TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
ben kendim gittim motorları gördüm mayıs ayında gelecek benim motor.Surat motordan Nisan ayında alacaklar hayırlı olsun sonunda geldi buyrun resimler:
[img=http://img19.imageshack.us/img19/9959/110413182428.th.jpg]
[img=http://img823.imageshack.us/img823/9902/110413182331.th.jpg]
[img=http://img845.imageshack.us/img845/5474/110413182248.th.jpg]
[img=http://img864.imageshack.us/img864/5783/110413182223ww.th.jpg]
[img=http://img851.imageshack.us/img851/6568/110413182153r.th.jpg]
[img=http://img863.imageshack.us/img863/3162/110413175345.th.jpg]
[img=http://img854.imageshack.us/img854/2696/110413174904.th.jpg]
[img=http://img861.imageshack.us/img861/2696/110413174904.th.jpg]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:24 ----------

gayet güzel motorlar nisan ayında motor kalmamış zaten onun için mayısı bekleyecem hem benim için daha iyi cünkü param denk gelmiyordu ben 13 02 11 yani carsamba günü cektim fotoları merak edenler buyrun doya doya bakın.
Resimlerde sorun var açılmıyor.
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
ben kendim gittim motorları gördüm mayıs ayında gelecek benim motor.Surat motordan Nisan ayında alacaklar hayırlı olsun sonunda geldi buyrun resimler:
[img=http://img19.imageshack.us/img19/9959/110413182428.th.jpg]
[img=http://img823.imageshack.us/img823/9902/110413182331.th.jpg]
[img=http://img845.imageshack.us/img845/5474/110413182248.th.jpg]
[img=http://img864.imageshack.us/img864/5783/110413182223ww.th.jpg]
[img=http://img851.imageshack.us/img851/6568/110413182153r.th.jpg]
[img=http://img863.imageshack.us/img863/3162/110413175345.th.jpg]
[img=http://img854.imageshack.us/img854/2696/110413174904.th.jpg]
[img=http://img861.imageshack.us/img861/2696/110413174904.th.jpg]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:24 ----------

gayet güzel motorlar nisan ayında motor kalmamış zaten onun için mayısı bekleyecem hem benim için daha iyi cünkü param denk gelmiyordu ben 13 02 11 yani carsamba günü cektim fotoları merak edenler buyrun doya doya bakın.


heyecanla tıkladım ama boş çıktı kardeş.:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:30 ----------

yıkılsın ybr ler cbf ler açılsın yollar rtr ler için :p
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
geldi geldi hadi gözünüz aydın bora abi az evel yanımdaydı bikaç resim çektirdik yeni motosuyla vede benim cbf im le az sonra kendiside yükler zaten fotoları .
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
eveeeeeet arkadaşlar,nihayet uzuuuuun yoldan beklediğimiz misafirimiz geldi.saat 10.30 gibi.kamyonun gelişinden,indirilişine,montajdan sonucakadar fotoroman tadında.:p çanta demiri taktırdıktan sonra hakan kardeşim motoruyla geldi hayırlı olsuna.kendisine teşekkür ediyorum.daha sonra beraber hakanın dükkanına çay içmeye gittik.hakan;''tüh be,bende keşke bundan alsaydım dedi'':queen:yarın da çantamı takacağım,adamın işi çoktu yarına kaldı.
wwnecn.jpg

o9l55j.jpg

2ykc9cm.jpg

ipnr08.jpg

chz48.jpg

2daay6s.jpg

hakanın yeni cbf'iyle
hsw08i.jpg

hakan kardeşim
28j8jlv.jpg

ben
xg9y5l.jpg

evimin önünde
2m4u0cl.jpg

10 dakikalık sürüş izlenimim;gayet güzel,frenler,gaz yeme,yakışıklılık...++++
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Vay be Bu günleride Gördük Helal olsun =))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 ----------

Allah Kaza Bela Vermesin Bu arada. Hayırlı olsun Hepinize.
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
31
hayırlı uğurlu olsun abi. allah kaza bela vermesin. ama yinede cbf alsan daha iyiydi kanımca :)

apeche böbrek taşı düşürmeye bire bir:)hintli doktorların tavsiyesi :)ismi lazım degil (reklam yapmak istemiyorum) yeni motorumu bir haftadır kullanıyorum,3 senelik apeche macerasından sonra adam gibi bir motora bindigimi hissettim,apeche temmuz a kadar garajda yatacak artık,temmuz da memlekete giderken atacagım otobüse orada her yaz 1 ay kullanacagım,bu şekilde her halde bir otuz sene arıza çıkarmaz artık :))
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
eveeeeeet arkadaşlar,nihayet uzuuuuun yoldan beklediğimiz misafirimiz geldi.saat 10.30 gibi.kamyonun gelişinden,indirilişine,montajdan sonucakadar fotoroman tadında.:p çanta demiri taktırdıktan sonra hakan kardeşim motoruyla geldi hayırlı olsuna.kendisine teşekkür ediyorum.daha sonra beraber hakanın dükkanına çay içmeye gittik.hakan;''tüh be,bende keşke bundan alsaydım dedi'':queen:yarın da çantamı takacağım,adamın işi çoktu yarına kaldı.
wwnecn.jpg

o9l55j.jpg

2ykc9cm.jpg

ipnr08.jpg

chz48.jpg

2daay6s.jpg

hakanın yeni cbf'iyle
hsw08i.jpg

hakan kardeşim
28j8jlv.jpg

ben
xg9y5l.jpg

evimin önünde
2m4u0cl.jpg

10 dakikalık sürüş izlenimim;gayet güzel,frenler,gaz yeme,yakışıklılık...++++


biraz daha ayrıntı verirmisnz mesela titreşim nasıl eskisinden ne farklılıkları var
görüntü dışında???
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
iyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
dkan kardeş,dedim ya 10 dakikalık izlenimim.ayrıca daha önce hiç uzun solukla apache ye binmediğim için,titreşim konusunda bir yorum yapamayacağım ama sanki yok gibi.
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
hayırlı olsun güle güle kullanın. iskenderuna da geldi o zaman. :cat:

yalnız kamyon urfa plaka amcam yükleri sarsmadan getirdi inşaallah :)
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
herkese hayırlı olsun, 150cc bir motorun bunca ilgiyle beklenişi ancak bizim memlekette olurdu... resimlere bakınca acaba beklese miydim diye içinden geçiriyor insan fakat kendi adıma 3 ay bekledikten sonra bir 3 ay daha bekleyemezdim...

Maks sürat ve yakıt tüketimi merak konusu, eskisiyle yenisini karşılaştırmak adına... Aman rödajlara da dikkat edin derim, profesyonel rödaj gerek yakıt tüketim gerek hızlanma performanslarına %10'a kadar etki ediyor...

Tekrardan gözünüz aydın...
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
çok heyecanlandım yha baya uzun süre bekledik ondandır...bende alacam arabay ısatıp cbf 150 mi düşünürken...ama apaçi yaa alacam çok cezbetti...bu ne güzellik böle yha inş..mersinde kontenjan vardır sınırlı gelmemiştir...inş...alan arkadaş plaka dahil fiyatı nedir..
apaçi bence bu modeli ile hak ettiği yeri bulaacak
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hadi gözünüz aydın sonunda Apache'leriniz gelmeye başladı :p
gerisi'de gelir elbet biraz daha bekleyin,adamlar naz yapıyor nereye kadar naz yapıcaklar.

evet merak ediyordun Apache'nin özelliklerini şimdi kullanıp bilgi vermesi sende abi,bak bakalım titreşim yok diyorlar,varmı yok mu ,gerisi zaten bilinik şeyler.

birde Bahadır kardeşimde şu yeni TVS sine bir kavuşsun işlem tamamdır.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst