TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
16
bugün afyonada yeni kasa apache ler geldi servisin önünde inceledim biraz cbf 150 den daha heybetli duruyor alanlara hayırlı olsun
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
hadi gözünüz aydın sonunda Apache'leriniz gelmeye başladı :p
gerisi'de gelir elbet biraz daha bekleyin,adamlar naz yapıyor nereye kadar naz yapıcaklar.

evet merak ediyordun Apache'nin özelliklerini şimdi kullanıp bilgi vermesi sende abi,bak bakalım titreşim yok diyorlar,varmı yok mu ,gerisi zaten bilinik şeyler.

birde Bahadır kardeşimde şu yeni TVS sine bir kavuşsun işlem tamamdır.:p

Benim iş yaza kaldı tamer abi kredi çıkmadı.:cat:
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
aslında tutulan bir mtoru baştan yaratmakta yersiz olur.. o da hayal kırıklığı yaratabilir insanlrda. sadece görünüş olarak ve fonksiyonel olarak iyileştirmek en uygunu bende.. baştan yaratırsan başka bir model olurdu zaten ::D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:37 ----------





arkadaşım yamaha ybr 125 in parça fiyatları cbf 150 ve apache den 2 kat daha pahalı emin ol istersen bi araştırabilirsiin. en basitinden apache nin silindir piston kiti 170-180 tl civarında ybr ninki 400 ün üzerinde... :pr:


mesjını yeni gördm piston kitine felan bakmadmda bakım parçalarına baktm ucuzdu ve bol:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:17 ----------

iyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
dkan kardeş,dedim ya 10 dakikalık izlenimim.ayrıca daha önce hiç uzun solukla apache ye binmediğim için,titreşim konusunda bir yorum yapamayacağım ama sanki yok gibi.


pki abi bilgilerini bekliyoruz biraz dolaş:D ahh ah şu motoru yamaha yada honda bu fiyata çıkarsa peynr ekmek gibi gider.:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:27 ----------

çok heyecanlandım yha baya uzun süre bekledik ondandır...bende alacam arabay ısatıp cbf 150 mi düşünürken...ama apaçi yaa alacam çok cezbetti...bu ne güzellik böle yha inş..mersinde kontenjan vardır sınırlı gelmemiştir...inş...alan arkadaş plaka dahil fiyatı nedir..
apaçi bence bu modeli ile hak ettiği yeri bulaacak

kendi sitesindede yazıyo sahibinden.com var plakasız ötv kdv dahil 3.620 bnce gayet iyi indirim yaparlarmı acaba 3.500 felan?
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
abi özellikle ön kısımdan elektronik ibrenin ordna akşam foto bekliyoruz sesi de kaydet

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:52 ----------

dkan fiyatını biliyom da acaba pazarlık olayını soruyorum yoksa net sitesinde yaızyor 3.620
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
abi özellikle ön kısımdan elektronik ibrenin ordna akşam foto bekliyoruz sesi de kaydet

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:52 ----------

dkan fiyatını biliyom da acaba pazarlık olayını soruyorum yoksa net sitesinde yaızyor 3.620

ewt bnde merak ettm yaparlar herhalde biraz indirim,
abi bi video eklese çok gzl olucak:)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
kırmızı mı sarı mı sarı güzel gözkürde akşamları dolaşırken sanki
için motoruymuş gibi gözükr
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adanalı abi nerelerdesin aldın galiba motoru hemen rodajı bitirmekle uğraşıyorsun sanırım :D

ne ayak bu motorlar şimdi iş görür mü?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bu motorların eski kasaları da iş görüyüordu zaten

tvs güzel motor ama vibrasyon olayı bitiriyor... uzun yolda çok feci..sağı solu dğıtmasıda cabası.. ama vibrasyon bittiyse çok ses getirecektir... ben cbf 150 ye vereceğim parayı gider düşünmeden tvs ye yatırırım... ama vibrrasyon bittiyse...
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Bugün Bora Abimin yeni tvs apacisini gördüm krmızı renk gayet hoştu. Daha resim çekemedik ve motor 5 km idi. Biraz zaman geçsin bilgi verir kendisi .
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
sürmedim ama dediğinize göre titrekmiş baya öyleyse düşündürücü..cbf de parça pahalıymış netcez şimdi...bi nevi azer bülbül diyorsunuz...gelin mersinde buluşalım..tvs yi inceleyelim....:))imkansız bişi tabi...buraya da salı geliyormuş..
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
iyice merak ettim şu makinayı en çokta vibrasyon olayını. cbf alacaktım kafam karıştı :silent:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bugün biraz daha şehiriçi yol yaptım.plakam olmayınca yakalanmak korkusuyla tedirgin kullanıyorum.şehiriçi kullanımda (50-60 km.süratlerde) titreşim hissetmedim.
motorumun bugün çektiğim çantalı resimleri:
2uonnk3.jpg

2vamwp4.jpg

2vamwp4.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün biraz daha şehiriçi yol yaptım.plakam olmayınca yakalanmak korkusuyla tedirgin kullanıyorum.şehiriçi kullanımda (50-60 km.süratlerde) titreşim hissetmedim.
motorumun bugün çektiğim çantalı resimleri:
2uonnk3.jpg

2vamwp4.jpg

2vamwp4.jpg



alet güzelmiş be abi hayırlı olsun bakalım muradına erdin xD


baklavanı ne zaman yiyiyoruz :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst