bi kaç foto at o zaman :9biraaz canlandırmak lazım bu başlığı![]()
bi kaç foto at o zaman :9

neki bu service manuel.araştırdım biraz devre ile ilgili bişey ama anlamadım :silent:
teşekkür ederim kardeşim.aslında bende motoru aldığımdan beri baya borçlandım bi toparlıyamadım ama montta lazım işte.bu ay biraz sıkışıcaz napalım
kardeş bence sen yanlış ölçüyorsun, yada yeni aldığın için heyecandan biraz fazla abartıyorsun :cat:
40 km'de bi motorun ya yağı eksik konmuştur.yada yağ deposu deliktir.başka ihtimal kalmıyor.
Service manual'i gerekli arkadaşlar, bugün bana yarın size. 4 koldan bi araştıralım derim.. :cat:
Bende çanta düşünüyorum, fotolar çok iyi olurdu hakkaten. Bu arada service manual'ini bulabilen yok herhalde. Ses çıkmadı kimseden..
Yağın kaç km de değişmesi gerektiği belli, 1000 km ya da 2000 km sonra yağ mı değişir. Yağa yazık tüketim çılgınlığı bence. Zaten yeni yağ koyduğunuzda şöyle bi 100 km alışma süreci olur. Kaliteli yağ kullan olması gerektiği süre ve km'lerde değişimini yap o motor ölmez..Gerisi boş
arkadaşım belkı yanlış yaptığın birşey var motor bantın uzerınde giderken toparlanıyo motorlar boşta çalıştırılıyo yağı eksık olma ihtimalı çok az motor yağına bakmak için yapılan en çok hata motor düz bir yerde orta sehpada ön teker yere değdirilecek ve yağ seviyesine ole bakılacak birde böle dene
cagatay kardeş bişeyi merak ediyorum;acaba yağ seviyesine bakarken yağ çubuğunu tekrardan yerine sıkaraktanmı baktın yoksa öylesine batırıp çıkardınmı. doğru olanı tekrardan sıkıp bakmanmotor yağı eksik olan benim motordu dediğin gibi baktım 3 kere üçündede aynıydı ve yağ ekledim yarım litreden fazla aldı ve yağ çubuğunda normal seviyeye geldi seside azaldı tarıltı gitti
arabanın yağını sen mi değiştiriyorsun arabadada oldugu gibi diye ona mı dedin yoksa arabanın yağını her 500 de mi değiştiriyorsun?http://www*****ibd.com/doc/36949038/TVS-Apache-RTR-180-Service-Manual
burda rtr 180liğin var dediğin olabilir ben corsada gidip servisten istemiştim fotokopi çektim ama muhabbetim var diye verdiler yoksa vermiyorlar dediğiniz gibi kendin yapıcaksın bakımı vs şu ilk 500 geçsin sonra her 500de ben değiştiricem yağını arabada olduğu gibi![]()
sıkıpta baktım düz bir zeminde orta sehpadacagatay kardeş bişeyi merak ediyorum;acaba yağ seviyesine bakarken yağ çubuğunu tekrardan yerine sıkaraktanmı baktın yoksa öylesine batırıp çıkardınmı. doğru olanı tekrardan sıkıp bakman
yok 5000kmde bir castrol 5w40 koyarım yada bulamazsam mobil 1 5w30 iki markada aslında aynıdır onun ki servis normalde 15 bin km diyor bir dahaki ay servise gidicem ve garantide hiç sorun olmadı kendim yağ değiştirdim diye arabada yazılım farklı turbo büyüttüm ayrıca şanzıman kalibrasyonu yaptım vitesler çok sert ve giderken 10 kmnin altına düşmedin mi 1 geçmiyordu mekanik ve elektronik konusunda biraz bilgim vardır bu arada corsam 2011 model daha 13 ay garantisi vararabanın yağını sen mi değiştiriyorsun arabadada oldugu gibi diye ona mı dedin yoksa arabanın yağını her 500 de mi değiştiriyorsun?
aa bende bursadayım koruparkta oturuyorum gerçi trafiğe fazla çıkamıyorum öteki motorumla geçirdiğim kaza yüzünden eğer cesaretimi yeniden kazanırsam buluşmalara gelmek isterimMerhaba Arkadaşlar Bugün Havayı Güzel Bulduk Bir Gezi Yapalım Dedik Sizede Bir Kaç Foto Paylaşmak İstedim Buyurun...
http://img828.imageshack.us/img828/7064/pic2443.jpg
http://img810.imageshack.us/img810/7191/pic2444.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/3646/pic2445.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/6644/pic2447.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/7921/pic2449.jpg
http://img651.imageshack.us/img651/3482/pic2452h.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/1985/pic2456.jpg
http://img684.imageshack.us/img684/787/pic2458.jpg
o siyah apachenin üstündeki kask suomy'mi ve öyleyse ayıptır sorması fiyatı nedir.bana motoru aldığım adam hediye etmişti aynı o kasktan.
sıkıpta baktım düz bir zeminde orta sehpada
---------- Post added at 23:38 ---------- Previous post was at 23:34 ----------
yok 5000kmde bir castrol 5w40 koyarım yada bulamazsam mobil 1 5w30 iki markada aslında aynıdır onun ki servis normalde 15 bin km diyor bir dahaki ay servise gidicem ve garantide hiç sorun olmadı kendim yağ değiştirdim diye arabada yazılım farklı turbo büyüttüm ayrıca şanzıman kalibrasyonu yaptım vitesler çok sert ve giderken 10 kmnin altına düşmedin mi 1 geçmiyordu mekanik ve elektronik konusunda biraz bilgim vardır bu arada corsam 2011 model daha 13 ay garantisi var
---------- Post added at 23:40 ---------- Previous post was at 23:38 ----------
aa bende bursadayım koruparkta oturuyorum gerçi trafiğe fazla çıkamıyorum öteki motorumla geçirdiğim kaza yüzünden eğer cesaretimi yeniden kazanırsam buluşmalara gelmek isterim![]()