TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
toplamda 80 adet gümrük çıkışı varmış
8 bayiye dağıtılıyormuş
istanbulda ve çevrelerine bugün ulaştı iskenderun için cumartesi olabilirmiş :queen: yeter gel ulen motor aklını alırım sen benim aklımı almadan önce:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:

evet bora beyde öyle söyledi bu akşam yola çıkıyormuş yarın sabah veya c.tesi'de burada olurmuş
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,şimdi bayiden geldim.tır,yarın sabah 10,00 gibi ADANA'da olacakmış.olayın aslı şu;ben 3 gündür bayideyim,262 adet motor gelmiş,21 tane bayisi var.benim yanımda telefonlar susmadı,bayiler habire renk sayısında değişiklik yapıyorlardı,gecikme bundan.önce diyelim ki 5 tane siyah sipariş vermiş,1 saat sonra arayıp 8 siyah diyor,diğer renklerin sayısını azaltıyorlar.bayiler birbirinden renk kapma,takas yapmak istiyorlar.ben bizzat bu konuşmalara şahit oldum ama kaçarı yok,yarın biniyorum inşallah.bahadır,tırı gördüğüm an sana alo diyeceğim merak etme.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
arkadaşlar,şimdi bayiden geldim.tır,yarın sabah 10,00 gibi ADANA'da olacakmış.olayın aslı şu;ben 3 gündür bayideyim,262 adet motor gelmiş,21 tane bayisi var.benim yanımda telefonlar susmadı,bayiler habire renk sayısında değişiklik yapıyorlardı,gecikme bundan.önce diyelim ki 5 tane siyah sipariş vermiş,1 saat sonra arayıp 8 siyah diyor,diğer renklerin sayısını azaltıyorlar.bayiler birbirinden renk kapma,takas yapmak istiyorlar.ben bizzat bu konuşmalara şahit oldum ama kaçarı yok,yarın biniyorum inşallah.bahadır,tırı gördüğüm an sana alo diyeceğim merak etme.

Buradada 12 gibi olur ozaman :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:30 ----------

Evet benim motor işi yattı krediye onay gelmedi.Yaza kaldı artık. :pale:
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
Buradada 12 gibi olur ozaman :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:30 ----------

Evet benim motor işi yattı krediye onay gelmedi.Yaza kaldı artık. :pale:

eh artık üzülme ben alınca bizzat senin kullanmanı istiyorum şöyle bir sürersin bakarsın seni biraz daha alevlendirir almak için. sağlık olsun kardeşim.
geldiğinde sana ulaşayım.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:56 ----------

arkadaşlar,şimdi bayiden geldim.tır,yarın sabah 10,00 gibi ADANA'da olacakmış.olayın aslı şu;ben 3 gündür bayideyim,262 adet motor gelmiş,21 tane bayisi var.benim yanımda telefonlar susmadı,bayiler habire renk sayısında değişiklik yapıyorlardı,gecikme bundan.önce diyelim ki 5 tane siyah sipariş vermiş,1 saat sonra arayıp 8 siyah diyor,diğer renklerin sayısını azaltıyorlar.bayiler birbirinden renk kapma,takas yapmak istiyorlar.ben bizzat bu konuşmalara şahit oldum ama kaçarı yok,yarın biniyorum inşallah.bahadır,tırı gördüğüm an sana alo diyeceğim merak etme.

gelicek inşaallah.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
eh artık üzülme ben alınca bizzat senin kullanmanı istiyorum şöyle bir sürersin bakarsın seni biraz daha alevlendirir almak için. sağlık olsun kardeşim.
geldiğinde sana ulaşayım.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:56 ----------



gelicek inşaallah.

