TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
bu akşam hiç sorun yaşamadım viteste tıkır tıkır geçti rodajda diye yapıyor sanırım 50 kmde kesildi bu sorun 20 km yaptım bu akşam hiç sorun yaşamadım
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Service manual'i gerekli arkadaşlar, bugün bana yarın size. 4 koldan bi araştıralım derim.. :cat:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
neki bu service manuel.araştırdım biraz devre ile ilgili bişey ama anlamadım :silent:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
her 2000 km de yağını. 5000 km de hava filtresini ve yağ filtresini. 15000 km de bujisini değiştirin. tamam kitapçığa falan gerek yok :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
arka amortisör sağa çevirdin mi sertleşiyor sola çevirdin mi yumuşuyor yağ yağ çubuğunda en üstteki x seviyesinde olmalı arka fren telinin ucundaki somundan anladığım kadarıyla fren pedalı ayarlanıyor aşağıya yada yukarıya diye aklıma geldikçe yazarım yine

---------- Post added at 13:40 ---------- Previous post was at 13:12 ----------

ön far apulü hs parklar dipsiz sinyallerde aynı olması lazım 200 kmde birde zincir yağlardıım ben öteki motorumda
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
85
teşekkür ederim kardeşim.aslında bende motoru aldığımdan beri baya borçlandım bi toparlıyamadım ama montta lazım işte.bu ay biraz sıkışıcaz napalım :)

kardeş bence sen yanlış ölçüyorsun, yada yeni aldığın için heyecandan biraz fazla abartıyorsun :cat:
40 km'de bi motorun ya yağı eksik konmuştur.yada yağ deposu deliktir.başka ihtimal kalmıyor.

arkadaşım belkı yanlış yaptığın birşey var motor bantın uzerınde giderken toparlanıyo motorlar boşta çalıştırılıyo yağı eksık olma ihtimalı çok az motor yağına bakmak için yapılan en çok hata motor düz bir yerde orta sehpada ön teker yere değdirilecek ve yağ seviyesine ole bakılacak birde böle dene

---------- Post added at 19:36 ---------- Previous post was at 19:33 ----------

Service manual'i gerekli arkadaşlar, bugün bana yarın size. 4 koldan bi araştıralım derim.. :cat:

servis manuelıne gerek yok anahtar işareti çıkıyor kımse markasına laf söyletmez o yuzden aksı olmadığı surece servıs lambasında değiştir ama ben 1000de 800değiştiriyorum o başka

---------- Post added at 19:39 ---------- Previous post was at 19:36 ----------

Bende çanta düşünüyorum, fotolar çok iyi olurdu hakkaten. Bu arada service manual'ini bulabilen yok herhalde. Ses çıkmadı kimseden..

Yağın kaç km de değişmesi gerektiği belli, 1000 km ya da 2000 km sonra yağ mı değişir. Yağa yazık tüketim çılgınlığı bence. Zaten yeni yağ koyduğunuzda şöyle bi 100 km alışma süreci olur. Kaliteli yağ kullan olması gerektiği süre ve km'lerde değişimini yap o motor ölmez..Gerisi boş

çanta aparatı için levent motorda var 150 lıra verip givi çanta alırsın sıkıntı olmaz 60 lirasyada var sonu benımkı gıbı saklama kabı olarak kullanırsın
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
arkadaşım belkı yanlış yaptığın birşey var motor bantın uzerınde giderken toparlanıyo motorlar boşta çalıştırılıyo yağı eksık olma ihtimalı çok az motor yağına bakmak için yapılan en çok hata motor düz bir yerde orta sehpada ön teker yere değdirilecek ve yağ seviyesine ole bakılacak birde böle dene

motor yağı eksik olan benim motordu dediğin gibi baktım 3 kere üçündede aynıydı ve yağ ekledim yarım litreden fazla aldı ve yağ çubuğunda normal seviyeye geldi seside azaldı tarıltı gitti
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Service manual'ini kullanım kitapçığı olarak algıladınız arkadaşlar.. :cyclopsan Kitapçığı bende var, service manual ayrı.. Henüz gerekmese de, mesela motor açılması gerekti. Götürdüğünüz usta herşeyi bilemez. Ki piyasada "usta" diye ne adamlar dolaşıyor. Bir işi ya kendiniz yapın ya da yaptırdığınız kişiyi takip edin. Daha evvel de söylediğim gibi kimse sizin motorunuza sizden daha iyi bakamaz. Tabi bu söylediğim benim gibi hassas olanlarınız için geçerli.

Service manual kullanım kitapçığından çok daha detaylı ve motorun her bir yerini açıklayan ayrı bir kitapçık :cat:
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
Bakımını iyi güzel kendiniz yapıyorsunuz da bu durum motoru garanti dışına sokuyor

Ayrıca her 500 km de yağ mı değişir
icon_cyclops_ani.gif


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------

İzlemeyenler için sky türk "altın elbiseli adam " ın yaptığı apache testi

http://www.youtube.com/watch?v=24Y48YY36d8
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
111
motor yağı eksik olan benim motordu dediğin gibi baktım 3 kere üçündede aynıydı ve yağ ekledim yarım litreden fazla aldı ve yağ çubuğunda normal seviyeye geldi seside azaldı tarıltı gitti
cagatay kardeş bişeyi merak ediyorum;acaba yağ seviyesine bakarken yağ çubuğunu tekrardan yerine sıkaraktanmı baktın yoksa öylesine batırıp çıkardınmı. doğru olanı tekrardan sıkıp bakman
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
http://www*****ibd.com/doc/36949038/TVS-Apache-RTR-180-Service-Manual
burda rtr 180liğin var dediğin olabilir ben corsada gidip servisten istemiştim fotokopi çektim ama muhabbetim var diye verdiler yoksa vermiyorlar dediğiniz gibi kendin yapıcaksın bakımı vs şu ilk 500 geçsin sonra her 500de ben değiştiricem yağını arabada olduğu gibi:)
arabanın yağını sen mi değiştiriyorsun arabadada oldugu gibi diye ona mı dedin yoksa arabanın yağını her 500 de mi değiştiriyorsun?
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Merhaba Arkadaşlar Bugün Havayı Güzel Bulduk Bir Gezi Yapalım Dedik Sizede Bir Kaç Foto Paylaşmak İstedim Buyurun... :)

pic2443.jpg

pic2444.jpg

pic2445.jpg

pic2447.jpg

pic2449.jpg

pic2452h.jpg

pic2456.jpg

pic2458.jpg
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
cagatay kardeş bişeyi merak ediyorum;acaba yağ seviyesine bakarken yağ çubuğunu tekrardan yerine sıkaraktanmı baktın yoksa öylesine batırıp çıkardınmı. doğru olanı tekrardan sıkıp bakman
sıkıpta baktım düz bir zeminde orta sehpada

---------- Post added at 23:38 ---------- Previous post was at 23:34 ----------

arabanın yağını sen mi değiştiriyorsun arabadada oldugu gibi diye ona mı dedin yoksa arabanın yağını her 500 de mi değiştiriyorsun?
yok 5000kmde bir castrol 5w40 koyarım yada bulamazsam mobil 1 5w30 iki markada aslında aynıdır onun ki servis normalde 15 bin km diyor bir dahaki ay servise gidicem ve garantide hiç sorun olmadı kendim yağ değiştirdim diye arabada yazılım farklı turbo büyüttüm ayrıca şanzıman kalibrasyonu yaptım vitesler çok sert ve giderken 10 kmnin altına düşmedin mi 1 geçmiyordu mekanik ve elektronik konusunda biraz bilgim vardır bu arada corsam 2011 model daha 13 ay garantisi var:)

---------- Post added at 23:40 ---------- Previous post was at 23:38 ----------

aa bende bursadayım koruparkta oturuyorum gerçi trafiğe fazla çıkamıyorum öteki motorumla geçirdiğim kaza yüzünden eğer cesaretimi yeniden kazanırsam buluşmalara gelmek isterim:)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
o siyah apachenin üstündeki kask suomy'mi ve öyleyse ayıptır sorması fiyatı nedir.bana motoru aldığım adam hediye etmişti aynı o kasktan.
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
o siyah apachenin üstündeki kask suomy'mi ve öyleyse ayıptır sorması fiyatı nedir.bana motoru aldığım adam hediye etmişti aynı o kasktan.

Yok Kaskların 2 side Nitro Siyah olan 99 Benimki 129. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------

sıkıpta baktım düz bir zeminde orta sehpada

---------- Post added at 23:38 ---------- Previous post was at 23:34 ----------


yok 5000kmde bir castrol 5w40 koyarım yada bulamazsam mobil 1 5w30 iki markada aslında aynıdır onun ki servis normalde 15 bin km diyor bir dahaki ay servise gidicem ve garantide hiç sorun olmadı kendim yağ değiştirdim diye arabada yazılım farklı turbo büyüttüm ayrıca şanzıman kalibrasyonu yaptım vitesler çok sert ve giderken 10 kmnin altına düşmedin mi 1 geçmiyordu mekanik ve elektronik konusunda biraz bilgim vardır bu arada corsam 2011 model daha 13 ay garantisi var:)

---------- Post added at 23:40 ---------- Previous post was at 23:38 ----------


aa bende bursadayım koruparkta oturuyorum gerçi trafiğe fazla çıkamıyorum öteki motorumla geçirdiğim kaza yüzünden eğer cesaretimi yeniden kazanırsam buluşmalara gelmek isterim:)

Tabi Olabilir Müsait Bir Zamanda Sen Cesaretini Kazan Yaparız Bir Şeyler... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst