TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Havalar 2 3 gündür soğudu belki onun da etkisi olabilir. Ben sabahları jikleyi yarımdan biraz daha az çekiyorum marşa basıyorum 3 4 sn bekledikten sonra çekiyorum jikleyi eldiven,kask filan giyene kadar ısınıyor motor ondan sonra basıp gidiyorum sorun olmuyor. 100-200 m kesiklik yapıyor hafif illaki ama daha sonra sorun olmuyor. Eksoz patlaması bende de var motorun bir özelliği sanırsam. Millet eksoz patlatmak için özel yaptırıyor sen şikayet ediyorsun :D



Lastikler gerçekten kötü bende ön tekeri bir ara fena kaydırdım o gün akşam gittim değiştirdim. İrc marka lastik var şuan idare ediyor kayma yapmadı pek.


Motor ısınınca devir 1300-1500 arası olması lazım 1in altında çok düşük sabah çalıştırma sorunu bundan kaynaklanıyor sanırım onu yükselt bence.



Dostum o metzeller lastikleri kaça aldın jantla uyum sağladımı ? Metzeller 1 numaradır motor lastiğinde



Geçenlerde bende bir denedim gaz yemedi aniden gaz kökleyince bu sorunmu yoksa böylemi olması gereliyor bilmiyorum. Eski motorumda da böyleydi.



Daha öncede yazdım gaz teli 4 defa koptuysa sorunu başka yerde ara tel ya motorda bir yere temas ediyor yada başka birşey koparıyor. Kimsede öyle bir sorun yok.

Honda da alsan yamaha da alsan şimdi gidip lastiklerde fark bulamazsın hepsi kayıyor değiştirmek lazım.

Titreşim ilk zamana göre çoğaldıysa gidip vidalarını sıktır motorun .

Senin orada ya servis yok ya anlamıyor yada sen götürmüyorsun .

öyle bir mantık olamaz motor titremiyor sonra 3000 de km 180 gösteriyor kendisi ve titriyor ha ? ve kusura bakma da 5bin devirde motor kaymak gibi gidiyor. 8bin deviri geçmediğin sürece sorun yok.

Bu forumu yüzlerce insan okuyor kimseyi yanlış bilgilendirmeye hakkın yok 5 binde motor harika gidiyormuş daha kaç km yaptınki konusuyorsun eğer forumun eski sayfalarına bakarsan ilk 2011 alanlardan biriside benim ve fotoğraflarım var Ben yazdıklarımın hepsinin arkasındayım çok samimi bir yazı yazdım yoksa bindiğim motoru neden kötüleyim benim tek amacım İnsanları daha fazla kötüye göndermeyelim ben alırkende motor canavar 150 çok rahat görüyo diyorlardı birgün çıktım 140 lara bin pişman oldum Yani demek istediğim bizden artık iş geçti ben aldım ama alacak arkadaşlar o hatayı yapmasın başka modellere baksın sakın KM saati dijital diye kanmayın beni kandıran en büyük şeylerden biride oydu
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
Bu forumu yüzlerce insan okuyor kimseyi yanlış bilgilendirmeye hakkın yok 5 binde motor harika gidiyormuş daha kaç km yaptınki konusuyorsun eğer forumun eski sayfalarına bakarsan ilk 2011 alanlardan biriside benim ve fotoğraflarım var Ben yazdıklarımın hepsinin arkasındayım çok samimi bir yazı yazdım yoksa bindiğim motoru neden kötüleyim benim tek amacım İnsanları daha fazla kötüye göndermeyelim ben alırkende motor canavar 150 çok rahat görüyo diyorlardı birgün çıktım 140 lara bin pişman oldum Yani demek istediğim bizden artık iş geçti ben aldım ama alacak arkadaşlar o hatayı yapmasın başka modellere baksın sakın KM saati dijital diye kanmayın beni kandıran en büyük şeylerden biride oydu
wallaha kardes bır kasa domatesten 1 tane curuk cıktı dıede toptancı degıstırılmez bende bundan once honda cbf 150 onu cok samımı bır arkıme sattım ve apache aldım sımdı olsa gene satar gene alırdım ixeyvent adlı arkadasıda bındırdım benım cbf e oda bılıyor yane 8000 km dekı hondayı satıp apache aldıgımı hondada jıkle cekıoduk soguk havada oda ılkde almıodu marsı hala dahada almıyor ztn bu havalarda jıklesız calısan motordan ben suphe ederım motor ısınana kadar tabıkı gaz yemez dedım yha 1 dk jıkle ıle calıstır 2 4 dk rolantıde calıstır sonra bın motora bas gaza gıt sen eger bu ıslemden sonra gazı dıbıne kadar kokluyosan o zmnda stop eder sonucta gene tam ısınmadı motor ama gıt bır 200 metre sonrada yapıosa al at o motoru cope bakın ben yamaha ybr 125esd yamaha 2007 model uzay kasa honda cbf150 vede honda tıtan bunların hepsıyle bındım gezdım hemde ole bır kere surme degıl yamaha 1 ay surdum esd kasayı apache ıle alayına ısyan:D bır tanesı bıle yanından gecemez apachenın tıp olarak tork olarak satıs sonrası hızmet olarak garantı olarak hee motordu arıza yapar ama benım ıcın onemlı olan arızadan sonra satıcının tutumudur eger senın motor 4 kere km telı koparttıysa yarın gıt tuketıcı kotuma dernegıne 50 tl bagıs yap onlar senın adına dava acıyor ve motorun sıfırı ıle degıstırılmesını saglıyorlar bende cın malı asya scooter vardı sıfır aldım haddınden fazla sorunlu cıktı aldıgım yere gıttım bısey yapamayız dedıler verdım mahkemeye motoru aynen ıade aldılar paramıda ıade ettıler davayı her turlu kazanırsın elınde km telının sureklı koptuguna daır faturalı varsa ama motoru kotulemenın anlamı yok burda bu kadar ınsandan bır tek senı bu kadar sıkayetcı gordum ben bu motor 150 de yapmaz oha derım yapanınkıne ben 1 kere 143 gordum ondada aydın ızmır otobanında yatarak hafıfı egım asagı ruzgarsız yolda yane 140 da cıkmaz 125 130 durr en en en fazla bu motorun son hızı duz yolda ustune yatarak yatmayarak ıse 115 120 arasındadır
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Bu forumu yüzlerce insan okuyor kimseyi yanlış bilgilendirmeye hakkın yok 5 binde motor harika gidiyormuş daha kaç km yaptınki konusuyorsun eğer forumun eski sayfalarına bakarsan ilk 2011 alanlardan biriside benim ve fotoğraflarım var Ben yazdıklarımın hepsinin arkasındayım çok samimi bir yazı yazdım yoksa bindiğim motoru neden kötüleyim benim tek amacım İnsanları daha fazla kötüye göndermeyelim ben alırkende motor canavar 150 çok rahat görüyo diyorlardı birgün çıktım 140 lara bin pişman oldum Yani demek istediğim bizden artık iş geçti ben aldım ama alacak arkadaşlar o hatayı yapmasın başka modellere baksın sakın KM saati dijital diye kanmayın beni kandıran en büyük şeylerden biride oydu
forumda biri vardı ybr sayfasında ybr m var diyodu hep şikayet ediyodu kötülüyordu motoru. şimdi güzel kardeş 150 cc makinadan 150 basmasını beklemek akıl işi değil. senin sorunlarının hiçbiri bizde olmuyor nedense. sabahları tek marşta çalışıyor ısıtıcıyı çek 1 dk sonra bas git stop falan etmez bu kadar apachesi olan adamınki stop etmiyor. uzun lafın kısası gerek yok böyle şeylere apacheyi bilen biliyor zaten sen karalamaya devam et:cat:

imperiaer
arkadaşıma sakın bu motor 140 görmez falan demeyin onda görür emin olun :) motor kendi ağırlığında gidiyor çünkü :) ben düzde 130 u geçemedim mesela boyum biraz uzun rampa aşağı kapandım o kadar anca 140 dedi. bu arada imperiaer arkadaşımın cbf sini test edecektik o akşam baya bi zor çalıştı o makinada. ee oda honda ne olacak şimdi ? herkes malından memnunsa sorun yok memnun olmayan varsa gitsin satsın o zaman.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bahsetmiş biraz bende yazıcam birşeyler öncellikle motorlarımızın hiçbiri gaz yemiyor ( Test için çalıştır gazı birden sona doğru yüklen anlıcaksın) Tepkime 2-3 saniye sonra oluyor
Benim motorumda gaz teli toplamda 4 defa koptu an azından 150 tl gitti
Lastikler berbat yaş yere, çakıla , toprağa gelmiyor direk arkasını atıyor
Bu motorları sabah marşa basıp tekte istop etmeden gidecek adama motoru veririm o kadar berbat yani 3 dakika süre tuttum sabah rölantide çalıştırdım sonra sokak sonuna kadar gittim sokağın sonunda gaz yememeye başladı her gün bu dert Oluyor.

Benzin eskiden az yerdi şimdi daha çok

Titreşim aldığımda yoktu şimdi motoru çalıştırıyorum arka yolcu ayaklığı kendiliğinden açılıyor .

Motoru aylardır satmaya çalısıyorum uygun fiyata alıcıda yok.

Göstergeler arıza yapıyor ( 3 kere devir göstergesi çalışmadı ) ayrıca hız göstergesi kendiliğinden çıkıp iniyor en sonunda 180 görülüyor Bu her motorda belli bir km den sonra görülüyor buda Bu hindistanlıların taktiği Motorları titreme yapıyor diye alınmayınca bu yolu buldu İLk yaklaşık 3 bin km motor titremiyor sonra o gösterge kendiliğinden 180 olunca titremeye başlıyor özellike devir 5.bindeyken aynalar bile titriyor .

aklım olsa almazdım mecburiyetten biniyorum bu sene Üniversite sınavlarına giricem kazanınca direk motoru ne kadara alırsa verip araba alıcam apache motoru hayatım boyunca unutmucam çok çektirdi bana.

saygılar.

motorun kaç binde arkadaşım senin. 10500 km oldu benim ki ve haziran trafiğe çıkışlı. 2 kere marmaris izmir 1 kerede marmaris ölüdeniz olmak üzere 3 uzun yol sayısız kez marmaris datça, marmaris muğla gidip geldim. daha bu vakit olduda motor yolda acaba dedirtmedi bana. soğuk havalarda ısınması 3 dk filan sürüyor olabilir işine gelmiyorsa git scooter al bindiğin gibi gazla:cat:
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
111
arkadaşlar şunu söylemek istiyorum bir malı bukadar incelerseniz sorun olmayan şeyler sorun haline gelir. her motorunda butarz kendine has artı ve eksileri vardır.evet tvs apache kışın sabahları jiklesiz zor çalışıyor , benim bundan önceki motorum mondial kt 125ti iki yıl bindim inanın yazlı kışlı jikle kullandığımı hatırlamam ama ondada vites , şanzuman sorunu yaşıyordum en sonunda sattım.arkadaşta cbf 150 var oda ısınana kadar stop ediyor bana göre butür şeyler sorun veya kusur değil sonuçta Allah yapısı değil kul yapısı. bence bukadar incelemeyin diyorum.ve herkese kazasız sürüşler diliyorum
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Buyurun Arkadaşlar Ortam Şenlensin Biraz :) Sarı Şimşeğe Biraz Bıcı Bıcı Yaptım :)

pic2515i.jpg

pic2516.jpg

pic2517.jpg

pic2518.jpg

pic2519.jpg

pic2520.jpg

pic2521.jpg

pic2526u.jpg

pic2529.jpg

pic2530.jpg
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
forumda biri vardı ybr sayfasında ybr m var diyodu hep şikayet ediyodu kötülüyordu motoru. şimdi güzel kardeş 150 cc makinadan 150 basmasını beklemek akıl işi değil. senin sorunlarının hiçbiri bizde olmuyor nedense. sabahları tek marşta çalışıyor ısıtıcıyı çek 1 dk sonra bas git stop falan etmez bu kadar apachesi olan adamınki stop etmiyor. uzun lafın kısası gerek yok böyle şeylere apacheyi bilen biliyor zaten sen karalamaya devam et:cat:

imperiaer
arkadaşıma sakın bu motor 140 görmez falan demeyin onda görür emin olun :) motor kendi ağırlığında gidiyor çünkü :) ben düzde 130 u geçemedim mesela boyum biraz uzun rampa aşağı kapandım o kadar anca 140 dedi. bu arada imperiaer arkadaşımın cbf sini test edecektik o akşam baya bi zor çalıştı o makinada. ee oda honda ne olacak şimdi ? herkes malından memnunsa sorun yok memnun olmayan varsa gitsin satsın o zaman.

yaw bılader o havalar zor calısmıyıcak gıbı deılkı ogun ıkı uc dk jıkle cekmıstık hondayı calıstırırken anca kendıne gelmıstı motor :)) bu arada aynen katılıyorum bu motorda benım cıkamadıgım hıza hıcbır allahın kulu cıkamaz ıdda edıyorum :))laa ben zayıf oldugum ıcın mı bu motorun her gaza asıldıgımda onu kalkıyo anıden fırlıo dersın acama:D
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
yaw bılader o havalar zor calısmıyıcak gıbı deılkı ogun ıkı uc dk jıkle cekmıstık hondayı calıstırırken anca kendıne gelmıstı motor :)) bu arada aynen katılıyorum bu motorda benım cıkamadıgım hıza hıcbır allahın kulu cıkamaz ıdda edıyorum :))laa ben zayıf oldugum ıcın mı bu motorun her gaza asıldıgımda onu kalkıyo anıden fırlıo dersın acama:D
büyük ihtimal :) motor hiç yük çekmiyor sende rüzgarda az vuruyo :) senin bindiğin apache en hızlı apache:)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
ortalık karışıvermiş beaaa :)
mayıstan beri bu başlıktayım 6000km dir apache kullanırım abartılacak şekilde eleştirmem kötülemem
gösterge devir arızalandı yenisi ile değişti başka bişey yok, 3200km yağ değiştirmedim tık yok, eksilme yok kararma yok
titreme var bazen huzursuz ediyomu ediyo, abartılı değil ama
güç performans hız ve görüntü hatalarını kapatıyo ve dikkatleri üstüne çekiyo
biraz şans işi hatalı ürün olabilir
bakımdan önce sabahları veya akşamları antalya havası 10 derece veya 15 olsun tek marşta alıyodu yemin ediyorum size jikle kullanmıyordum ben
bunun nedeni çaresi hava ayarı arkadaşlar, bizzat şahit oldum
ama ani gaz tepkimesi problemli yada karbüratör ayarı gerekiyo
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar şunu söylemek istiyorum bir malı bukadar incelerseniz sorun olmayan şeyler sorun haline gelir. her motorunda butarz kendine has artı ve eksileri vardır.evet tvs apache kışın sabahları jiklesiz zor çalışıyor , benim bundan önceki motorum mondial kt 125ti iki yıl bindim inanın yazlı kışlı jikle kullandığımı hatırlamam ama ondada vites , şanzuman sorunu yaşıyordum en sonunda sattım.arkadaşta cbf 150 var oda ısınana kadar stop ediyor bana göre butür şeyler sorun veya kusur değil sonuçta Allah yapısı değil kul yapısı. bence bukadar incelemeyin diyorum.ve herkese kazasız sürüşler diliyorum

ortalık karışıvermiş beaaa :)
mayıstan beri bu başlıktayım 6000km dir apache kullanırım abartılacak şekilde eleştirmem kötülemem
gösterge devir arızalandı yenisi ile değişti başka bişey yok, 3200km yağ değiştirmedim tık yok, eksilme yok kararma yok
titreme var bazen huzursuz ediyomu ediyo, abartılı değil ama
güç performans hız ve görüntü hatalarını kapatıyo ve dikkatleri üstüne çekiyo
biraz şans işi hatalı ürün olabilir
bakımdan önce sabahları veya akşamları antalya havası 10 derece veya 15 olsun tek marşta alıyodu yemin ediyorum size jikle kullanmıyordum ben
bunun nedeni çaresi hava ayarı arkadaşlar, bizzat şahit oldum
ama ani gaz tepkimesi problemli yada karbüratör ayarı gerekiyo

budur.:thumleft:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Boşuna polemiğe girmeye gerek yok %89 motor güzel bundan başka söylencek laf var mı bence yok :bounce:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
ortalık karışıvermiş beaaa :)
mayıstan beri bu başlıktayım 6000km dir apache kullanırım abartılacak şekilde eleştirmem kötülemem
gösterge devir arızalandı yenisi ile değişti başka bişey yok, 3200km yağ değiştirmedim tık yok, eksilme yok kararma yok
titreme var bazen huzursuz ediyomu ediyo, abartılı değil ama
güç performans hız ve görüntü hatalarını kapatıyo ve dikkatleri üstüne çekiyo
biraz şans işi hatalı ürün olabilir
bakımdan önce sabahları veya akşamları antalya havası 10 derece veya 15 olsun tek marşta alıyodu yemin ediyorum size jikle kullanmıyordum ben
bunun nedeni çaresi hava ayarı arkadaşlar, bizzat şahit oldum
ama ani gaz tepkimesi problemli yada karbüratör ayarı gerekiyo
motoru bugün bi deneyim dedim açtım kontağı düğmeye bi dokundum çalıştı bakalım dedim stop edecekmi bekledim etmedi gaz verdim hemen yemiyo tabi ama stop da etmiyo bi 15 20 saniye ısıtıcıyı çektim sonra bıraktım yardır banamısın demiyo bi 1 km falan gittim (markete gitmiştim) dönüşte şu gaza bi an çökeyim dedim boşta bakalım hemen mi yicek evet hemen yiyomuş :) direk alıyo devrini bekleme falan olmuyo. demekki ben soğukken denemişim bi ara banada öyle gelmişti:) 5000 km de sübap ayarı mı yaptırsam diyorum bi yandanda gerek yok diyorum çünkü öyle bi ayar isteyecek sesi gelmiyo bujiyide değiştirmedim bakalım gitsin böyle usta en az 20 bin km gider demişti bujiye.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
6
arkadaşlar ben ist gaziosmanpaşada oturuyorum apache tvs 2011 almayı sizler hangi bayiden almamı önerirsiniz
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
sarı apache flaşda patlayınca civciv gibi tatlı görünümüş :D ALLAH kaza bela vermesin güle güle kullanın.
apacheye söyleyecek söz bulunamıyo neyler dert ediliyor yav :D benim jiklenin halatı yağsız mı kalmış nolmuşsa çekilmiyor ben daha hiç jikle kullanmadım :D ilk marşta alırsa alıyor az gaz veriyorum stop etmesin diye 10 sn fln durup basıyorum gidiyorum. kayda değer bi gaz yememe fln da olmuyor. ilk marşta almasa bile 3 4 5 çalışıyor işte :D. sorun edecek bişey yok. benim motor accayip şiddetli bi yağmurun altında kaldı gün boyunca. her tarafına su kaçmış :D heralde benzin deposunada kaçmış ara sıra tekliyor. :D ara sıra marş basmıyor. devir saati bazen sapıtıyor :D ama hiç yolda bırakmıyor. taş gibi sağlam. :D kusur arayacak olursanız o kadar çok şey bulursunuz ki motordan soğutur ama adil olmaz birde cbf veya ybr ile kıyaslayın bakim.
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
kağıthaneden alma 2 gün plaka ruhsat dedi bana 10 günde aldım zaten 2 bayiydi çoğaldı şimdi bayiler kağıthaneden alma derim...
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Arkadaslar bugun anlamadıgım bir sorunla karsılastım.Motor birinci viteste kalkarken arka taraftan tak tak tak diye ses gelmeye basladı nerden geldiginide anlamadım 2 de de yapıyor hızlandıgında geciyor.Zannedersem zincirden geliyor sizde de oldumu daha yenı bakımdan cıktı motor 350 km yaptım 1 haftada herhalde yenıden zinciri yaglatmam gerekecek:pr: Basına böyle bişey gelen arkadas var mı acaba?
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
arkadaşlarrrrr nazar aldım galiba.dün akşam ts-gs maçından eve dönerken ayıptır söylemesi wc molası vermek için sağda durakladım birde ne göreyim.motorun altından bir sıvı akıyor yaklaşık 200ml kadar vardı.meğer olay şuymuş. (olaydan 2-3 saat önce motorun bakımını yapmak için en alttaki yağ tıpasını açmaya çalışmıştım.açamadım.meğer tıpa gevşemiş.durum böyle olunca maça gidip dönüş mesafesi olan 25-30 km yolda bu tıpa gevşemiş ve yerinden düşmüş.) durakladığımda yerdeki sıvı alttaki tıpanın deliğinden püskürüyordu.bende olay yerinin çok tenha olduğundan anayola yanaşmak için biraz daha sürdüm.yaklaşık 200mt.sonra motor kendiliğinden stop etti.bidaha çalıştırdım.yine stop etti.bi akrabayı çağırdık.yükleyip eve götürdük.kime sorduysam motor yatak sarmıştır diyor. :pr: acayip üzgünüm.nazar değdi galiba. :salut: acayip üzgünüm.ne yapmalıyım. :salut:
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
yağsız keşke çalıştırmasaydın yatak sarmış olabilir o zamanda sorunun çok ciddi olur,çalıştırmayı bile deneme çok kötü olmuş üzüldüm...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst