eveeeeeet arkadaşlar,nihayet uzuuuuun yoldan beklediğimiz misafirimiz geldi.saat 10.30 gibi.kamyonun gelişinden,indirilişine,montajdan sonucakadar fotoroman tadında.

çanta demiri taktırdıktan sonra hakan kardeşim motoruyla geldi hayırlı olsuna.kendisine teşekkür ediyorum.daha sonra beraber hakanın dükkanına çay içmeye gittik.hakan;''tüh be,bende keşke bundan alsaydım dedi'':queen:yarın da çantamı takacağım,adamın işi çoktu yarına kaldı.
hakanın yeni cbf'iyle
hakan kardeşim
ben
evimin önünde
10 dakikalık sürüş izlenimim;gayet güzel,frenler,gaz yeme,yakışıklılık...++++