TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
arkadaşlar daha önceki sayfalarda yağ ve hava filtresi almışsınız bende değiştirmek istiyorum link verebilir misiniz birde bursadaki arkadaşlar bursada parça teminini nerden yapıyorsunuz
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Sefa 2 takım lastik demek 2 adet ön / 2 adet arka lastik demektir. Toplamda 4 lastik yani, 2 motorsiklet için 450 tl. Bi yanlış anlaşılma var gibi geldi :wiinkk:
:cherry: evet kardeşim yanlış anlamışım :cherry: aferdersiniz arkadaşlar
boşuna germişim kendimi :) ben 2 si 450 tl sandım
ön arka 225tl ozaman fiyat iyi, alınabilir sorum yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

ewt yanlış anlamış sefa kardeş. yani 225 tl senin motora lastik için vereceğin para.
aynen öyle :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

arkadaşlar daha önceki sayfalarda yağ ve hava filtresi almışsınız bende değiştirmek istiyorum link verebilir misiniz birde bursadaki arkadaşlar bursada parça teminini nerden yapıyorsunuz
kardeşim ben sanayiden parça satanlardan temin ettim, 5tl yağ filtresi yan sanayi, ipone 10-40 yağ 25 tl
ama siparişle alan vardır, muhakkak link paylaşan olur
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
[/COLOR]
kardeşim ben sanayiden parça satanlardan temin ettim, 5tl yağ filtresi yan sanayi, ipone 10-40 yağ 25 tl
ama siparişle alan vardır, muhakkak link paylaşan olur
bende bugün sanayiye bakacaktım ama belirli bir yer değil bulamam diye girmedim birde karter contasını kaç anahtarla açıyoruz sakaldan hiçbirşey gözükmüyor
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
17
Bu Lastiklere nitrojen gazı basma nedir? bileniniz varmı
Ne işe yarıyor...
Bu gün bizim arkadaşlar lastiklere nitrojen bastırdılar
Lastikçinin demesine göre Lastiğin ısınmasını önlüyormuş,yüzde %4 yakıt tasarrusufu,daha iyi frenleme ve yol tutuş,ayrıca lastiğin ve jantın ömrünü uzatıyormuş...
Lastiğin ısınmasını önleyebilir doğrudur çünkü nitrojen soğutucu bir gazdır...
Bende bastıracam gazı ama yorumlarınızı bekliyorum :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Bu Lastiklere nitrojen gazı basma nedir? bileniniz varmı
Ne işe yarıyor...
Bu gün bizim arkadaşlar lastiklere nitrojen bastırdılar
Lastikçinin demesine göre Lastiğin ısınmasını önlüyormuş,yüzde %4 yakıt tasarrusufu,daha iyi frenleme ve yol tutuş,ayrıca lastiğin ve jantın ömrünü uzatıyormuş...
Lastiğin ısınmasını önleyebilir doğrudur çünkü nitrojen soğutucu bir gazdır...
Bende bastıracam gazı ama yorumlarınızı bekliyorum :)
faydalı olduğunu bende duydum
yol tutuşu iyi oluyo bildiğim kadarıyla
ama herzaman nitro bastırmak gerekiyormuş diye duydum
arkadaşlarından bilgi al bizimle paylaş
ısınan lastik daha iyi yol tutmazmı?
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Benim bildigim helyum gazı!!! nitro yu ilk defa duydum :sunny:

Helyum gazını arabamda denemıstım zamanında baya bir faydasını görmüştüm motorda da denenebilir. Ayrıca lastigin ömrünü normal havaya göre 10 kata kadar artırıp yakıt tasarrufu sagladıgı da dogrudur.AMa HELYUMM :thumleft:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
nitrojen gazı hakkında biraz araştırma yaptım.bi kaç avantajı var.mesela ikide bir lastik basıncını kontrol etmek gerektirmiyormuş, yaz kış aynı kütlede olduğu için.ayrıca nitrojen basılması lastiğin ömrünü biraz uzatıyormuş.10 kat değil de 2-3 kat falan.ama takıldığım bir nokta varki; benim bildiğim lastik ısınınca yol tutuşu artar, soğuk olunca değil.bide şu var, bizim motosikletler gibi hafif araçlarda kullanılması biraz sakıncalıymış, malum soğuk lastik ve düşük yol tutuşu...
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
17
Arkdşlar;
Lastiğe hidrojen bastıran arkadşnmın biri yanıma geldi ve kendisinde yamaha ybr125 var... Dediğiniz gbi yol tutuşnda sanki yalpalama var diyor.. Yoldaki lastik sesini düşürmüş. ama çokta memnun değil...Ben bu gazı vurdurmayacam...Lastik başı 5tl para alıolar yazık yha...
BU GAZIN FAYDALARI.
lastiğin uzun ömürlü olmasını sağlıyormuş(hangimiz lastiklerde yarıklar oluştu diye lastik değiştirdik...Herksn lastik değiştirme nedeni lasitk erdiği içindir)
Ayrıca lastiğin ısınmasını önlüyormuş(tam tersi bence motorsikletde lastik ısınırsa daha iyi yol tutar)
araştırmama göre bu gazı kullananlar ASKERİ ARAÇLAR,İŞ MAKİNALARI,UÇAK LASTİKLERİ(YANİ YÜKSEK DERECE ISI ÜRETEN LASTİKLER)
Bende az kalsın vurduruodum haa:):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

Yha arkadşlar bulunduğunuz yerlerde bu dijital gösterge halatları varmı aceba...Bnmkisi bozukta bulamıorum...en yakın serviste 90-100 km :):)km halatı
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
arkadalar acıl bır problemım var benım motor motorblogundan terleme yapyor o motordakı tırtıllı yer var orda ortadakı ek yerınden yapıyor servısı aradım normal hepsı yapar onu uzun yolda yada motor sıkıstırılınca yaparmıs ole torkdan dolayı dıyo servısım sızlerdede varmı hıc bole bır terleme olayı benım ıcın motorlarınızın o tırtıllı yerınde ek yerını parmagınızla bır kontrol edermısınız yag yada yagdan pıhtılasmıs bır kır tabakası varmı :S
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
nitrojen gazı hakkında biraz araştırma yaptım.bi kaç avantajı var.mesela ikide bir lastik basıncını kontrol etmek gerektirmiyormuş, yaz kış aynı kütlede olduğu için.ayrıca nitrojen basılması lastiğin ömrünü biraz uzatıyormuş.10 kat değil de 2-3 kat falan.ama takıldığım bir nokta varki; benim bildiğim lastik ısınınca yol tutuşu artar, soğuk olunca değil.bide şu var, bizim motosikletler gibi hafif araçlarda kullanılması biraz sakıncalıymış, malum soğuk lastik ve düşük yol tutuşu...
nitjoenin tek faydası ikide bir lastiğin havası tam mı diye kontrol etmiyorsun yanlız bir kere bastın mı hep basmak gerekir yoksa havadaki nitrojen az olduğundan sonra hava basınca seyreltir onu bu güne kadar bir arabamda yaptırdım ve lastiğin ömrü 4 yıldır 4 yıl sonra bitti zaten yakıttada ne yaktıysam yine onu yaktım hepsi palavra:)

---------- Post added at 14:02 ---------- Previous post was at 13:59 ----------

Arkdşlar;
Lastiğe hidrojen bastıran arkadşnmın biri yanıma geldi ve kendisinde yamaha ybr125 var... Dediğiniz gbi yol tutuşnda sanki yalpalama var diyor.. Yoldaki lastik sesini düşürmüş. ama çokta memnun değil...Ben bu gazı vurdurmayacam...Lastik başı 5tl para alıolar yazık yha...
BU GAZIN FAYDALARI.
lastiğin uzun ömürlü olmasını sağlıyormuş(hangimiz lastiklerde yarıklar oluştu diye lastik değiştirdik...Herksn lastik değiştirme nedeni lasitk erdiği içindir)
Ayrıca lastiğin ısınmasını önlüyormuş(tam tersi bence motorsikletde lastik ısınırsa daha iyi yol tutar)
araştırmama göre bu gazı kullananlar ASKERİ ARAÇLAR,İŞ MAKİNALARI,UÇAK LASTİKLERİ(YANİ YÜKSEK DERECE ISI ÜRETEN LASTİKLER)
Bende az kalsın vurduruodum haa:):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

Yha arkadşlar bulunduğunuz yerlerde bu dijital gösterge halatları varmı aceba...Bnmkisi bozukta bulamıorum...en yakın serviste 90-100 km :):)km halatı
hocam hidrojen bastırma zaten sakın mazallah hava ya uçarsınız:queen:

---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 14:02 ----------

arkadalar acıl bır problemım var benım motor motorblogundan terleme yapyor o motordakı tırtıllı yer var orda ortadakı ek yerınden yapıyor servısı aradım normal hepsı yapar onu uzun yolda yada motor sıkıstırılınca yaparmıs ole torkdan dolayı dıyo servısım sızlerdede varmı hıc bole bır terleme olayı benım ıcın motorlarınızın o tırtıllı yerınde ek yerını parmagınızla bır kontrol edermısınız yag yada yagdan pıhtılasmıs bır kır tabakası varmı :S
yapması normal motorun üzerindeki nem soğuk havayla yoğunlaşıyor(yanlış demiş olabilirim aynı çaydanlıktaki gibi yani) o yüzden bendede oluyor ama yağlı değil yağ varsa bir yerden kaçak vardır

---------- Post added at 14:08 ---------- Previous post was at 14:06 ----------

bende bugün sanayiye bakacaktım ama belirli bir yer değil bulamam diye girmedim birde karter contasını kaç anahtarla açıyoruz sakaldan hiçbirşey gözükmüyor

arkadaşlar yardım edecek olan yok mu linkte olabilir yağ ve hava filtresi için
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
nitjoenin tek faydası ikide bir lastiğin havası tam mı diye kontrol etmiyorsun yanlız bir kere bastın mı hep basmak gerekir yoksa havadaki nitrojen az olduğundan sonra hava basınca seyreltir onu bu güne kadar bir arabamda yaptırdım ve lastiğin ömrü 4 yıldır 4 yıl sonra bitti zaten yakıttada ne yaktıysam yine onu yaktım hepsi palavra:)

---------- Post added at 14:02 ---------- Previous post was at 13:59 ----------


hocam hidrojen bastırma zaten sakın mazallah hava ya uçarsınız:queen:

---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 14:02 ----------


yapması normal motorun üzerindeki nem soğuk havayla yoğunlaşıyor(yanlış demiş olabilirim aynı çaydanlıktaki gibi yani) o yüzden bendede oluyor ama yağlı değil yağ varsa bir yerden kaçak vardır

---------- Post added at 14:08 ---------- Previous post was at 14:06 ----------



arkadaşlar yardım edecek olan yok mu linkte olabilir yağ ve hava filtresi için
yok benım dedıgım yaglı ısotları aradım terleme yapması normal dedı yagda eksılme yapmaz o dedı servıse goturdum sımdı oda ole dedı yuksek devırde torkdan dolayı tırtıllı moto blogundakı ek yerınden yaparmıs yagını kontrol ettık en ufak bır eksılme yok 1300 km once degıstırmıstım hıc eksılmemıs kacak yag kacırsa eksılırdı yagın dedı servıs sonra servıste bır apache daha geldı baktık ondada vardı aynı sey bugun eskı kasaydı onunkısı 3 yıldır bendede ole ama bır sıkıntısını gormedım kafan rahat olsun dedı ama benım kafam rahat degıl ne oluo bu terleme yag eksılmıo ama motor blogunda hafıf sızıntı yapmıs gıbı bıde toz yapısmıs ustune pıhtılasmıs o yag tabakası nasıl normal bu anlamadım:S
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
yok benım dedıgım yaglı ısotları aradım terleme yapması normal dedı yagda eksılme yapmaz o dedı servıse goturdum sımdı oda ole dedı yuksek devırde torkdan dolayı tırtıllı moto blogundakı ek yerınden yaparmıs yagını kontrol ettık en ufak bır eksılme yok 1300 km once degıstırmıstım hıc eksılmemıs kacak yag kacırsa eksılırdı yagın dedı servıs sonra servıste bır apache daha geldı baktık ondada vardı aynı sey bugun eskı kasaydı onunkısı 3 yıldır bendede ole ama bır sıkıntısını gormedım kafan rahat olsun dedı ama benım kafam rahat degıl ne oluo bu terleme yag eksılmıo ama motor blogunda hafıf sızıntı yapmıs gıbı bıde toz yapısmıs ustune pıhtılasmıs o yag tabakası nasıl normal bu anlamadım:S
motorlar fabrika çıkışında kaplanırlar waxla o düzgün temizlenmediyse katılaşır tozla beraber oda olabilir bir foto koyabilir misin
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
motorlar fabrika çıkışında kaplanırlar waxla o düzgün temizlenmediyse katılaşır tozla beraber oda olabilir bir foto koyabilir misin
foto koyarım ama sıldım bugun tasan yagı bakım gene tasarsa ceker koyarım ama wax deıl bıldıgımız yag sadece bır kısımdan sızdırmıs anlamadım bı turlu yag sızdırıyo desem 1 aydır hıcmı yag eksıltmez motor terleme dıo herkes yamaha servıste calısan arkım var ustabası onada gosterdım oda terleme dıo normaldır hondada yapar yamahada dıo ama ben 2 sene honda kullandım hıc ole bır sey basıma gelmedı ole dıyıncede cbf 150de torkmu varda olsun hondanın torklu makınalarına bak dıo:S
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
iyi de arkadaşlar zaten iç lastikli bi motora bu gazı bastırmak mantıksız olur. dubleks olsa tamam diyecem. arabaya sıfır lastik aldığımızda onlarda basmıştı bi faydası veya zararı varmı bilmem gereksiz bişey olabilir yani lastik ısındıkca yapışıyo yola ve bizim için önemli olan o.
erol kardeşim bigün yine görüştüğümüzde benim motorada baya bi devirli kullanıyorum bakalım bendede varmı dediğin yağdan tam olarak nerde anlamadım da:) terleme olur da terleme yeni motorda olur ben öyle biliyorum en azından senin motor 6 bine geldi.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
arkadaşlar ben bu aralar motorun farlarına takıldım. adana da akşamları çok dumanlı olduğundan farların ışığı bazen yere bile deymiyor diyebilirim. işten dönüş saatim tam olarak milletin yeni soba yakmaya başladığı zaman olduğundan bu dumana çok maruz kalıyorum. farlar yetersiz kalıyor. birde far konusunda açgözlüyümdür yalan söylemeyim. :D nette dolaşırken osram nightbreaker h4 ampül gördüm 55watt. motosiklet ise 35watt sizce bunu taksam elektrik tesisatı zarar görür mü en çok far açma kapama butonundan sorun çıktığını duydum. kendim aküden direk çekip röle ile anahtara bağlasam. açıp kapama anahtarından sadece rölenin çekeceği kadar düşük bir akım çekse anahtardaki sorun çözülür. fakat fazla ısınma tası eritme gibi bir problem yaşarmıyım. aküyü zor durumda bırakmış olurmuyum. yapacağım şey sadece 35 watlık enerji tüketimini iptal edip farklı ve güvenli bir tesisat ile 55 wat güç çekmek. daha önce bu tür şeyler denemiş olan varsa fikirlerini almak isterim. birde elim deymişkem farı direk aküden çalıştırmak istiyorum. illaki motoru çalıştırmama gerek kalmasın istiyorum farları yakmak için.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
arkadaşlar ben bu aralar motorun farlarına takıldım. adana da akşamları çok dumanlı olduğundan farların ışığı bazen yere bile deymiyor diyebilirim. işten dönüş saatim tam olarak milletin yeni soba yakmaya başladığı zaman olduğundan bu dumana çok maruz kalıyorum. farlar yetersiz kalıyor. birde far konusunda açgözlüyümdür yalan söylemeyim. :D nette dolaşırken osram nightbreaker h4 ampül gördüm 55watt. motosiklet ise 35watt sizce bunu taksam elektrik tesisatı zarar görür mü en çok far açma kapama butonundan sorun çıktığını duydum. kendim aküden direk çekip röle ile anahtara bağlasam. açıp kapama anahtarından sadece rölenin çekeceği kadar düşük bir akım çekse anahtardaki sorun çözülür. fakat fazla ısınma tası eritme gibi bir problem yaşarmıyım. aküyü zor durumda bırakmış olurmuyum. yapacağım şey sadece 35 watlık enerji tüketimini iptal edip farklı ve güvenli bir tesisat ile 55 wat güç çekmek. daha önce bu tür şeyler denemiş olan varsa fikirlerini almak isterim. birde elim deymişkem farı direk aküden çalıştırmak istiyorum. illaki motoru çalıştırmama gerek kalmasın istiyorum farları yakmak için.
eğerki dman fazla ise yine dumana çarpacaktır ve yine sorununa çözüm olmayacaktır bence.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
bir nebze de olsa etkisi olacaktır. ayrıca sorun çıkarmayacaksa 55 wattlık osramı 35 watlık normal ampül yüzünden geri çeviremem :D tek derdim sorun çıkabilirmi bilmiyorum. aküyü bitirmek veya fazla ısınıp yansıtıcıyı karartmak gibi
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
bir nebze de olsa etkisi olacaktır. ayrıca sorun çıkarmayacaksa 55 wattlık osramı 35 watlık normal ampül yüzünden geri çeviremem :D tek derdim sorun çıkabilirmi bilmiyorum. aküyü bitirmek veya fazla ısınıp yansıtıcıyı karartmak gibi

Şahsen denemedim ama bir sorun olacağını sanmıyorum. kontak kapalıyken uzun süre açık bırakmadığın sürece aküyü bitirmez , yansıtıcıya da zararı olacağını sanmıyorum. Ama denemeden bilinmez tabi
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
111
nitrojen gazı hakkında biraz araştırma yaptım.bi kaç avantajı var.mesela ikide bir lastik basıncını kontrol etmek gerektirmiyormuş, yaz kış aynı kütlede olduğu için.ayrıca nitrojen basılması lastiğin ömrünü biraz uzatıyormuş.10 kat değil de 2-3 kat falan.ama takıldığım bir nokta varki; benim bildiğim lastik ısınınca yol tutuşu artar, soğuk olunca değil.bide şu var, bizim motosikletler gibi hafif araçlarda kullanılması biraz sakıncalıymış, malum soğuk lastik ve düşük yol tutuşu...
reis, sen motorunu servise gösterdinmi noldu bişey olmuşmu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst