- Katılım
- 4 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,876
toplamda 80 adet gümrük çıkışı varmış
8 bayiye dağıtılıyormuş
istanbulda ve çevrelerine bugün ulaştı iskenderun için cumartesi olabilirmiş :queen: yeter gel ulen motor aklını alırım sen benim aklımı almadan öncer:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
r:
evet bora beyde öyle söyledi bu akşam yola çıkıyormuş yarın sabah veya c.tesi'de burada olurmuş