Yok kardeş ya ne üzülücem kısmet değilmiş artık hayırlısı yazın ortasında alırım artık ne kaldı şurada.:cat:
Bu arada gel tabi beklerim.
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
bende alıorum kısmetse adanadan alacam bakalım kısmett ins bi aksılık cıkmaz para pesın hersey hazır bı mottr kaldı :) alım resimlerını atacam bi suru:queen:
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
yanlız anlamadığım bişi var bu motor madem geldi madem yolda adanaya sabah 10 da iniyor. eee hani limana yakın illerdeki bayilere hakkaridenmi dolaşıp gidecek ?
yani taa bilmem nerdeyse izmit gebzedemi istdaki limandamı nerden dağıtılıyorsa benim bildiğim ilk ist yada o kesimdeki bayilere girer bu motor hiçbiyerden ses yok görüntü yok yarın nasıl oluyoda adanaya giriyor aklım almıyor. iyi hatırlayın yeni cbf 150 nin ilk resimleri ilk girişleri ist bayilerine olmuştu . hani nerde bu apaçi ???
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
yanlız anlamadığım bişi var bu motor madem geldi madem yolda adanaya sabah 10 da iniyor. eee hani limana yakın illerdeki bayilere hakkaridenmi dolaşıp gidecek ?
yani taa bilmem nerdeyse izmit gebzedemi istdaki limandamı nerden dağıtılıyorsa benim bildiğim ilk ist yada o kesimdeki bayilere girer bu motor hiçbiyerden ses yok görüntü yok yarın nasıl oluyoda adanaya giriyor aklım almıyor. iyi hatırlayın yeni cbf 150 nin ilk resimleri ilk girişleri ist bayilerine olmuştu . hani nerde bu apaçi ???

İstanbuldaki bayiler zaten motorları teslim aldı.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
kardeş sen ist daki bayi olsan bunca aydan yıldan sonra böyle bi motor gelse teslim alsan böyle sessizce dururmusun yoksa hemen resimlerini falan çekip atarmısın motorlar geldi diye ?

hakan zaten,gebze limanına yakın iller mutlaka almıştır motorları.dün akşam 17,00 de dağıtım başladı.ama zaten sayıca çok az geldiği için neyin reklamını yapsın bayiler.millet zaten habire sorup duruyor,mayısta gelecek diyorlar.
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
hakan zaten,gebze limanına yakın iller mutlaka almıştır motorları.dün akşam 17,00 de dağıtım başladı.ama zaten sayıca çok az geldiği için neyin reklamını yapsın bayiler.millet zaten habire sorup duruyor,mayısta gelecek diyorlar.

kaldı senin motoru almana 15 dakika :)))))):bounce:

online olur olmaz bekleriz
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
kaldı senin motoru almana 15 dakika :)))))):bounce:

online olur olmaz bekleriz

saat 10 oldu yine yok. olsa zaten bora abi ortalığı birbirine katardı motor geldi die . gelmez ağa boşuna yüreğinizi tüketmeyin. millet yeni hayabusanın yolunu bu kadar gözlemedi beklemedi yaw ne moturmuş bu böyle:queen:
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55

doğrudur yakınsa bakınsana kardeşler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:42 ----------

saat 10 oldu yine yok. olsa zaten bora abi ortalığı birbirine katardı motor geldi die . gelmez ağa boşuna yüreğinizi tüketmeyin. millet yeni hayabusanın yolunu bu kadar gözlemedi beklemedi yaw ne moturmuş bu böyle:queen:



hihehehe ne ballandı motor ama dimi ya :)))))))))))))))))))))))))))):queen::p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:44 ----------

motorun solunda demir sele var mı dikkatli bakıyorum ama göremedim sele olmayacak demişlerdi ama var gibi görünüyor:silent:
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
arkadaşlar şuan itibarı ile motor adanaya indi . cümleten gözünüz aydın bora abim yarı msaat evel aradı ve haberini verdi kamyonu boşaltıyolarmış hadi bakalım...
nan ne moturmuş beeeeeee :)
 
Katılım
21 Ara 2010
Mesajlar
4
ben kendim gittim motorları gördüm mayıs ayında gelecek benim motor.Surat motordan Nisan ayında alacaklar hayırlı olsun sonunda geldi buyrun resimler:
[img=http://img19.imageshack.us/img19/9959/110413182428.th.jpg]
[img=http://img823.imageshack.us/img823/9902/110413182331.th.jpg]
[img=http://img845.imageshack.us/img845/5474/110413182248.th.jpg]
[img=http://img864.imageshack.us/img864/5783/110413182223ww.th.jpg]
[img=http://img851.imageshack.us/img851/6568/110413182153r.th.jpg]
[img=http://img863.imageshack.us/img863/3162/110413175345.th.jpg]
[img=http://img854.imageshack.us/img854/2696/110413174904.th.jpg]
[img=http://img861.imageshack.us/img861/2696/110413174904.th.jpg]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:24 ----------

gayet güzel motorlar nisan ayında motor kalmamış zaten onun için mayısı bekleyecem hem benim için daha iyi cünkü param denk gelmiyordu ben 13 02 11 yani carsamba günü cektim fotoları merak edenler buyrun doya doya bakın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst