TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar bugünkü gelişmeleri anlatıyorum bora abinin apaçisi hakkında. öncelikle aldığından beri olan bi zincir problemi vardı onu hallettim diyo ama ben genede inanamadım. zincir teker ayaklıkta boşta dönerken takır tukur sesler çıkarıyodu gevremiş kopmak üzereymiş gres falan sürmüşler güyam oldu diyoda beni kesmedi tabi bu cevaplar.
birde bugün unilli marka tubleks lstiklerini taktırmış hondada dubleks var bende nasıl yok die nese taktırmış ama tabi cantlar dublekse uygun olmayınca heryerinden hava kaçırmış oda tutmuş içine böyle baly benzeri bi ilaç sıkmış tutsun die onlan tutturmuş etmiş. şimdik burdan sesleniyorum ey bora abi bunu sen düşündünde lastikleri dubleks yapmayı bu tvs mühendisleri bu kadar kafa patlattı dijital saat yaptı m direkdsiyon yaptıda bu motura bunu nasıl düşünemediler yani ? birde arkadaşlar benden size tavsiye gri motura altın sarısı sibop kapağı almayın buda bana kapak olsun ne diim :)

abicim şambriyelli lastiğe oldum olası uyuzum...Allah düşmanıma vermesin...:cherry: aga sende hemen yetiştirdin he...:queen:
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
abicim şambriyelli lastiğe oldum olası uyuzum...Allah düşmanıma vermesin...:cherry: aga sende hemen yetiştirdin he...:queen:

abi daha neler var nelerde zamanı gelince anlatacam mesela motor gitmiyo diye daha rodajda dişlileri değiştirmelermi dersin. malzeme kalitesiz die torna desfiyede direksiyonları düzelttirip boyatmalarmı dersin . önümüzdeki günlerde beni takip etmeye devam edin bak neler anlatacam :):queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi daha neler var nelerde zamanı gelince anlatacam mesela motor gitmiyo diye daha rodajda dişlileri değiştirmelermi dersin. malzeme kalitesiz die torna desfiyede direksiyonları düzelttirip boyatmalarmı dersin . önümüzdeki günlerde beni takip etmeye devam edin bak neler anlatacam :):queen::queen::queen:

hadiii...:p anlat aga anlat...alamadık bari mundar diyelim...:queen:
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
bekle abi gelicek zamanı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------

alet güzelmiş be abi hayırlı olsun bakalım muradına erdin xD


baklavanı ne zaman yiyiyoruz :D

metehan abi çantaya dikkat edermisin :) :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:47 ----------

bugün biraz daha şehiriçi yol yaptım.plakam olmayınca yakalanmak korkusuyla tedirgin kullanıyorum.şehiriçi kullanımda (50-60 km.süratlerde) titreşim hissetmedim.
motorumun bugün çektiğim çantalı resimleri:
2uonnk3.jpg

2vamwp4.jpg

2vamwp4.jpg

bu çantada güzel dimi arklar :queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arka kuyruk biraz havada gibi apaçide farkındamısınız...Bora abide maşallah kınalı kuzu gibi süslemiş hemen sağını solunu...:p
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
arkadaşlar bugünkü gelişmeleri anlatıyorum bora abinin apaçisi hakkında. öncelikle aldığından beri olan bi zincir problemi vardı onu hallettim diyo ama ben genede inanamadım. zincir teker ayaklıkta boşta dönerken takır tukur sesler çıkarıyodu gevremiş kopmak üzereymiş gres falan sürmüşler güyam oldu diyoda beni kesmedi tabi bu cevaplar.
birde bugün unilli marka tubleks lstiklerini taktırmış hondada dubleks var bende nasıl yok die nese taktırmış ama tabi cantlar dublekse uygun olmayınca heryerinden hava kaçırmış oda tutmuş içine böyle baly benzeri bi ilaç sıkmış tutsun die onlan tutturmuş etmiş. şimdik burdan sesleniyorum ey bora abi bunu sen düşündünde lastikleri dubleks yapmayı bu tvs mühendisleri bu kadar kafa patlattı dijital saat yaptı m direkdsiyon yaptıda bu motura bunu nasıl düşünemediler yani ? birde arkadaşlar benden size tavsiye gri motura altın sarısı sibop kapağı almayın buda bana kapak olsun ne diim :)




ilgiyle takip ediyorum konuyu:D bora abi inş başka bi sorun yaşamazsn:pale:
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
arka kuyruk biraz havada gibi apaçide farkındamısınız...Bora abide maşallah kınalı kuzu gibi süslemiş hemen sağını solunu...:p

methn abi o arka stoplardan öyle gözküyo galiba yandan bakınca normal

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:16 ----------

bizi izlemeye devam edin diyorum :queen::queen::queen::queen::queen:

:D kaçırmıyorum hiçbir bölümü:cherry: ilgiyle seyrdiyoruz :mrgreen::cherry:
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
32
arkadaşlar bugünkü gelişmeleri anlatıyorum bora abinin apaçisi hakkında. öncelikle aldığından beri olan bi zincir problemi vardı onu hallettim diyo ama ben genede inanamadım. zincir teker ayaklıkta boşta dönerken takır tukur sesler çıkarıyodu gevremiş kopmak üzereymiş gres falan sürmüşler güyam oldu diyoda beni kesmedi tabi bu cevaplar.
birde bugün unilli marka tubleks lstiklerini taktırmış hondada dubleks var bende nasıl yok die nese taktırmış ama tabi cantlar dublekse uygun olmayınca heryerinden hava kaçırmış oda tutmuş içine böyle baly benzeri bi ilaç sıkmış tutsun die onlan tutturmuş etmiş. şimdik burdan sesleniyorum ey bora abi bunu sen düşündünde lastikleri dubleks yapmayı bu tvs mühendisleri bu kadar kafa patlattı dijital saat yaptı m direkdsiyon yaptıda bu motura bunu nasıl düşünemediler yani ? birde arkadaşlar benden size tavsiye gri motura altın sarısı sibop kapağı almayın buda bana kapak olsun ne diim :)

Kaedeş apachenin jantları dublekse uyumlu hiç bişe yapmana gerek yok tak şişir ben kendim taktım tamirciyede gitmedim direk hiç bişeyle ugraşmadan şişirdim dubleks deilkende hiç bi sorun yaşamadım lastiklerle ilgili
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
methn abi o arka stoplardan öyle gözküyo galiba yandan bakınca normal

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:16 ----------



:D kaçırmıyorum hiçbir bölümü:cherry: ilgiyle seyrdiyoruz :mrgreen::cherry:

ne bilim kıçı kalkık geldi bana fotodan...:)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bahadır kardeş nasılsın görmeyeli :p
ne oldu yeni tvs işi halledebildinmi
bu arada Aydın ile konuştum bana bobini söküp yollasın yeterli dedi.
adres ve telefonları vardı önceki sayfalarda olmazsa ben sana yine veririm.
o sana burdan sarılmış bobini ve zenonları + bağlantı şemasını gönderecek sende ordan söktüğün bobini göndereceksin gerisi senin veya ordaki hünerli ustanın eline kalmış.
fiyatı uygundu dediğim gibi,telefonla adres bilgilerini alırsın.kendine iyi bak kardeş.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
6
ya bora abi hadi seni bekliyoruz sabırsızlıkla şöyle daha detaylı fotolar kayarsan çok sevinecez. Bide Vites göstergesi var mı bunun LÜTFENNNNNNN BORA ABİ
 
Katılım
21 Nis 2011
Mesajlar
18
Bora bey rica etsem Apache üzerindeki izlenimlerinizi paylaşabilirmisiniz acaba? YBR ve Apache arasında kaldım ve doğru bir karar vermek istiyorum. Özellikle vibrasyon açısından,malzeme kalitesi ve işçilik açısından nasıl bir izlenim bıraktı şimdiye kadar?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst