdim iyice kurcalardım :D
tekrardan geçmiş olsun. sayende wc deki hayırı da görmüş olduk :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst